מבזקים

"בשנת התשפ"ג כתוב: גירוש ישמעאל זה יתגבר"

תוכן עניינים

היום כשפיגוע רודף פיגוע, אזרחי ישראל אינם מרגישים בטוחים עוד בארצם והקלות הבלתי נסבלת בה מבוצעים לאחרונה פיגועי ירי על ציר יהודה ושומרון, פיגועים שקורים מכל זווית אפשרית. ראינו כי בשנה האחרונה חלה עליית מדרגה משמעותית ביותר ברצף התקריות שהסתיימו בהרוגים ונפגעים. האם המלחמות ימשכו בין ישראל לישמעאלים המוזכרים עוד מימי התנ"ך בדרך כלל כאויבים לעם ישראל, ומה צופן העתיד ביחסים אלו?

רות קרייתי | ה׳ באלול ה׳תשפ״ג | יום שלישי 22 באוגוסט 2023 | מערכת ישראל ניוז

ההיסטוריה הארוכה של הפיגועים, הטרור וההסתה של מחבלים פלסטינים על אזרחי ישראל, מתגמדת לעומת 35 קורבנות טרור מתחילת שנת 2023. מדובר בשנה הקטלנית ביותר מאז האינתיפאדה השנייה. האם המצב יתגבר, או יפסק בקרוב? בואו נעשה קצת סדר עם המצפין הלאומי שלנו רן פהאל בורנשיין.

גירוש ישמעאל 20/8/23 | רן פהאל בורנשטיין

"במדינת עם ישראל בשנת ה'תשפ"ג כפי שמוצפן בקוד גירשתי-ישמעאל, השנה זה יתגבר כי כתוב על מדינת עם ישראל בשנת ה'תשפ"ד, כתוב 'אינתיפדה' שכוונתה אינתיפאדה. זאת השנה הקשה ביותר שתביא לאינתיפאדה קשה בישראל וכל עניין הגירוש יגבר עוד. השנה הכל יגעש וחייבים להתכונן לבאות ולאינתיפאדה הסופית".

הרבה לפני שחשבנו שאולי יגיע יום מן הימים הטובים, הפלסטינים יירגעו והשקט יחזור לפקוד את מדינתנו, ב- 9 בחודש אוקטובר 2015 הציג רן פהאל בורנשטיין שכבר ידע אז מה שלא ידענו שהמצב ביש ילך ויגבר, והציג לפני קוראיו את הדבר הבא: "כרגע יש קללה והיא תיפסק ברגע שיהיה הקלה מהקללה".

מדוע יש קללה?

"אני לא יודע לאן הכי רחוק יגיע המסר הזה, אבל אם הוא יגיע לאנשים הנכונים ובתפילתי הרבה כיוונתי אליהם, הם יראו שהממשלה מנסה בכל כוחה להתגבר על הפיגועים, אך היא לא יכולה להחזיק מעמד זמן רב. זאת משום שאין שם את השם בעשיה לשמו.

לכן כרגע יש קללה והיא תיפסק ברגע שיהיה הקלה מהקללה כפי שכתוב באותם האותיות, ובכל מה שיש להקל: להוריד מיסים – כי מיסים הם אותיות ס.מ. צריך להוריד ולצמצם אותו כי הוא לוקח לנו ולא נותן לנו לקבל את ההטבה של השם במלואה. צריך ולהפחית את מחירי המזון והתרופות, כי עם שעובר שואה של בהלה, חייב להתלכד ולהקל על המצב ומהר ככל האפשר. מחיר הלחם צריך להיות כמעט בחינם, וכך גם המים והחלב שהם מוצרים בסיסיים, להקל כאות צדקה וחסד לשם השם המצדיק את חסדו".

איך אפשר להסיר את הקללה מעם ישראל?

"הממשלה עדיין ממשיכה כרגיל ולא מנחמת את העם בחסד והקלות. הקללה הזו תתגבר מאוד מכיוון שהעם נמצא בסבל ופחד. כל מה שצריך לעשות זה רק להראות נכונות והחלטה כללית, ואז הקללה תקטן מאוד, אך לא תתבטל. כי השם רוצה להתסיס את החושך ולהגביר אותו, כדי שכל כוחו של הס.מ יצא ולא יוכל לחזור. כדי שלא יוכל להצליח לעשה נזק משמעותי. הכוונה דומה כמשל לחיה היוצאת לתקוף כדי להגן על מקומה. והיא יוצאת בכל גופה ותוקפת, אבל הזנב שלה נישאר כי חושבת שאולי תחזור. והוא, כבודו, יוציא את כולה כדי שהיא לא תוכל עוד לחזור".

ואיך כל הפירוש הזה מתחבר לכל מה שקורה לנו עם הערבים?

"כתוב על הערבים אותיות ערב-בי, כשהכוונה בי-חושך. השם עושה לנו חסד גדול ומוציא את החושך לתמיד. לכן הקללה עדיין תתקיים אבל תוקטן מאוד כדי שנוכל להיות עם ידינו על העליונה. לכן צריך למהר ולנחם את העם, כי האותיות של המילה סכין, פירושן 'סכנה'. הסכין מרמזת על חוד, על קודקוד שזאת הממשלה, שהיא אשמה בהחלטות מדינה. לכן הם חייבים לעשות חסד גדול עם העם וברגע שזה יקרה, אתם תיראו שהדין יוקטן מאוד. זאת הבטחה של ממש. אני מבקש שהחסד יקרה, כי שם טמון צמצום הקללה. כי המילה 'רווחים' שווה למסעות-הרג וחסדים, שזה שווה למשיח-ברחמים. מקבלים אותו בחסד הראוי לכבודו, כמו שעושים תפילות ביחד. כך צריך לעשות ולהחליט על חסדים בארץ בכל דרך אפשרית. ואם כך יהיה, אתם תיראו הקלה. זה המסר".

גורל הר הבית חלקים 2, 3

אנשים קראו את הצפנים שהוצאת לפני יותר מעשור ואת אלו שיצאו בשנת 2015 ובשנה זו ונדהמו, כי הדבר הענק הזה שאתה מפרסם היה חדש להם מאוד

"לא היתה לי מנוחה, וכל הזמן הרגשתי שאני חייב להוציא את הדבר הזה לציבור. אני מודה שלא האמנתי בעצמי שאני צריך להוציא את זה, כי לא ראיתי הצלחה בדעתי. אבל כבודו לא ויתר לי ונתן לי מצב רוח קשה ביותר כמו אומר לי: תוציא ומהר, כי לי הצדקה והחסד ובזה כל תכליתי בקודש. ראו סגולות והשם יעזור ויציל המקום".

25/4/2021 | | רן פהאל בורנשטיין

"המגפה הישמעאלית הממאירה"

כשדאע"ש התעצם והתפרסם באכזריותו בכל העולם בשנת 2013, עלה חשש במדינה, שישראל תהיה הבאה בתור במיוחד לאור ההכרזה: "נתקוף את היהודים בטילים ונשק כימי". ב- 27 בספטמבר 2015 יצא המרגיע הלאומי, רן פהאל בורנשטיים במסר של הרגעה. "אחרי דאע"ש בכוחות העולם יבואו אלינו. הכוונה: אנחנו המטרה הבאה שלהם. הם יתחילו לדרוש, לאיים ולנסות לשלוט על כל עניין הטבור-האמצע-הקודש, אבל השם לא יתן להם. השם יסכסך ביניהם ולכן זה מצב לא פשוט, כי עם האוכל בא התיאבון. כך יהיה להם". ואכן כך קרה בפועל.  

איך קרה שכל מה שכתבת באותה שנה על סופו של דעא"ש קרה מילה במילה?

"אנחנו עומדים לסיים מציאות שהתרגלנו אליה בזמן שהעולם מתאחד נגד השדים. הם גם נלחמים בשורשים ואנחנו לא מבינים רמזים, ועדיין עסוקים בשלטון ומי יהיה ראש הממשלה ומי יהיה המפכ"ל.

בעתיד אין יותר שאלות כאלה, הכל הולך להשתנות לטובה. והדרך לטוב-מאוד היא יסודית. לכן ציינתי במאמרים קודמים שהכל קורה מהר והשינויים יאיצו, עד שלא נוכל להתאפס מרוב מהירות.

המגפה הישמעאלית היתה ממאירה כי הקליפה נכנסה לפניקה והקליפות העוטפות גם הם יחד איתה. הם ניסו לאחוז בטבור כפתח אויר אחרון לנשימתם, והקולות ששומעים בעולם, זה כאות להשמדת הקליפות לשפר הופעתנו לפני הכתרת מלך, שהוא כבודו, שמשיל את הקליפות הרעות והצורמות לאוזן בצווחות עקירתם.

לכן וברגע שראינו שהם התחילו להילחם ולהסתכסך ביניהם זה אומר שכל הגיבוש שלהם לבוא אל ארצנו כדי לכבוש, יתהפך עליהם לרעתם. הם נלחמו ביניהם, כי חלק מהגיבוש הם גם ישמעאלים שדתם מפורדת. זה סימן גדול לרגלו של משיח אבל צריך לזכור שהשינויים הדרמטיים ביותר הם בתוכנו כי כוכבי-הספר הוא אנחנו ומה אנחנו עושים עם הכח הזה ולאיפה אנחנו משפיעים את הכח הזה. לכן מלחמת גוג ומגוג, הכוונה גגו-של-עולם. גג-העולם שמגיע לקץ ועולה כיתה לנונו של העולם. הכוונה דור מחונן במידות כי בקרוב יהיה סוף לכל המלכים ולעריצים, ולא יהיה עוד שעבוד מלכויות. אין שרים ואין שוטרים ואין פשעים ואין בוסים בעבודה ואין מנהלים. כולם שייכים לשעבוד מלכויות. הכוונה לניצול של החזקים על החלשים. בקרוב אין חזק ואין חלש הכל ירד וישראל לא תהיה עוד נתונה למדינות אחרות. אין עוני ומחסור. הכל מתוקן ומאוזן. לכן מה שיישאר זה מחונני מידות, כי מחונן הכוונה מח-נון שזה אומר אנשי-מח-של-השפעה בנון. הרצון להשפיע רק למחונני מידות יש השפעה והם זכאים להמשך את שושלת האור. לכן חשובה הנתינה, היא הכל. הנתינה בחינם היא וזאת שתעלה אותנו לנונו של עולם".

ב-10 בחודש מאי 2021 העלה רן פהאל בורנשטיין סרטונים ליוטיוב עם הצפנות על נפילת הממשלה, התפרעות הישמעאלים, והפתרון שיבוא מאת השם.

7/12/2020 | | רן בורנשטיין פהאל

לפי ההצפנות, מהי תכלית ההסלמה עם הערבים?

"הכל יגיע בהדרגה כי יש לעשות סדר במהלכים. בשנת ה'תשפ"א לפי ההצפנה במתו של ביבי איננה, אך לפיד מפריע להם כי הוא אינו מחזיק בשום דבר ממשי. כל עניין האחרון בממשלת ישראל הוא מבנימין. כלומר לא משנה מי יבוא, מי יפריע וינסה להקים ממשלה, לבסוף זה חוזר לבנימין ובהמשך לגנץ.

הוותיקים ודאי זוכרים את ההצפנה ביוטיוב על הר פרא אדם ועל ישמעאל. שיתפרע מאוד ויותר מתמיד. והינה לנגד עיניכם אתם רואים וחווים התפרעויות. אבל האטומים ישאלו, מה בכל השנים היו התפרעויות ואי סדר, אז זהו שלא כך. שימו לב טוב, בשנת ה'תשפ"א מדינת עם ישראל כתוב: הר-פרא-אדם-ישמעאל. כלומר יש לשים לב להר הבית ולישמעאל במיוחד. כתוב: להאדם-הישמעאלי-הפראי. ואז הקוד אומר בהר-הפרא-יתפרע-מאוד. ישמעאל משול להר- דם-יהודים. דם-ערים. כלומר זה יגלוש גם לערי ישראל. דם-נשים-ואנשים וילדים. כל זה בגלל בן ישי. כי שימו לב טוב למה שכתוב: ה'תשפ"א מדינת עם ישראל. כתוב לביאת-ישי-תם-ישמעאל.

ועכשיו שימו לב טוב על שנת ה'תשפ"ב. מדינת עם ישראל כתוב: בא-ישי-להר. או: יבא-ישי-בן-ישי- להר-הבית. כלומר מתחיל להתקדם עניין בואו של בן ישי להר לענייני הר הבית. צריך להתכונן לכבודו. לכן ראינו בשנה זו התחלה של התפרעויות שמתחילות את ענייני בן דוד בהר. השם מכין הכל לבן דוד למענכם, למעננו, למען הגאולה, אך לא יהיה ניתן לסלק ולגרש ללא התפרעויות ואי סדר או מעשים קיצונים ביותר מתמיד.

על מדינת עם ישראל בשנת ה'תשפ"ג כתוב: יגרש-ישמעאל-מהר. או גם כתוב: השם-גואל-את-יהודה-מהם-מישמעאל. זה לא יסתיים כעת, זה רק יחמיר את מעשה זוועות של ישמעאל ודין גדול מאוד שלו בגלל ימי הדין. יכול להיות שיהיו ימים של מנוחה מעטה, אבל במתכונת זוועות ומעשה הרג רב. אם אנשים לא יזהרו ולא ילכו ויעברו למקומות בהם שורצים הישמעאלים, ולא יגבירו זהירות.

הסברתי לכם על זהירות רבה שנדרשת מהם בשנת ה'תשפ"א, כי הם יהפכו להיות כמעט כמו דאע"ש ומעשה הזוועות. זה קורה כי הס.מ יודע שזה סופו בהר הבית ויהיה גירוש גדול בה'תשפ"ג. לא תהיה לנו ברירה. אפילו גם אנשי השמאל שרוצים מאוד בטובתם, גם הם יחזור בעצמם על אידאולוגיה טועה ומטעה בעם ואיך לא הבינו שמדינת עם ישראל לבד. בשנת ה'תשפ"א כתוב: תמיד-דין-מישמעאל. ימי-דין-מישמעאל. אבל כשנצרף את ה'תשפ"א-מדינת-עם ישראל כתוב: לעמי-אינתפדה-פדתי. שזה בדיוק חוצה לסוף שנת ה'תשפ"ג ולשנת ה'תשפ"ד, כי כתוב: אינתפדה-עד-ה'תשפ"ד-פדתי-עמי. כלומר, גירוש לפי מה שהראיתי לכם. אז ה'תשפ"ד תהיה פדות מהם. זאת התוכנית האלוקית הכל בדין. כל דבר בדין קשה, כי אחרת לא מבינים בחסד. לא מבינים חסד העם ולא משיגים את החסד".

ב-30 באוקטובר 2022 הזהרת שהמצב הולך להסלמה עם הישמעאלים והיום אנחנו רואים את זה ביתר שאת

"אכן ציינתי את המצב עם הערבים, והזהרתי שעוד מעט זה יהפוך לקיצוני הרבה הרבה יותר, כי אלו ימי הגירוש. עידן שמתחיל לגרש קיצונים ומחבלים. כרגע אנשים לא מאמינים לזה אך עוד מעט זה יקרה בפתאומיות. זה יקרה בהחלטות הפוליטיות שלהם שנכנסות לפניקה. כי היום זה האיום על חייו של בן גביר, והצפנתי לו סכנת חיים ממשית. אם הוא לא יגביר את הגנה עליו, אז יש סכנת חיים גדולה. והינה לצערנו איום שאינו פוסק על חייו וזה עולה מדרגה ולא רק הוא יהיה מאוים. כך יתחילו לאיים ולסכן אזרחים על עוד פוליטיקאים וזה מה שיגרום לנו להכניס יותר חוקים קיצוניים לגבם, לגבי המחבלים ואזרחים ערבים קיצוניים. לא רק האזרחים יהיו ברווזי מטווח, גם הראשים והגדולים יהיו באיום הזה. זה עידן כזה, מה שלא יעשה בצורה נכונה, יעשו הגזרות".

בכנה גדולה לבן גביר | רן בורנשטיין פהאל

 

גם השנה חזרת ב-9 במרץ 2023 על עניין ההסלמה וההצפנה לגירוש ישמעאל. מה נדרש מאיתנו כדי שזה יקרה?

"המצב עוד ילך ויחמיר עד שיחליטו על גירוש המחבלים והקיצונים. זה מה שקורה כדי להגיע להחלטות יותר נחוצות. עליכם להבין שאין אחדות במדינה והמחלוקת יתגברו בעם וזה יביא להידרדרות הממשלה והמצב כולו. הכל כבר הוצפן. התרחקו ממריבות ומלחמות. עלינו לגלות מהר אחדות, כי אחרת עוד מעט תהיה מלחמת אזרחים ערבים ויהודים, וגם את זה כבר הצפנתי שיהיה מלחמת אזרחים איתם. אני מדבר אל האדם השפוי כי השאר כבר אינם כאלה. הם הולכים ומשתנים למשהו אחר שייקח לרובם את הלב הקדוש. אלו הם ימי המבחן, מי מתאחד ומי למריבה. מי ימין ומי לשמאל למלחמה. אלו שאינם מתאימים למשיח ולגאולה, הם יריבו בכל מיני מריבות ואלו שמתאימים לא יריבו כלל, אלא יורכבו למערכת חדשה.

אחרי שכל ההריסות יהרסו, יקומו האנשים מתוך המצוקה ויבנו מחדש. יעזרו לבנות מערכת חדשה לטובת הנהגה חדשה. הכל נעשה למען הנהגה חדשה שתקום עם משיח. זה למען זה, למען אחים. זה רק מי שבנה דרגה נכונה ומתאימה, הוא יזכה לזה. מי שלא בנה, יאבד בתהום המלחמות ובתהום האכזבות".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: