מבזקים

משה ינאי חבר מועצת העיר באר שבע: "הדבר החשוב ביותר הוא העזרה לאזרח מול הבירוקרטיה הקשה"

תוכן עניינים

בתוך שטף האירועים הדרמטיים, ההיסטוריים והקשים בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית, כמעט שכחנו שאנו בערב בחירות 2023 לרשויות המקומיות. הלוחם החברתי וחבר מועצת עיריית באר שבע משה ינאי, מפשיל השרוולים לקראת הבחירות לרשויות באוקטובר הקרוב והמנועים החלו לפעול

משה פריאל | א׳ באב ה׳תשפ״ג | יום רביעי 19 ביולי 2023 | מערכת ישראל ניוז

העיר באר שבע בהנהגתו של רוביק דנילוביץ מסיעת דרך חדשה, הגדולה ביותר במועצה עם 16 מושבים, שיסיים בסוף השנה את הקדנציה השלישית שלו, זוכה לעדנה פוליטית, ללא משברים קואליציוניים, לפחות לא בשנים האחרונות. ראש העירייה הנוכחי דנילוביץ שזכה בבחירות האחרונות ברוב של 92% זוכה לאהדה ופופולריות רבה ולסיעתו יש רוב מוחלט במועצת העיר.

חבר מועצת העיר באר שבע, משה ינאי

השבוע הכריזה רשימת אור בראשות משה ינאי על תחילת קמפיין הבחירות. במשך 15 שנים ושלוש קדנציות משמש משה ינאי כחבר מועצה מטעם רשימת אור ומהווה סיעת אופוזיציה יחידה.

במצעה, הציעה הסיעה לתושבי העיר דרך מוניציפלית אחרת, החורטת על דגלה יושרה, שקיפות עוצמה ומאבק למען האינטרס הציבורי. ינאי בן ה-71 יליד ותושב העיר באר שבע יזם ובעל עסקים נחשב כפעיל חברתי, בעיקר בשכונות הוותיקות ידוע כמגיש סדרתי של הצעות לסדר בישיבות המועצה וממוקד בסיוע לתושבים ותרומתו בולטת בעיר.

לתקשורת אמר: "העיר חשובה לי ואנשיה חשובים לי עוד יותר. בשנים האחרונות שמתי את טובתם של תושבי ותושבות באר שבע אל נגד עיניי, אני פועל במועצה למענם ולמען באר שבע טובה יותר".

בימים אלה בונה ינאי את הרשימה שבראשה יעמוד. "כיליד השכונות הוותיקות וכאיש עסקים שניהל את עסקיו בשכונה ג', אני חורט על דגלי לפעול ולעבוד למען עסקים קטנים ובינונים בעיר. כבר שנים שאני בעשייה הציבורית והדבר החשוב לי ביותר הוא העזרה לאזרח מול הבירוקרטיה הקשה. אני זמין לתושבי ותושבות העירק, שוב להתמודדויות שלהם ונחוש לעזור, ולטפל בכל אחד מהם", אומר ינאי.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: