מבזקים

המרוץ בדרך לראשות: אסף דעבול מתמודד למועצת העיר ראשון לציון

תוכן עניינים

פרויקט המרוץ בדרך לראשות מביא בפניכם קוראינו היקרים את המועמדים והמועמדות בדרך לכס ראשות העיר והרשויות האזוריות מהדרום ועד הצפון, כל הדרך עד הקלפי ועד תוצאות האמת. אסף דעבול: "בכוונתי לקחת את תיק איכות הסביבה ולהפוך את ראשל"צ לעיר הכי נקייה בארץ"

מאיר אוליאל | י״ח באלול ה׳תשפ״ג | יום שני 4 בספטמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

אסף דעבול בן 66, אלמן ואב ל- 3 ילדים. מתמודד ברשימת פז א- פוליטית. כיום אסף משמש כמשנה לראש העיר ומתמודד רק למועצת העיר. אסף נולד במושב גבעתי, הוריו עברו למעברה באור יהודה שם גדל ומיד אחרי הצבא עבר לראשון לציון.

צילום: מטה אסף דעבול

למה לך פוליטיקה? ועד כמה אפשר להשפיע דרך המקום הזה?

"דרך הפוליטיקה המקומית אני מצליח לסייע לכל תושבי העיר ולכן תמיד נותן את הנייד שלי כ- 31 שנים, בהתנדבות מלאה אני משפיע על חיי העיר וזאת זכות גדולה".

מה דעתך בנושא הסטטוס קוו? יחסי חרדים חילונים?

"אנו בראשון לציון שומרים על סטטוס קוו ומכילים כל ציבור וציבור".

מה הדברים שאתה היית חושב לקדם בעיר?

"ב"ה בקדנציה הזאת הצלחתי לקדם נושאים רבים ביותר ובקדנציה הבאה אקדם את כל השכונות הוותיקות, בכוונתי לקחת את תיק איכות הסביבה ולהפוך את ראשל"צ לעיר הכי נקייה בארץ, בנוסף ברצוני לקדם את נושא ההתחדשות העירונית ולקחת תיק זה תחתיי".

מה העקרונות שלא תוותר במהלך השירות הציבורי?

"יושרה וטיפול בפרט שכן הציבור זקוק לנציג ציבור שיהיה להם זמין לעזרה וגם לאוזן קשבת".

מה החזון שלך מבחינתך בעיר?

"עיר נקייה – פינוי בינוי בכל השכונות שזקוקות לכך, ייעול ושיפור המענה לתושב וייתור בירוקרטיות".

אשמח שתספר בקצרה על ההישגים במהלך הקדנציה האחרונה

"פיתוח מתחם ה- 1000, הקמת גני ילדים לילדים עם צרכים מיוחדים, הקמת מעונות סטודנטים, יצירת דיור בר השגה לצעירים, הנגשת תרבות לכל כיס ברמת אליהו, פיתוח מבנים רב שימושיים, חלוקת סלי מזון, תכניות פינוי בינוי, הקמת שכונות חדשות, פיתוח מרכז מסחרי בצריפין ועוד".

איזה דבר היית לומד כחיקוי מעיר/ מועצה, דבר טוב שלא קיים אצלכם?

"בראשון לציון ב"ה יש הכל עם זאת החלום שלי הוא להפוך את העיר לנקייה כמו בסינגפור שם הניקיון מופתי כאשר לשיטתי יש צורך להתחיל בחינוך לכך עוד מהגיל הרך".

מה לדעתך מיותר בעיר שאתה שותף לו שאולי היית מתחרט?

"אין שום דבר מיותר בעיר שלנו, עיר יפה ומיוחדת עם אנשים מקסימים".

מה לדעתך ההגדרה של נציג ציבור ברשות המוניציפלית?

"אותנו הציבור פוגש יום יום, אנו קובעי מדיניות חיים את השטח ומסייעים לציבור במצוקות היום יום בניגוד לשלטון בממשלה ובכנסת".

קצת על תעסוקה לתושבים המקומיים, אשמח שתשתף תוכניות לעתיד?

"מתחם ה- 1000 יהיה מתחם חדשני והמיוחד בארץ, עירוב שימושים, מגורים, תיירות, מלונאות ותעסוקה. מדובר בכ- 100,000 מקומות עבודה חדשים, דבר אשר יסייע רבות לתושבי העיר שלא יצטרכו לנסוע בפקקים מחוץ לעיר".

ראש/ת עיר שהוא מודל לחיקוי עבורך?

"מאיר ניצן ראש העיר המיתולוגי של ראשון לציון".

מילה לסיכום

"אני עושה הכל באהבה רבה וב"ה מקבל אהבה רבה בחזרה מהתושבים שאני מקווה להמשיך בעשייה זו גם בקדנציה הבאה, בנוסף אני רוצה להודות למנהלת לשכתי אורטל קימחי ישי ולעוזרת שלי גליה איפרגן ולכל הצוות שלי שהולך איתי לכל ארוך הדרך".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: