מבזקים

רן פהאל בורנשטיין: אין לאן לברוח! אנחנו בפתחו של עולם חדש, שונה והרוס

תוכן עניינים

תַּחַת שָׁלוֹשׁ רָגְזָה אֶרֶץ, וְתַחַת אַרְבַּע לֹא תוּכַל שְׂאֵת (משלי ל' פסוק כ"א)

שריפות, רעידות אדמה, סופות, התפרצות הרי געש, שיטפונות מים אדירים, סערות, רוחות עזות, הוריקנים, הצפות וחמסינים לצד שרב בחלקים נרחבים בכל העולם. מדובר בתופעות טבע שמעולם לא חווינו כמותם ועם דבר אחד כולם מסכימים: אין ספק כי כדור הארץ עובר משבר אקלימי חמור ביותר. כל זה קורה בזמן שהקורונה שוב חזרה, צועדת בצעדי ענק וממשיכה להכות בכל הכוח ממש כפי שהצפין רן פהאל. למביטים מהצד נדמה כאילו הגענו אל סוף העולם. האומנם?

רות קרייתי | ד' בתשרי ה'תשפ"ד | יום שלישי 19 בספטמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

את רעידות האדמה ופגעי הטבע צפה רן פהאל בורנשטיין הרבה לפני שהעלינו בדעתנו שיקרו, רן צפה את האסונות שיבואו לעולם לפני יותר מעשור שנים, על פי בקיאותו בתורת הצירופים, צופן לשון הקודש, קוד לשונו ולשון ה': "העולם יחווה רעידות אדמה לא פשוטות. הצפנתי את כל המדינות שיפגעו וגם את הרעידות האחרונות שקרו בטורקיה, סוריה, מרוקו ולוב. קצת לפני הרעידה במרוקו הזהרתי את כולם לא להגיע לשם".

ימים ספורים עברו מאז הרעידה במרוקו וההוריקן 'דניאל' שגרם להצפות בלוב ועדיין סופרים שם את המתים. מאות אלפים הרוגים ועשרות אלפי נעדרים, ואף אחד במדינות אלו אינו יכול לצפות לסוף החיפושים. על פי הקודים שהצפין רן פהאל מסתבר שהוא לא רק שלא טעה, אלא דייק בכל המדינות וכל היבשות שנקב בשמם.

רעידות חזקות נרשמו גם בטייוואן ויפן בנוסף לרעידות גם התפרצות הרי געש, הונג קונג, טייפון בסין. הצפות בניו זילנד, צפון קליפורניה, צ'ילה, מקסיקו, קולומביה, פרו וגואטמלה. סופה טרופית בברזיל, הוריקן לי במזרח ארה"ב, שיטפונות בנבאדה, סופות חזקות בנורבגיה, ביוון, שיטפונות קשים וברד בגודל כדורי טניס בספרד. גלי ענק בדרום אפריקה, מפולות בוץ באיטליה בצרפת, גרמניה ובהודו. הצפות בסעודיה, בעאמן. שריפות באלג'יר. שריפות וטורנדו בקנדה, שריפות במאווי הוואי, הוריקן אידליה בפלורידה, ועוד לא דיברנו על גשמי זעף במספר ערים בישראל באמצע חודש אוגוסט החם. נדמה כי אין מדינה בעולם שלא חטפה רעידה, סופות או שיטפונות.

אסונות טבע מתחילים

בתאריך 3 בחודש פברואר 2016 ביקש רן פהאל בורנשטיין מקוראיו להתכונן לקראת מה שכתב: "אסונות הטבע מתחילים". על פי דבריו: "מדובר באסונות קשים ביותר שימיתו אלפים ברעידות אדמה, בהצפות ובשריפות שיקרו בכל היבשות בעולם. את סין ויפן יכו "אף מכות באש, שריפות הרי געש קטלניים והכל לפי צופן".

אסונות טבע מתחילים | הוצפן ב- 3 בפברואר בשנת 2016

אחרי שנים שהוא מדווח על הצפנות וקודים מזהירים מהעתיד לבוא, בתאריך 10במאי 2020 חזר רן פהאל להזהיר את הציבור בישראל שעליהם להתכונן לימים קשים שיגיעו לעולם.

אחדים מפגעי הטבע עליהם הצפנת היו רעידות אדמה, סערות, צונאמי והצפות שיגבו חיי אדם במאסה אדירה ביותר. דבר שמעולם לא קרה כאן מאז ימי נוח

"הצפנתי שהאסונות יתגברו ויתחזקו יותר בשנת ה'תשפ"ג. האסון יהיה חזק יותר וממית. את הכל הצפנתי והראיתי בסרטונים וגם על הקור שיגיע. יהיה קור אימים וסופות הוריקן יופיעו בעולם. לא מדובר בסופות חלשות וחד פעמיות אלא כמעט כל יום, כל שבוע, כל חודש ובנוסף תגיע סופת הוריקן שתשמיד".

ואכן על פי הצפנותיו, מדובר במספרים בלתי נתפסים של הרוגים. קחו לדוגמה את רעידות האדמה הקשות שהצפין על טורקיה, סוריה ולאחרונה גם מרוקו, וסערות והצפות בלוב אחרי שביקר שם הוריקן 'דניאל' וגרם למותם של מאות אלפי בני אדם.

הוצפן ב- 19 ביולי 2021

הוצפן ב- 10/5/2020

בתאריך 7 בפברואר 2023 חזרת על ההצפנות על אסונות טבע, רעידות אדמה, צונמי סופות והוריקנים חזקים בארה"ב. בהצפנתך הזכרת כמעט את כל המדינות בעולם ואמרת שזה לא יגמר כל כך מהר והאסונות ימשיכו ואף יתגברו

"הזהרתי מפני הרעידות אדמה ואסונות שיבואו לעולם, הרבה לפני שקרו. הזהרתי שגם ארצות הברית ואמריקה כולה בסכנה לחוות רעידות אדמה קשים מאוד וצונאמי קטלני באזור, כי זה הזמן למוטט את העם האדומי. כי רעידות אדמה כתוב גם (עמי-דת-רומי-אדומי) כי טורקיה וסוריה היו רק תקדים למה שיבוא אחר כך. כל ארצות הברית בסכנה לרעידות אדמה קשות והמראות הקשים שראינו בטורקיה ובסוריה ימשיכו. תוך כדי הניסיון להציל אנשים יהיו עוד רעידות אדמה, כי זה דין עולמי למוטט את האנושות הרעה. ככה זה יקרה גם באומות אחרות. אמריקה ודרום אמריקה יהיו בסכנת רעידות אדמה קשות. כל זה יוצר סכנה גם ליהודים שם באמריקה, כי ימוטט השם כוחם של רומי. אלו הזמנים שהשם מביא לסוף אחיזתנו ברומי ובאדום. זה תהליך שכבר עכשיו קורה אך הוא יקבל ביטוי נוסף ברעידות האדמה שבארצות הברית אמריקה ודרום אמריקה. סכנה נראית עדיין לטורקיה וסוריה לעוד רעידות בהמשך כי השם מחליש את כוחם של האומות ומסיח דעתם מאותה השמדת עולם, שיבואו למערכות תשושים וחסרי כח. זאת התוכנית האלוקית, לאבד הרבה מכוחם ולאבד את היקרים להם ברעידות האדמה".

הצפנה ב- 7 בפברואר 2023

על פי הצפנותיו של רן פהאל בורנשטיין: סופות טורנדו בארה"ב, כפי שדווח בכאן 11

סופות, שכינת הוריקן

מה יקרה בישראל? האם גם כאן מחכות לנו רעידות אדמה הרסניות?

"גם אנחנו בסכנה לרעידות אדמה קשות, אך הן מחולקות ומפוצלות כדי שלא יחריבו את ישראל. הרעידות תהיינה לא ממש קשות כמו בעולם, אך מספיק קשה כדי לתת את הדין. נעבור גם חורף קשה מאוד בישראל, ורעידות אדמה לא פשוטות יהיו אך יש לזכור שהשם ביטל לעם ישראל את רעידת האדמה הקשה שכתובה בתורה. אותו רעש הגדול שביטל השם בגלל רוב התפילות ורוב הבכיות בשמים של הצדיקים, וחילק את הרעש הגדול המתוכנן לפרקים וחלקים, כדי שהעם יוכל לעמוד בדין הזה. אותם חלקים של רעידות האדמה שיהיו בישראל יעשו נזקים קשים אך זה מתגמד לעומת הרעש הגדול שהיה צריך לקרות ואת זה אני מקבל בזמנים האלה, מה שלא ראיתי בעבר. לכן צריך לקחת בחשבון שיהיו רעידות אדמה קלות יחסית ממה שאמור היה להיות, אבל כן יעשו נזקים רבים. יהיו אותן השלכות אך בגדר התמודדות לעמו, בגלל שצדיקי שמים וצדיקים כאן בישראל גרמו לשינוי הזה. אופי הלחימות והאסונות יהיו על העולם בגוג ומגוג. לחימות עולם שלישי ועם ישראל אשר בגולה כבר בבעיות וזה ילך ויחמיר.

הוצפן ב- 27 ביולי 2021 
דגש על המוצפן

 

רעידות אדמה קשות | על פי הצפנה של רן

מה מחכה לעולם בזמן הזה מלבד אסונות טבע?

"צריך להיזהר ולהישמר ממה שקורה בעולם. עוד מעט כולם ילחמו והרוב חושבים שזה קורה רק בין רוסיה ואוקראינה וקצת נספחים מסביב. אבל הם טועים טעות חמורה בהבנתם. במדינות רבות יצאו האזרחים מול הממשלות, וגם יצאו ישמעאלים ויתפרעו באופן קיצוני. אין לשייך למצב זה רק את רעידות האדמה שכולם מפחדים, אלא צריך לקחת בחשבון שהכל יוצא בה'תשפ"ג. הסברתי רבות על התאריך הזה על רעידות אדמה, התפרצות הרי געש קיצוניים ומטאורים. כל הקשור באש, שזה גם פיצוצים בכורים האטומים שלהם, ובנוסף מלחמות קשות ביותר".

הוצפן ב- 8 בפברואר 2023

 

מה המסר שלך לעם ישראל ולעולם?

"עכשיו אתם מבינים למה צריך למהר לכאן אני מראה לכם החברים כאן עוזרים להראות לכם על מצב שעוד מעט יברחו לפה כרגע עוד לא מאמינים אבל עוד מעט ממש יברחו לכאן המונים באוניות יבואו הרבה כי יהיה מסוכן מהאוויר, יבוא מהאוויר, אבל פחות בגלל שהעולם יצא וילחם ממש מול עינינו ואז תבינו בטיפשותם ושאננותם הרעה".

הוצפן ב- 9 בפברואר 2022

 

 

רעידות אדמה במקסיקו

מה יקרה בישראל ובעולם?

"כפי שהצפנתי בטלגרם ב- 29 באוגוסט, הצפנת קוד שפורסם כבר לפני שנים, הזהרתי שעוד מעט יפסיקו את כל התוכניות באמצע ויוציאו צווים, צווי חירום ומלחמות. יתגברו שימוש בכימי ובאטומי. עקב הפינויים הגדולים שיהיו עוד מעט בעולם, בגלל אסונות טבע ומלחמות, ואז יצאו השדים החבויים באנשים ויתחילו לאכול אנשים וחיות שלא אכלו באופן הרגיל. יצודו ממש ויבזזו ערים מסחריים ומזון ייגנב, כי לא יהיה מזון לכולם. השדים החבויים יצאו מהאנשים וזה יגיע גם למדינות ולסוג של אנשים שלא חלמת שיצאו אצלם השדים האלה. אסל אל חשש, זה לא יקרה בישראל".

בשנת ה'תשפ"ד עדיין יהיו דינים קשים
הצפנה ב- 29 באוגוסט 2023

 

 

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: