מבזקים

עורכי הדין אריה ורות מכנס סוכולובסקי מזהירים: "מדינת ישראל שועטת לחתימה על אמנת הפנדמיות"

תוכן עניינים

עורכי הדין רות מכנס סוכובולסקי ואריה סוכובולסקי שלחו מכתב דרישה לשר הבריאות וליועץ המשפטי לממשלה בדרישה שלא לחתום על השינוי לתקנות הבריאות הבינלאומי ודרישה שישראל תצא מארגון הבריאות העולמי. לדבריהם: "מאחורי הקלעים, בזמן היותכם עסוקים בעילת הסבירות, מדינת ישראל שועטת לחתימה על אמנת הפנדמיות. האמנה מעבירה ריבונות ו, או יכולת לחוקק חוקים בענייני בריאות לארגון זר, ארגון הבריאות העולמי"

רות קרייתי | י״ד באב ה׳תשפ״ג | יום שלישי 1 באוגוסט 2023 | מערכת ישראל ניוז

במכתבם של עורכי הדין רות מכנס סוכובולסקי ואריה סוכובולסקי נכתב כי שם עמותת אנשי האמת המייצגת ציבור רחב, שקורא לממשלת ישראל לעזוב את ארגון הבריאות העולמי ולא לאשר השינוי לתקנות הנדונות. "הננו לפנות אליכם כדלקמן: ראשית יצוין כי כבר ידוע לכול על ההתנהלות הכושלת של ארגון הבריאות העולמי מול מגיפת הקורונה והמלצותיו חסרות השחר לסגרים, מסכות וחיסונים".

עוד נכתב כי: "המלצות אלה הביאו ליישום מדיניות שגרמה לפגיעות רבות, למוות של אנשים רבים ממחלות שנבעו מהחיסון, לפגיעה נפשית, הכול כתוצאה מתופעות הלוואי של החיסונים הניסיוניים, הבדידות של בני נוער ואנשים מבוגרים בעת הסגרים שנכפו על האוכלוסייה האזרחית, איבוד פרנסה ועוד שלל תופעות שפגעו קשה בציבור, שלא כאן המקום לפרתן.

הציבור בישראל רואה בארגון הנ"ל, ארגון מזיק שאחראי בהמלצות שנתן לפגיעות הנ"ל, ארגון שממומן באופן ניכר על ידי חברות התרופות וקרנות של ביל גייטס וארגון החיסונים שלו (G.V.I), ארגון שפגע קשה במרקם החיים החברתי בישראל, על ידי המלצות חסרות שחר שגרמו רק לנזקים.

הציבור הצביע ברגליים נגד החיסון הניסיוני, עליו המליץ הארגון, וממשלת ישראל נאלצה לזרוק לפח מיליוני מנות חיסון, מנות שעליהן שילמה ממון רב מכספי הציבור.

כעת הארגון רוצה לכפות את עצמו על מדינות העולם ולהשליט דיקטטורה רפואית, שחווינו אותה כבר בשנות הקורונה, זאת על ידי תיקון תקנות הבריאות הבינלאומיות.

להלן מספר הפניות לסעיפים מוצעים שמשליטים שנועדו להשליט דיקטטורה רפואית בעולם בכלל ועל ישראל בפרט:

תוכנית הקצאה: מתן שליטה למנכ“ל ארגון הבריאות העולמי על אמצעי היצור באמצעות ”תוכנית הקצאה למוצרים רפואיים“, על מנת לחייב גופים במדינות מפותחות לספק את המוצרים הדרושים לצורך תגובה לפנדמיות ככל שיידרש מהן (סעיף A13).

חיוב טיפולים רפואיים: ארגון הבריאות העולמי תהיה סמכות לחייב בבדיקות רפואיות, לחייב הצגת הוכחה לקבלת טיפול מונע, לחייב הצגת הוכחת חיסון וליישם מעקב אחר מגעים, בידודים וטיפולים (סעיף 18).

תעודת בריאות גלובלית: הקמה מערך להנפקת תעודת בריאות עולמית בפורמט דיגיטלי או נייר, כוללתעודות על בדיקות, חיסונים, צעדי מניעה, החלמה, טפסים של איתור נוסעים והצהרת בריאות לנוסע (סעיפים 18, 23, 24, 27, 28, 31, 35, 36, ו-44 ונספחים 6 ו-8).

איבוד ריבונות: מתן כוח ל-“ועדת החירום“ לעקוף החלטות שהתקבלו על ידי מדינות ריבוניות בנוגע לנקיטת אמצעי התמודדות רפואיים והקניית מעמד קובע להחלטות של ”ועדת החירום“ (סעיף 43).

עלויות כספיות עצומות בלתי-מוגדרות: ניתוב של סכומי כסף עצומים בסדר גודל של מיליארדי דולרים לטובת” מערך יצור תעשייתי למוצרים רפואיים ותרופות בחירום“ ללא מחויבות דיווח או נטילת אחריות (סעיף A44).

צנזורה: הרחבה אדירה של סמכותו של ארגון הבריאות העולמי לצנזר כל מה שנחשב על ידו למידע כוזב (נספח 1, ע“מ 36).

חיוב בשיתוף פעולה: יצירת מחויבות לבנות, לספק ולתחזק את תשתית תקנות הבריאות הבינלאומיות בנקודות הכניסה (נספח 10).

אנו רואים בחומרה רבה אישור של תקנות אלה ו/או חתימה על אמנה שתכלול הוראות כאלה שפוגעות קשה בחופש הבחירה, בזכויות של האנשים על גופם ובכבודם כבני אדם. כן הדבר פוגע בריבונות של ישראל להחליט מה טוב עבור אזרחיה ולא להיות כפופים לתכתיבים של גוף זר, שאזרחי המדינה לא בחרו בו ואין להם כול אמון בו".

בסיום מכתבם קראו עורכי הדין רות מכנס סוכובולסקי ואריה סוכובולסקי למקבלי ההחלטות: "להתנגד לשינויים המוצעים ולהודיע חד משמעית שישראל יוצאת מארגון הבריאות העולמי בשל כוונתו לפגוע בריבונותה ובחירות אזרחיה".

העתקים נשלחו למבקר המדינה וליועץ המשפטי של הכנסת.

רות מכנס סוכובולסקי: "משרד הבריאות שלח לנו תגובה מתחמקת. הם טוענים שהאמנה עדיין בשלבי גיבוש".

מכתב תשובה של משרד הבריאות
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: