מבזקים

לוחם צה"ל בהכשרה נפטר במהלך אימון במרכז הארץ

תוכן עניינים

לוחם צה"ל רב"ט הלל נחמיה אופן ז"ל בן 20 מהיישוב כרמי צור נפטר במהלך אימון, המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות מותו קהילת כרמי צור שבגוש עציון בה מתגוררת המשפחה קיבלה בתדהמה את בשורת האיוב

משה פריאל | כ״ז באב ה׳תשפ״ג | יום שני 14 באוגוסט 2023 | מערכת ישראל ניוז

המנוח, רב"ט הלל נחמיה אופן ז"ל היה לוחם צה"ל ביחידת יהלום היוקרתית של חיל ההנדסה. בעקבות מותו ננחה מפקד זרוע היבשה, אלוף תמיר ידעה על עוצר אימונים עד יום רביעי.

הבוקר (יום שני) במהלך אימון התמוטט איבד את ההכרה ולאחר מאמצי החייאה של גורמי רפואה בשטח נקבע מותו. ההשערה היא כי ספג מכת חום. המנוח היה בן למשפחה שורשית בגוש עציון ומשפחתו היא ממייסדי ישיבת הר ציון. במותו הלל הותיר אחריו, הורים ושישה אחים ואחיות.

המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע, בסיום החקירה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. החייל הועלה בדרגתו מדרגת טוראי לדרגת רב-טוראי לאחר מותו. מצה״ל נמסר: "הצבא משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

בהודעה שנמסרה מהישוב כרמי צור נאמר כי: "בית כרמי צור קיבל הבוקר בשורה קשה. הלל אופן, חייל בן הישוב, בחור אהוב משכמו ומעלה נהרג במהלך אימון במסגרת פעילותו בצה"ל.

משפחת אופן, מעמודי התווך ביישובינו, מלח הארץ שמחנכת את בניה ובנותיה למסירות ואהבה ללא תנאי לעם ישראל איבדה היום את היקר לה מכל.

קהילת כרמי צור מחבקת את משפחת אופן ומלווה אותה בשעה קשה זו".

יהי זכרו ברוך

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: