מבזקים

ניצב אמיר כהן מפקד המחוז הדרומי ביקר בסוף השבוע באילת

תוכן עניינים

מפקד המחוז הדרומי במשטרת ישראל, ניצב אמיר כהן שנכנס לתפקידו לפני כחודש, הגיע במהלך סוף השבוע האחרון לביקור באילת. בביקור שארך יומיים, סיירו מפקד המחוז ומ"מ מפקד מרחב אילת סנ"צ משה קראדי, במוקדים מרכזיים בעיר, במעבר הגבול בגין ונפגש עם מפקד עוצבת אדום, תא"ל איתמר בן חיים ועם סגל הפיקוד והשוטרים של משטרת מרחב אילת

אהרון קלפה | כ״ה באלול ה׳תשפ״ג | יום שני 11 בספטמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

בסקירה שנערכה בפניו, הציג בפניו סנ"צ משה קראדי, את מאפייניה הייחודיים של העיר אילת, בדגש על תפיסת ההפעלה הביטחונית הנגזרת כתוצר של ריחוקה הגיאוגרפי של העיר המאדירים את חשיבותם של שיתופי הפעולה המיטביים של המשטרה עם גופי הביטחון וההצלה שבגזרת העיר אילת.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

במהלך אותו היום פגש מפקד המחוז בשוטרי המרחב ושוחח עימם על האתגרים הטמונים בשירות באילת ויחד עימם ועם מפקדיהם הרים כוסית לשנה החדשה ובירך אותם ואת בני משפחותיהם.
עוד באותו היום סייר מפקד המחוז בשכונות הוותיקות באילת ובשכונות החדשות הנבנות על גבולה המזרחי של העיר וכן פגש לפגישת היכרות ותיאום ציפיות את מפקד עוצבת אדום, תא"ל איתמר בן-חיים, שהחל אף הוא בחודש האחרון את תפקידו.

את יומו השני של הביקור הקדיש מפקד המחוז למעברי הגבול ולשכונות הנבנות על גבולות העיר המזרחיים, במסגרת יום זה נפגש עם מנהל מעבר הגבול ע"ש בגין בטאבה, מר ניסים חזן, אשר סייר עמו ברחבי המסוף וסקר בפניו את האתגרים הטמונים בניהול המסוף בתקופה זו בפרט ולאורך השנה בכלל וכן הציג בפני את תוכניות השדרוג וההתרחבות של המסוף העתידות לבוא.

מפקד מחוז דרום, ניצב אמיר כהן: ״יש כאן שוטרים ומפקדים מצוינים כאשר האתגר המרכזי הניצב בפני כוחות המשטרה באילת נובע מהריחוק הגיאוגרפי של אילת למרכז והידיעה כי בשעת חירום נסמכת המשטרה על בסיס שוטרי מרחב אילת ועל גופי החילוץ וההצלה הקיימים בעיר. שיתוף פעולה עם גורמי הביטחון וההצלה במרחב אילת הוא נדבך מכריע בחשיבותו להצלחת כלל הגורמים בתגובתם הראשונית ובניהול אירוע בשעת חירום, כל זאת במסגרת היותנו משרתי הציבור ואחראים על שלומם ובטחונם של תושבי העיר אילת והנכנסים בשעריה".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: