מבזקים

תיעוד בלעדי: יו"ר הפרלמנט האוסטרלי ויו"ר הכנסת ביקרו בחשאי באנז"ק מרכז להנצחת החייל האוסטרלי בבאר שבע

תוכן עניינים

לא כל יום מבקר בבאר שבע יו"ר בית נבחרים ובפרט לא ביום שכל המדינה משובשת. תחת מעטה של חשאיות הגיע היום מילטון דיק יו"ר בית הנבחרים של אוסטרליה, מלווה בח"כ אמיר אוחנה יו"ר הכנסת. פרסום הביקור ברשתות החברתיות הזעיק למקום עשרות מתושבי באר שבע והאזור

משה פריאל | כ״ט בתמוז ה׳תשפ״ג | יום שלישי 18 ביולי 2023 | מערכת ישראל ניוז

לא כל יום מבקר בבאר שבע יושב ראש בית נבחרים ובפרט לא ביום שכל המדינה משובשת. תחת מעטה של חשאיות הגיע היום (ג') מילטון דיק יו"ר בית הנבחרים של אוסטרליה, מלווה בח"כ אמיר אוחנה יו"ר הכנסת, לשעבר תושב באר שבע.

צילום: משה פריאל ישראל ניוז

צילום: משה פריאל ישראל ניוז

צילום: משה פריאל ישראל ניוז

למרכז האנז"ק מוזיאון המנציח ומספר את סיפורם של חיילי הגייסות האוסטרלים והניו זילנדים החל מתהליך חיולם באוסטרליה ועד לכיבוש באר שבע מידי האימפריה העות'מנית. פרסום הביקור ברשתות החברתיות. הזעיק למקום עשרות מתושבי באר שבע והאזור, שמחו כנגד אוחנה (ליכוד). בשל המחאה הוכנסו האורחים דרך השער הצדדי של בית הקברות האוסטרלי.

ברחבה מול האנדרטה נערך טקס קצר שבמהלכו הניח מילטון דיק זר פרחים על הקבר. משם נכנסה הפמליה למוזיאון שם שמעה הסבר על המקום מיהודה מנהל ההדרכה של המוזיאון.

עשרות תושבים מבאר שבע והאזור הפגינו | צילום: משה פריאל ישראל ניוז

בלי ספק ביקור זה היה שונה מהביקורים הרגילים במקום בשל זעקות המחאה ורעש התופים הרועמים של המפגינים.

שמעון בוקר סגן ראש עיריית באר שבע שנכח במקום מסר לכתבנו: "עיריית באר שבע גאה בביקור שהיה מוצלח מאוד שמחנו לארח את יו"ר הפרלמנט האוסטרלי ואת יו"ר הכנסת ולדעתי גם ההפגנה הייתה מכובדת".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: