מבזקים

איתמר בן גביר מזהיר את ראש הממשלה לא להעביר אמל"ח לרשות: "יהיו לכך השלכות"

תוכן עניינים

בעקבות הפרסום לפיו ישראל אישרה העברת אמצעי לחימה לרשות הפלסטינית, השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר, לראש הממשלה בנימין נתניהו: "אם בכוונתך לחתור לממשלת אוסלו 2, אנא עדכן את שריך"

משה פריאל | כ״ז באלול ה׳תשפ״ג | יום רביעי 13 בספטמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

השר לביטחון לאומי וחבר הקבינט המדיני בטחוני איתמר בן גביר: "אדוני ראש הממשלה, אם לא תתחייב בקולך שהפרסומים אודות העברת אמל"ח למחבלי הרשות הפלסטינית הם שגויים יהיו לכך השלכות. אם בכוונתך לחתור לממשלת אוסלו 2, אנא עדכן את שריך ואת הציבור ונפעל בהתאם".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בטקס הרמת כוסית והענקת דרגות של משטרת ישראל לכבוד השנה החדשה: "במישור הלאומי בשנה הקרובה מדינת ישראל חייבת להתקדם ולא לעצור במקום. רק אמש התנהל בבית המשפט העליון דיון שבמהלכו דן בית המשפט בסמכויותיו שלו כאשר יש רצון לפגוע במדיניות של הדרג הנבחר שכפוף כמובן לביקורת אבל היא אמורה להיות ביקורת ציבורית ולא ביקורת של מי שלא נבחר ורואה את עצמו כמחוקק על.

גם באתגרי המשילות, ממשלת ישראל חייבת לעלות קומה ואני לא אקבל מצב שבו נמשכות הקייטנות בבתי הכלא ומחבלים ארורים או משפחות פשע שאתם השקעתם את הנשמה במעצרם יקבלו תנאי דה לוקס שרק מעודדים אותם ואת קרובים להמשיך ולפשוע.

ברור לגמרי ששינויים לא עושים בבת אחת וצריך לבחור את העיתוי, אבל אני לא מקבל שתמיד אומרים לי: השר עכשיו לא העיתוי, יש רמדאן, השר עכשיו לא העיתוי יש חופש גדול, השר עכשיו לא העיתוי יש חגים" ולאחריהם אני יודע מה יגידו: השר עכשיו לא העיתוי – יש חנוכה.

אף פעם אין זמן טוב לעשות שינוים גדולים אבל הגיעה השעה

סיום החגיגה והקייטנות בבתי הכלא והמשך הצעדים שנקטתי כמו סגירת המאפיות, צמצום שעות המקלחות, הפסקת שיקום פה ולסת על חשבון משלם המיסים הישראלי גם ביטול האפשרות של שחרור מוקדם למחבלים, זה לא רק מוסרי, הגיוני, יהודי ונכון. באיזו מדינה מי שרצח תינוקת מקבל מעמד של דובר, שעות רבות של טיולים וספורט בחצר ובר מתוקים וכבש? אלא זה גם סיכון חיי אדם ומתן רוח גבית לטרור שהרי על פי נתוני השב"כ מי שמפגע הכי הרבה הם דווקא אלה שביקרו ביקורים בכלא או קרובי משפחה של המחבלים או המחבלים עצמם ששוחררו.

אני אומר לראש הממשלה בנימין נתניהו היקר, אין לנו מנדט שלא לטפל ולשנות את תנאי המחבלים. אם לא נעשה שינוי אז בשביל מה הקמנו ממשלה?".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: