מבזקים

יבואנים? הכירו את הדרישות הקיימות עבור תהליכי עמילות מכס

תוכן עניינים
תהליכי עמילות מכס

תהליכי ייבוא מוצרים מחו״ל נחשבים לסבוכים, הרבה בשל הבירוקרטיה הקשוחה, חישובי המיסים והתהליכים רגולטוריים השונים. פעמים רבות יבואנים לא מודעים להיקף הבירוקרטיה הנדרשת עד שהמוצר מגיע לידיים שלהם, ולכן המומחים של חברת MC Cargo המתמחה בשילוח וסחר בינלאומי, כאן לעשות לכם סדר.

התהליך של ייבוא מוצר מחו"ל דרך הים או האוויר כרוך בהגשת טפסים ומסמכים רבים, וכמובן – מעבר של המוצר דרך אנשי המכס. כאן נכנסת לתמונה עמילות מכס, שהיא תנאי הכרחי בכדי לוודא שהמדינה גובה כנדרשת את המיסים עבור הדברים שאנשים מייבאים מחו"ל, ובכדי לדעת שלכל מוצר שמגיע לארץ יש את האישורים הנדרשים.

מה היא עמילות מכס?

שירות עמילות מכס הוא התהליך שעוברים יבואנים כאשר הם מייבאים מוצרים לארץ. למעשה, כל מוצר שמגיע לארץ לאחד מנמלי ישראל או דרך שדה התעופה דורש לעבור הליך של עמילות מכס. תהליך זה כולל את חישוב המכס, כלומר מס על ייבוא של מוצרים מחו"ל, ובכדי לקבל את כל האישורים הנדרשים להכנסת המוצר לארץ ולשלם עליו את תשלום המכס הנדרש. לצורך כך, יש להיעזר בעמיל מכס שיחשב את עלויות המס על מנת לשחרר את הפריטים מהמכס כמה שיותר מהר ובזול. עמיל מכס צריך להיות אדם שמחזיק בהסמכה מטעם רשות המיסים, ומחזיק בידע ובניסיון הדרוש בכדי לטפל בכל עניין תשלומי המכס.

הכירו את המסמכים הנדרשים עבור ביצוע תהליך עמילות מכס

ישנם כמה וכמה מסמכים שאותם צריך למלא ולהגיש בכדי לעבור את תהליך העמילות במכס. בין המסמכים ניתן לנות את הבאים:

  • חשבונית ספק ((Commercial Invoice
  • הצהרות על מהות הטובין וערך ריאלי
  • רשימה של התכולה או רשימת אריזה
  • שטר מטען ימי או מטען אווירי
  • ועוד מסמכים נוספים לפי הצורך.

חשוב לזכור כי תהליך עמילות מכס לוקח זמן ויכול לעכב את הגעת המשלוח ליעדו בפרק זמן ניכר, כאשר הדרך הטובה ביותר בכדי לוודא שהתהליך הזה יעבור כמה שיותר מהר, ולהיות בטוחים שהמשלוח יגיע ללא שנצטרך לשלם עליו תשלומי מכס או אחסנה מופרזים – הוא פנייה אל סוכן המכס (או בשמו השני והמקובל יותר בעולם "עמיל מכס"). תפקידו לבצע את כל הפרוצדורות הנדרשות ולייצג אתכם אל מול אנשי המכס.

מתי נצטרך את שירותיו של עמיל מכס?

בכל פעם שמבצעים שילוח בינלאומי. הפריטים שאנחנו מייבאים מגיעים אל אנשי רשות המיסים שבודקים אותם ומחליטים על גובה המכס שצריך לשלם בעבורם על פי חוק. בכדי לעבור את תהליך עמילות המכס בצורה הטובה ביותר, יש צורך בשירותיו של עמיל מכס אשר בקיא היטב בחוקי המכס ובסכומים הנדרשים לתשלום עבור כל פריט, והוא יוכל לבצע את כל התהליך בצורה הטובה והזריזה ביותר בכדי שאתם תקבלו את המשלוח שלכם כמה שיותר מהר, ועם התשלום הנמוך ביותר למכס על פי חוק.

על מה חשוב לשים דגש בבחירת עמיל מכס?

חשוב מאוד לבחור חברת עמילות מכס מקצועית ובעלת ניסיון בתחום שילוח בינלאומי, אשר תעשה עבורכם את העבודה בצורה מקצועית, כך שתוכלו להיות רגועים שהכל מתבצע בצורה הטובה ביותר. עמיל מכס מוסמך ייצג אתכם אל מול אנשי המכס וידאג לאינטרסים שלכם בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

רוצים לדעת יותר על שירותי עמילות מכס?

בואו להתייעץ עם המומחים >>>

לאתר: https://mc-cargo.co.il/

טלפון: 03-6564442

מייל: [email protected]

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: