מבזקים

הרופאה שנחשדה כנהגת שדרסה את רפאל אדנה הדהימה בתגובתה: "לא הייתי שם"

תוכן עניינים

אירוע דריסה של הילד רפאל אדנה ז"ל לפני 3 חודשים ושפרטיו הוסתרו מעין הציבור, עלה לתקשורת כמטאור אחרי תגובות זועמות ברשתות החברתיות, מחאות והפגנות בקפלן של בני העדה האתיופית, ותגובתה של הרופאה שהדהימה את הציבור. פרטים חדשים על התאונה האומללה ותוצאותיה

רות קרייתי | ה׳ באלול ה׳תשפ״ג | יום שלישי 22 באוגוסט 2023 | מערכת ישראל ניוז

תאונת הפגע וברח ברפאל אדנה בן הארבע ז״ל, מעלה סימני שאלה שהן בהחלט קיימים ואפילו זועקים לשמים. ״צדק לרפאל״ זועקים הוריו של הילד ויחד עם עוד אנשים הם מפגינים היום מול הפרקליטות, שכדרכה מנסה כביכול להצדיק את החלטותיה.

פרקליטות המדינה החליטה לסגור את התיק בטענה כי הבת לא היתה ברכב וגם מדווחת: "בימים האחרונים מופץ הרבה פייז ניו ביחס לתאונת הדרכים שבה נהרג הילד רפאל אדנה ז"ל. אז מה נכון ומה פייק". בהמשך הודעה הפרקליטות: "במענה לפניות כתבים, מצורפת לשימושכם טבלת טענות מול עובדות המתבססות על חומר הראיות כפי שהועברו לפרקליטות, ביחס לתאונת הדרכים שבה מצא את מותו רפאל אדנה ז"ל".

טבלת טענות מול עובדות המתבססות על חומר הראיות כפי שהועברו לפרקליטות

העיתונאית איילה חסון התייחסה בתוכניתה לאירוע הדריסה ואמרה: "מדהים, עו״ד שגיא שגב תובע מטעם הפרקליטות מתראיין ברדיו ומסנגר על הנהגת שדרסה למוות את רפאל בן הארבע. "התאונה הייתה בלתי נמנעת" יכול להיות, אבל מה עם ההפקרה? בזריזות מדהימה הם הגיעו להחלטה, סך הכל תיק מוות של ילד אתיופי. יש תיקים שלוקח להם חודשים או שנים להחליט".

תפנית חדשה בפרשה מצאה הכתבת אלמז מנגיסטו מערוץ 12 שהגיעה היום לרופאה שנחשדה כנהגת שדרסה ולאחר מכן התיק נגדה נסגר. ראו את הסרטון המצורף, אז מה אומרים, היתה שם או לא היתה?

ובינתיים המחאות מתגברות בכל רחבי הארץ. מפגינים רבים צועדים כבר כמה ימים ברחובות תל אביב לכיוון צומת קפלן ודורשים "צדק לרפאל".

וגם את זה מצאנו ברשת החברתית תיק טוק, סרטון מרגש של רפאל ז"ל שנוצר על ידי בינה מלאכותית

פרסום על פי סעיף 27א' לזכויות יוצרים

בתוך כך נודע למערכת חדשות ישראל ניוז כי טובי ובכירי עורכי הדין הפלילי והתעברותי בישראל נרתמים בהתנדבות לסייע למשפחת אדנה, בתביעה חסרת תקדים נגד הנאשמת. אנחנו בישראל ניוז נמשיך לעקוב ולדווח

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: