מבזקים

מהן קייטנות הקיץ הכי מיוחדות בשנת 2023

תוכן עניינים
קרדיט לתמונות FREEPIK

החופש הגדול כבר כאן, זוהי ההזדמנות שלכם ההורים לחשוב לאיזו קייטנה לרשום את ילדכם. אם בעבר כל הקייטנות היו נראות אותו הדבר, כיום לכל קייטנה יש את הייחודיות שלה. על מנת שילדכם ירצה ללכת לקייטנה, עליכם לעשות את הבחירה הנכונה עבורו. במאמר הבא נסקור עבורכם את חמש הקייטנות הכי מיוחדות שהצלחנו למצוא. בשנת 2023 אין מקום לטעויות בכל הנוגע לבחירת הקייטנה המושלמת בשביל ילדכם. החדשות הטובות הן שיש כל כך הרבה אופציות, כך שלכל ילד וילדה ניתן להתאים את הקייטנה המושלמת. קייטנות קיץ לא צריכות להיות עונש עבור הילדים, הן יכולות להביא הזדמנות בלתי נשכחת. אז לאיזו קייטנה עליכם לרשום את ילדכם בחופש הגדול הקרוב? הינה כמה הצעות שחובה עליכם להכיר ולבחון לעומק.

קייטנת נינג'ה

בעקבות התוכנית נינג'ה ישראל נפתחו להן בשנים האחרונות קייטנות נינג'ה רבות. ילדים שאוהבים ספורט יעדיפו ללכת לקייטנה שמביאה אותם לקצה גבול היכולת. קייטנות קיץ נינג'ה הן קייטנות שלוקחות את האקסטרים צעד אחד קדימה, ומציעות הנאה מובטחת. הילדים מגיעים בכל בוקר למתחם נינג'ה ענק בו הם יכולים להתאמן ולראות איך עושים תרגילים שונים. בכל יום מחדש מתמקדים בכמה אלמנטים שאותם הילדים לומדים ומתרגלים. המטרה היא שבסוף הקייטנה הילדים יוכלו לעשות תרגילי נינג'ה מיוחדים במינם. נדגיש כי הקייטנות הללו בטוחות לחלוטין, התכנים בהן מועברים על ידי מומחי נינג'ה.

קייטנת בישול

עוד דרך מעולה להעביר את הקיץ תהיה לרשום את הילדים ואת הילדות לקייטנת בישול. כיום תוכלו למצוא רשימה לא נגמרת של קייטנות קיץ המציעות לבשל כל מיני דברים. גם ילדים יכולים ללמוד איך לבשל, אולי אפילו הם יצליחו להכין לעצמם ארוחת צוהריים בסיום הקייטנה. גם כאן הקייטנה מועברת על ידי מומחי בישול, הם מפקחים על הילדים ועל פועלם. לצד האפשרות לרשום את הילדים לקייטנת בישול, ניתן למצוא גם קייטנות אפייה. הקייטנות הללו יכולות לאפשר לילדים להציג את הכישרון שלהם בתחום הספציפי הזה. אולי בבית לא תאפשרו לילדים לעמוד במטבח, אך בקייטנה זוהי המשימה החשובה שלהם.

קייטנת גלישה

אפשרות נוספת שנמצאת על הפרק תהיה קייטנה המאפשרת לילדים לגלוש ולהנות מהים. הילדים מצידם ילכו בכל בוקר לקייטנה עם חיוך מכיוון שהיא מתקיימת במקום הכי מיוחד שיש. איזה ילד לא ירצה ללכת בכל בוקר לים ולקבל את מה שיש לו להציע? בקייטנה הילדים לומדים לגלוש מאפס, הם מקבלים גלשן ועושים איתו כל מיני תרגילים. כמובן שהילדים מקבלים הנחיות ברורות כיצד להתמודד עם כל מיני סכנות שנמצאות בים. המדריכים נמצאים סמוך אליהם ומסייעים להם במידת הצורך. ילדים רבים שמסיימים את הקייטנה מגיעים למצב בו הם מצליחים לגלוש לבד. קייטנות קיץ גלישה הן קייטנות מאוד אוהבות על ידי ילדים בכל הגילאים.

קייטנת אנגלית

זוהי אולי אפשרות שנשמעת לכם קצת פחות נוצצת, אך יש בה את היתרונות שלה. קייטנות קיץ ללימוד אנגלית מאפשרות לילדים סקרנים להמשיך את הלימודים מבית הספר. במהלך הקייטנה הילדים לומדים את השפה האנגלית בצורה שהיא קצת שונה ומיוחדת. לילדים תהיה אפשרות לתרגל דיבור באנגלית, כתיבה באנגלית והתנהלות בשפה החשובה הזו. כך הם יגיעו לשנת הלימודים הבאה במצב בו הם ביתרון מהותי על כל שאר התלמידים. כמובן שהאפשרות הזו לא מיועדת לכולם, היא רלוונטית לילדים שאוהבים ללמוד כל הזמן. כאלה שמבינים כי השפה האנגלית היא כרטיס הכניסה שלהם למקומות רבים בעתיד הקרוב וגם הרחוק.

קייטנת נגרות ויצירה

לילדכם יש חוש יצירתי ברמות הכי גבוהות שיש? על מנת שהם יצליחו להביא את החוש היצירתי לידיי ביטוי יהיה עליכם לבחור את הקייטנה הנכונה להם. קייטנות קיץ מחויבות לגרום לילדים לעשות דברים שהם לא עושים במהלך השנה הרגילה. קייטנת נגרות ויצירה היא בהחלט אפשרות מעולה שמספקת את הסחורה בהקשר הזה. הילדים לומדים איך ליצור וכיצד לעשות דברים שונים עם חומרי הגלם שניצבים מולם. בו בזמן הם יכולים ללמוד מילדים אחרים ולראות כיצד עושים בחירות נכונות. אין ספק כי ילדים עם חוש יצירתיות ואהבה למלאכת ידיים ייהנו מהקייטנה הזו. הם יגיעו למצב בו הם אלה שרוצים ללכת לקייטנה בלי שאף אחד מבקש מהם לעשות זאת.

קרדיט לתמונות FREEPIK

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: