מבזקים

שר החקלאות אבי דיכטר: "לשמוע את החזון ולראות איך חלקים ממנו קורמים עור וגידים"

תוכן עניינים

ח"כ אבי דיכטר שר החקלאות ופיתוח הכפר הגיע לביקור בכפר השיקומי עדי נגב נחלת ערן, התרשם מהפעילות הענפה במקום ומהפרויקט הייחודי גננים ללא גבולות. מנכ"ל הכפר אבי וורצמן: "נמשיך לצעוד יחד למען פיתוח החקלאות בכפר"

אהרון קלפה | כ״ג באב ה׳תשפ״ג | יום חמישי 10 לאוגוסט 2023 | מערכת ישראל ניוז

שר החקלאות ופיתוח הכפר, ח"כ אבי דיכטר, הגיע השבוע לביקור בעדי נגב-נחלת ערן, כפר שיקומי ייחודי מסוגו בעולם מטעם עמותת עדי, הנותן מענה לילדים ובוגרים עם מוגבלויות קשות.

צילום עדי נגב – נחלת ערן

השר דיכטר, מלווה במנכ"ל עדי נגב-נחלת ערן אבי וורצמן, סמנכ"ל רגולציה בכפר דוד שאולוב וראש המועצה האזורית מרחבים, שי חג'ג'. השר התרשם מהפעילות בכפר ומענף החקלאות המתפתח בו, כולל תחום העסקת אנשים עם מוגבלות במסגרת הפרויקט פורץ הדרך גננים ללא גבולות המעסיק אנשים עם מוגבלות בתחום הגינון והחקלאות בכפר, בהם ל- 35 אנשים עם מוגבלות מוענקת הזדמנות שווה לתעסוקה בשכר הוגן עם מסגרת חברתית תומכת.

עוד הצטרף שר החקלאות לפעילות מוזיקלית של תלמידי בית הספר לחינוך מיוחד וביקר גם במרכז הרפואי לשיקום החדיש על שם הארווי וגלוריה קיילי.

שר החקלאות ופיתוח הכפר, אבי דיכטר: "לראות את המקום, לפגוש את המטופלים, להקשיב למטפלים, לשמוע את החזון ולראות איך חלקים מהחזון קורמים עור וגידים. כל זה ממלא את הלב, הריאות והנשמה באנרגיות אדירות. שנזכה להירתם לעוד עשייה עבורכם ועימכם. יישר כוח גדול על הכל".

מנכ"ל הכפר השיקומי עדי נגב נחלת ערן, אבי וורצמן: "אני שמח מאוד על שיתוף הפעולה עם משרד החקלאות והמשך פיתוח מודל של שילוב אנשים עם מוגבלויות בתעסוקה חקלאית. אנו מודים לשר החקלאות, אבי דיכטר, על האהבה, החיבור והרגישות לכפר. נמשיך לצעוד יחד למען פיתוח החקלאות בכפר".

שי חג׳ג׳ ראש המועצה האזורית מרחבים ויו״ר מרכז השלטון האזורי: "הפעילות החקלאית המפוארת בכפר מוכיחה את עצמה. החווה החקלאית שהקמנו מחברת בין ילדי בתי הספר מהדרום לילדי הכפר ויוצרת חיבורים המבוססים על ערכים. אני מבקש להודות לשר החקלאות על שיתופי הפעולה הרבים".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: