מבזקים

כמה אנשים שעברו ועוברים חיים קשים במיוחד מצליחים לבטא זאת בדרך אמנותית?

תוכן עניינים

כאתר חדשות אנחנו מנסים כמה שיותר להביא אנחנו מביאים מוסיקה למרכז הבמה של האתר ופחות לשים דגש על הסיפור האישי של האמנים. אך יש מקרים קיצוניים במיוחד שחייהם האישיים נטועים עמוק עמוק במילות השירים ונראה שאין לאן לברוח מהמציאות הלא פשוטה.

כמו במקרה של עדי רונן. שאם לחשוב לרגע כמה אדם יכול לספוג תקופות קשות במיוחד ואיך מתמודדים אחרי. אילו תעצומות נפש צריך והמוסיקה כתקווה לעתיד פחות כואב.

מאבטחת אישים כולל את זאב רוזנשטיין ומשפחתו ולהיות בסכנת חיים יומיומית, בהמשך תאונת עבודה שאילצה אותו להפסיק לעבוד ושקע אל תהומות הפרעות אכילה והתמודדות עם אנורקסיה. עוד זה מדבר וזה בא, ב 2018 דניאל, בנו, נפטר ממחלת הסרטן לאחר שנאבק כחייל סדיר מול צה"ל כדי לקבל נכות.

במקביל לאורך השנים עדי כתב שירים עוד שהיה שומר בלילה עד לצאת האלבום החדש 'שר לך' וזהו פסקול חייו עד כה לפחות. בימים אלו עדי חי מקצבת נכות וזוכה לתמיכה מעמותת 'כנפיים' שפועלת כחממה לאמנים מתמודדי נפש.

'שר לך' הוא אלבום זכיר, עמוק ומציף רגשות שנותן לך מהזווית האמנותית הכל כך מיוחדת הזו להעריך את החיים עוד פעם מחדשו להבין כמה לא לקחת שום דבר מובן מאליו. אם יש עוד דקה לשמוח בהווה פשוט לעשות את זה ולמצות עד תום.

באנטרנט נתקלנו גם בברלד האהוב מפרגן באופן רציני ויוצא דופן שלא אופייני לו כלל לאלבום של עדי רונן. אחרי שהאזנו לאלבום ויותר מפעם אחת אנחנו מסכימים אותו.

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: