מבזקים

3 פתרונות bi לניתוח הכנסות והוצאות לעסקים

תוכן עניינים

בינה עסקית מורכבת ממגוון פונקציות, אסטרטגיות וכלים, בהם חברות משתמשות כדי לאסוף, לעבד ולנתח נתונים.

פתרונות bi לעסקים יכולים לעזור בזיהוי הזדמנויות חדשות ויצירת ויתרון תחרותי, על סמך תובנות בזמן אמת. כל התעשיות ועסקים מכל הגדלים כבר משתמשים בהם, וזה הזמן לבחור את הפתרון המתאים לעסק שלכם.

הנה מבט על היתרונות של כלי BI ושלושה מהכלים הנפוצים ביותר.

מהם הם יתרונות של כלי BI?

נתונים מרכזיים – כל הנתונים שלכם, במקום אחד. חברות אוספות נתונים ממספר רב של מסדי נתונים, פורטלים, מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM), מערכות תכנון משאבים ארגוניים (ERP) ועוד. כדי להתמודד עם המסה, אתם זקוקים לכלי בינה עסקית שיאסוף את הנתונים ויאפשר לצפות בהם על פי העדפות אישיות, שאילתות וסינונים.

שירות עצמי – הנתונים כבר לא שייכים רק לצוות ה-IT שלכם. כעת, כל עובד ועובדת, גם ללא מומחיות טכנית, יכולים לגשת לנתונים הדרושים להם, לנתח אותם ולהפיק דוחות.

תחזיות – עם גישה לכל כך הרבה נתונים מהעבר ומההווה, עובדים יכולים לקבל החלטות מבוססות ראיות. ניתוח חיזוי מאפשר למשתמשים לייצר תובנות על סמך היסטוריית הביצועים של מוצר או שירות. אם משהו משתנה, הכלים החכמים יכולים להבין אוטומטית את החריגות ומאפשרים תגובה מהירה.

דוחות אוטומטיים – במקום להזין נתונים ידנית לגיליונות אלקטרוניים של Excel או לעבור בין כלים שונים, כלי BI רבים הם אוטומטיים. צריכים דוח על מוצר על פני פרק זמן מסוים? הכלי יפיק את זה עבורכם, וגם ייצור גרפיקות וגרפים אם אתם צריכים.

הנה פתרונות BI שאתם יכולים לשקול:

Microsoft Power BI

כלי המוצע על ידי ענקית התוכנה מיקרוסופט, ומאפשר בחירה בין ניתוחים בענן או בשרת. כמו כן, הוא מתחבר בקלות עם מקורות כגון Facebook, Oracle ועוד, מגיע עם יכולות AI מובנות, ומחברי נתונים, ומציע הצפנת נתונים מקצה לקצה וניטור גישה בזמן אמת.

Tableau

תכונה שידועה ביכולות הדמיית הנתונים הידידותיות למשתמש שלה, וכן מאפשרת ניתוח חזותי חי, ממשק המאפשר למשתמשים לגרור ולשחרר פריטים כדי לזהות מגמות בנתונים במהירות, ועוד. הכלי תומך במקורות נתונים כגון Microsoft Excel, Box, קבצי PDF, Google Analytics ועוד. הרבגוניות של הפתרון באה לידי ביטוי ביכולת להתחבר לרוב מסדי הנתונים.

QlikSense

QlikSense הוא כלי BI המדגיש את גישת השירות עצמי. כלומר, הוא תומך במגוון רחב של מקרי שימוש בניתוח, החל מאפליקציות ודשבורדים מודרכים ועד לניתוח מותאם אישית ומשובץ. הוא מציע ממשק ידידותי למשתמש המותאם למסכי מגע, AI מתוחכם ופלטפורמות ענן בעלות ביצועים גבוהים. יכולת החקירה האסוציאטיבית שלו, Search & Conversational Analytics, מאפשרת למשתמשים לשאול שאלות ולחשוף תובנות ניתנות לפעולה, מה שעוזר להגביר את אוריינות הנתונים עבור משתמשים לא מנוסים.

קרדיט לתמונה Freepik

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: