מבזקים

שיתוף פעולה בין אגאדיר והשף יונתן רושפלד יצר את 'רושפלד אול אין'

תוכן עניינים

רשת אגאדיר ושף הרשת עמיר אילן מתחילים בפרויקט אירוח שפים שיציגו את הגרסאות המיוחדות שלהם להמבורגרים עם רטבים מיוחדים ותוספות מפתיעות. הראשון להתארח: השף יונתן רושפלד שמציג את ההמבורגר 'רושפלד אול אין'

מימי קרוננברג | כ״ה באלול ה׳תשפ״ג | יום שני 11 בספטמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

בחודשים הקרובים יתארחו ברשת אגאדיר אצל שף הרשת עמיר אילן שפים מהמפורסמים והמוכשרים ביותר במדינה ויציגו את המבורגר הספיישל שלהם. בכל פעם שף אחר עם המבורגר אחר. הראשון להתארח ולהציג את הגירסה שלו, השף יונתן רושפלד.

ספיישל רושפלד אול אין, אגאדיר | צילום דוד מויאל

הרעיון של השף רושפלד היה הפתעה בהמבורגר, מאוד קריספי מבחוץ אבל עסיסי וכייפי מבפנים. בתוספת פלפלים מכל העולם, ממקסיקו הציפוטלה ומסין פלפל הצ'או צ'או. הלחמנייה עם התבלינים יוצרת מעטפת קראנצ'ית מאוד גם במגע וגם בזמן האכילה ומבפנים הקציצה מאוד עסיסית וג'וסית.

רושפלד אול אין היא לחמנייה עטופת תבלינים קריספית ובתוכה קציצה עסיסית וחייתית, תערובת פלפלים מסין ומקסיקו, איולי שומשום, גבינת צ׳דר, בצלים ירוקים ועגבניות. מוגש עם צ׳יפס וחמוצים מהחבית שלנו, במחיר 69 ₪. בסניפים הכשרים הספיישל יוגש ללא גבינה.

אגאדיר פתחה את המסעדה הראשונה שלה ברחוב נחלת בנימין בשנת 1997 החלל היה בר ישיבה קטנטן בצירוף מספר שולחנות בודדים, בן רגע הפך המקום למוקד בילוי אטרקטיבי ואבן שואבת לברנז'ה המקומית. הרשת הגדירה סוג חדש של מסעדות בישראל: בר מסעדה באווירה לילית וסקסית עם המבורגר איכותי במיוחד באריזת קזואל דינינג, בילוי עדכני תל אביב וצעיר עם בושורות קולינריות מתחדשות.

ההמבורגר של אגאדיר זכה בפרס ההמבורגר הטוב ביותר בתחרות פרסי האוכל של טיים אאוט מזה כעשור ברציפות. כמו כן, נבחר ההמבורגר לאחד מהטובים בעולם על פי המגזין הנחשב ביזנס אינסיידר.

אם חשקה נפשכם בהמבורגר של רושפלד, הוא יהיה זמין בכל סניפי הרשת וגם במשלוחים.

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: