מבזקים

רן פהאל בורנשטיין: "העולם השתגע אז תתכוננו לבאות"

תוכן עניינים

הסדר העולמי ייפול, קורונה חוזרת ותחסל חצי עולם, מזג האוויר השתגע והעולם נכנס למגננה. הנה מה שצופה הקוד של המצפין הלאומי שלנו, רן פהאל בורנשטיין שמבקש בכל לשון של בקשה: "תתכוננו, תחזרו לבורא כי רק עליו אנחנו צריכים להישען. מה שהכרתם עד היום יתמוטט מול עיניים משתהות".

רות קרייתי | ט״ו באלול ה׳תשפ״ג | יום שישי 1 בספטמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

כולנו רואים מידי יום מה שקורה כעת בעולם והמצב לקראת החמרה. את כל אלו הצפין רן פהאל בורנשטיין בעבר וחוזר להזהיר גם בהווה. את יוקר המחייה, את שובה של הקורונה שחשבנו שחלפה מהעולם וסירוב מוחלט של המונים לקבל סבב חדש של חיסונים. בורא עולם משבש את הטבע העולמי, ואנשים מורדים ומסרבים להיפקד.

אסונות טבע ועולם שנכנס למגננה

"עוד מעט יפסיקו את כל התוכניות באמצע ויוציאו צווים. צווי חירום ומלחמות יתגברו וזה כולל כימי ואטומי. עקב הפינויים הגדולים שיהיו עוד מעט בעולם, בגלל אסונות טבע ומלחמות, ואז יצאו השדים החבויים באנשים והם יתחילו לאכול מכל הבא ליד. זה כולל גם אנשים וגם חיות שלא אכלו לפני כן באופן הרגיל. אנשים יצודו ויבזזו ערים מסחריים גדי לגנוב מזון לא יישאר מזון לכולם. כל השדים החבויים יצאו מהאנשים וזה יגיע גם למדינות ולסוג של אנשים שלא חלמתם שיצאו מהם השדים האלה". לשאלתי, האם זה יקרה גם בישראל הקדושה, ענה בנחת ובשלווה האופייניים כל כך אצלו: "כל זה לא יקרה בישראל".

נכתב בתאריך 29/8/23

 

 

אסונות טבע מתחילים: הוצפן בתאריך 3/2/2016

"כל הקודים שהוצפנו נועדו כדי להכין אתכם לבאות שלא תגידו שלא ידעתם. אני רוצה שתבינו שמצב קשה מאוד הולך להיות פה, אך יחד עם זאת גם יתחילו גם החסדים. הקודים אינם רק דין, הם מדברים גם רחמים. השנה יתחילו גם חסדים שלא נראו כאן בעבר, כמו הוזלת מחירים שכרגע לא רואים את זה, אבל בהמשך יתחילו לצוץ בקטן. חסדים כמו חוקים שונים של הקלות במיסים והמצב שהולך להיות שווה לכולם. החיסונים כבר לא יעזור מחוסנים וכשקורונה תחזור יתחילו בקלות, בגלל המצב שייווצר כאן ובעולם".

הוצפן בתאריך 31 בינואר 2022

בתאריך 31 לינואר 2022 הצפנת גם על האטום. האם יזרקו אטום על ישראל?

"בישראל לא יהיה אטום, אבל כן יתחילו לאיים עלינו באטום והאיומים יגיעו מצפון קוריאה אחרי כמה התקפות וניסיונות להתערב לנו במדינה. כשזה יקרה אתם תדעו שהמשיח מתעורר חזק יותר והשם מתעבר בו. רמז נוסף יהיה לכם כשאיראן וצפון קוריאה יתיידדו ויתחברו על הסכם אינטרס משותף.

המלחמות של העולם יתגברו. זה לא יגמר רק ברוסיה ואוקראינה זה יתפתח לכל העולם. מדינות ילחמו אלו באלה. העולם גועש, שואג ומשחיז טפיריו. הכי חשוב שתבינו שבישראל לא יגעו, רק צפון קוריאה תנסה לאיים, ותצליח גם לכוון לכאן, ואז כל התוכניות יקרסו. כל העמים אשר גם עם צפון קוריאה יקרסו. פתאום זה המנהיג יגן על זה והאומה הזאת תגן על אחרת. ופתאום יתגלו בריתות וחצית קוים אדומים. ויתחילו לזרוק אטום כי ואין בוגר אחראי. אבל את האטום שיזרקו או יפעילו, לא יבינו בעולם, אלא רק לאחר כמה ימים יבינו שנעשה שימוש באטום. מדובר אטום שלא יהיה בממדים שישמידו אומה, אלא יהיה שעוצמה חלשה יחסית שנוכחותה מדללת והנזקים של בקרינה שתשאיר יהיו בהתאם".

בתאריך 9 בפברואר 2022 הזהרת מקוריאה שתצא נגד ישראל ואיראן תזרוק טילים על אירופה. האם מדינות אלו הן חלק מקץ הימים?

"אנשים לא מאמינים שקוריאה הצפונית תצא נגד ישראל בנחרצות, איראן תזרוק טילים על אירופה, וקוריאה תאיים כי היא חלק מהקץ. לא מבינם את מה שאני אומר. לא תופסים את זה. היא חלק מקץ הימים. כי קוריאה הצפונית כתוב: הקץ-יפרוץ, וכאשר נצרף קים-קוריאה-הצפונית כתוב: אירן-איתו-תקום. יפיצו-צרות, יפיצו-פץ-פצות, הכוונה לפצצות. לא תופסים וחושבים שלא יהיה כלום. אז אתן לכם תזכורת קטנה: הנשיא גוג כתוב: איש-נושא-אש. גונג-און. וכשאני מצרף מארץ-המגוג הכוונה: הנשיא-גוג-מארץ-המגוג. כתוב: איש-משגר-אש. שיגורים-מפיץ-שיגורים. זה כבר רמזים שלא נותנים לך הרבה לחשוב".

הוצפן ב- 9 בפברואר 2022

 

אנחנו עדים מזה זמן רב לאסונות טבע שקורים בעולם, האם זה יקרה גם בישראל?

"כפי שאנו רואים אסונות הטבע התחילו ללא אזהרה. אסונות שישאירו נזקים גדולים בעולם, כולל מטאורים בכל אומות העולם. ואז יתגלה הכוכב המסוכן וידברו עליו ויכינו את האנושות להיזהר ממנו, ומסכנתו. אך הכוכב הזה הוא הישועה וזמן הגאולה לישראל".

סרטון שהוצפן בתאריך 18/2/2020

הסדר העולמי ייפול

אנשים מפוחדים הציפו אותך בשאלות שחזרו על עצמן, מה יקרה עם המגפה, מה יקרה עם החיסונים והאם האילומינטי יוכל לשנות כאן סדרי עולם נגד האנושות?

"שנים רבות לפני שהמגפה התגלתה הזהרתי את העולם שהיא תגיע ועניתי על השאלות האלה בפוסטים רבים שפורסמו ברשתות החברתיות גם בתאריך 17 בדצמבר 2020. לגבי המגפה היא תשתכלל כל הזמן לפי דין שמים ודין אנשים לפי פשעיהם. אנשים יגיעו לאובדן שליטה. כשפייזר הציעו חיסונים, הודעתי שלפי הקוד המוצפן מדובר בפתרון מזויף וימותו אנשים רבים בעולם. הכל קשור לסוף עולם ולמיתה גדולה, עד שהשם יקים את הפרות האדומות כדי לטהר את העולם ממקרה מוות רבים, ומגאולת טומאת המיתה.

הוצפן בתאריך 17 בדצמבר 2020

לגבי האילומינטי אתם חייבים להבין שהכל יתפוצץ להם בפרצוף וכל התוכנית שלהם יפלו ויקרסו. הצפנתי שלקראת סוף שנת ה'תשפ"ב עד שנת ה'תשפ"ד מהצופן-פדה ועד השופרות שיהיו בשנת ה'תשפ"ו. כל אלה יהיו ימים של חסד עצום ללא מלחמות ושפע מנוצל טוב ומתוקן יותר. יקומו בתי עסק זולים ללא מיסים ואנשים ישלמו פחות, עד ולא ישלמו כלום. זה הגאולה. אלה סימני הגאולה".

הוצפן בתאריך 20 ביוני 2020

במענה לשאלות של קהל קוראיו, נשאל רן פהאל בורנשטיין על המצב בסין ומה יקרה שם, והוא ענה:" לא רק גם קורונה תתפרץ ותפתיע אותם ויחשבו שהם ניצחו אבל הקורונה תכה אלפים. שוב ימותו ויותר. וירוס קורונה קוביד כתוב יקרוס סין יקבור סין לא מאמינים שהיא תקבר יחד עם זאת צמוד לה גם צונאמי קטלני כי סופה קטלני. כתוב: יקטול-סין, זה מוצפן הכי קטליני והכי משמעותי לאומה".

"סין, יפן וקוריאה ימחקו מהעולם. כתוב: ה'תשפ"א-יפן-ימחוק_צונאמי. וגם קורונה בסין, קורונה חזקה יותר בדרך אליה. וגרמניה תמחק, יצאו עליה כל הפליטים והישמעאלים ששם ישתלטו על גרמניה. אתם תראו גם הם ימותו מקורונה כולם. בארצות הברית ימותו מיליון איש, צרפת תיהפך לארץ חדשה משהו חדש יצמח שם. איטליה וספרד יתאחדו ויהיו לעם אחד, שיקום ויצמח עם משהו אחר לגמרי. מדינות ברית המועצות ישתנו, הם יעזרו לכל אומות העולם ויתחברו להיות עם אחד. יקראו להם בשם אחר, רשויות הברית. מדינות ערב יקראו עמי העבר, כך יקראו להם. סוריה תימסר לישראל וגם ירדן ולבנון. בהמשך ירד ברד כבד שיחריב רוסיה, שבדיה, נורבגיה, עיראק, קפריסין, יוון והודו. זה יקרה יחד עם מטאורים. כל זה בהמשך. ימותו המון אנשים בעולם, בעיקר ישתנו הדתות דפי שהקוד מצפין: יחריב-דתות. יראה לכולם שאין דת יותר, אין יהודים, נוצרים, מוסלמים, בודהה וכל הקשקושים יורדים אתם. אתם תראו איך מוריד דתות עולם, ומשאיר מידות עולם".

קוד שהוצפן בתאריך: 31/3/2020

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: