מבזקים

תגידו, נשרף לכם המוח? טרנד השיזוף באינדקס קרינה גבוה

תוכן עניינים

קמפיין חדש בטיק טוק מזהיר מפני טרנד השיזוף בשעות בהן אינדקס הקרינה גבוה במיוחד עולה ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן, בהגשת שירן סֶנְדֶל

רון אטיאס | ו׳ באלול ה׳תשפ״ג | יום רביעי 23 באוגוסט 2023 | מערכת ישראל ניוז

לאור העלייה המדאיגה בפופולאריות של טרנד השיזוף המסוכן, עולה האגודה למלחמה בסרטן, בקמפיין חדש בטיק טוק בהגשת שירן סֶנְדֶל בהתנדבות, בסרטון יצירתי שהגו משרד הפרסום ציבלין טווינס.

שירן סֶנְדֶל | צילום: האגודה למלחמה בסרטן

בקמפיין בו ממחישה השחקנית והזמרת את סכנות השיזוף בשעות בהן אינדקס הקרינה מהשמש הוא גבוה במיוחד, היא פותחת בשאלה: "נשרף לכם המוח?"

בין היתר מדגיש הקמפיין כי תחזית אינדקס הקרינה הצפויה, נועדה למעשה להזהיר את הציבור מפני חשיפה בשעות הללו. שכן השמש יכולה לגרום לכוויות, כתמים, קמטים וסרטן העור.

משה בר חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן הסביר כי: "העלייה בטרנד המסוכן בעיקר בקרב בני נוער היא תופעה מדאיגה מאוד. אנחנו חוזרים ומזכירים לציבור להקפיד על חשיפה מבוקרת לשמש. להיות חכמים בשמש זהו מסר מציל חיים לכל הגילאים".

כללי חכם בשמש של האגודה למלחמה בסרטן הם ראשי תיבות של המילים וההמלצות הבאות: ח-חיפוש צל, כ-כובע, מ-משקפי שמש, ב-ביגוד מתאים, ש-שעות בטוחות: יש להימנע עד כמה שאפשר מחשיפה לשמש בין השעות 10:00 עד 16:00, שהן שעות בהן עוצמת הקרינה היא מרבית, מ-מסנן קרינה, ש-שתייה מרובה.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: