מבזקים

ד"ר גיורא פרי הורשע ברצח בכוונה אך לא בנסיבות מחמירות

תוכן עניינים

בית המשפט המחוזי באר שבע הרשיע היום את ד"ר גיורא פרי, בן 70 ממושב תלמי אליהו בדרום ברצח אשתו אסתר אהרונוביץ בעבירה של רצח בכוונה שהעונש המירבי עליו הוא מאסר עולם, אך לא ברצח בנסיבות מחמירות. בתה של הנרצחת מעיין נגיד, לישראל ניוז: "החלטה לא מתקבלת על הדעת"

משה פריאל | ב׳ באב ה׳תשפ״ג | יום חמישי 20 ביולי 2023 | מערכת ישראל ניוז

מעיין נגיד בתה של הנרצחת אסתר אהרונוביץ ז"ל אמרה לישראל ניוז: "ההחלטה לא מתקבלת על הדעת אני מרגישה רמוסה אני מרגישה שנעשה עוול למשפחה אני לא חושבת שכך צריך להסתיים רצח שהיה ברור מאיליו שהוא תוכנן ונעשה בשיקול דעת ובשקילה".

צילום: משה פריאל ישראל ניוז

בא בעת ולמרות שבשנת המעשה 2019 הוגש נגד פרי כתב אישום בגין רצח בנסיבות מחמירות. לפי האישום הוא ירה למוות באשתו אסתר אהרונוביץ ז"ל בביתם במושב תלמי יוסף וברח במכוניתו. הוא טען כי נפלטו כדורים מאקדחו במהלך מריבה, אך ממצאי החקירה סתרו את גרסתו.

השופט אלון אינפלד, כשלצידו השופט אריאל חזק ובראשם השופט אריאל ואגו, קרא את ההחלטה: "מומחים בדקו את גרסת ההגנה ושהמדינה הוכיחה את עובדות כתב האישום, לא נמצאה סיבה שלא להסיק את המסקנה המתבקשת, כי הנאשם רצח את המנוחה בכוונה. אין לדעת מה קרה בדיוק בחדר. מה בדיוק נאמר ומה עשו יחד. עם זה קבעו השופטים כי לא מדובר בהוצאה להורג, וכי אפשר לשלול את האפשרות ברצח ספונטני".

עוד הוסיף השופט אלון אינפלד כי, "יש ספק לגבי הנסיבות המחמירות".

צילום: משה פריאל ישראל ניוז

בסיום הדיון אמרה מעיין נגיד, בתה של הנרצחת אסתר אהרונוביץ לישראל ניוז: "ההחלטה לא מתקבלת על הדעת. אני מרגישה רמוסה, אני מרגישה שנעשה עוול למשפחה, אני לא חושבת שכך צריך להסתיים רצח שהיה ברור מאיליו שהוא תוכנן ונעשה בשיקול דעת. היו את כל הממצאים ואת כל ההוכחות להראות את זה".

עוד אמרה: "אני מתביישת אני חושבת שאם המדינה שלנו תמשיך לתת הכרעות לא ברמה המחמירה ביותר, רצח נשים רק ילך יחמיר ויתעצם והתופעה לא תיפסק. אני מתכוונת להיאבק בכל דרך אפשרית, הגיש בקשה לשרים, אדבר עם הנשיא ואני לא אשתוק. עבורי זו הייתה הפתעה, לא ציפיתי לזה. היו את כל ההוכחות. זה היה ברור שזה הסתיים ברצח בנסיבות מחמירות".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: