מבזקים

ח"כ שמחה רוטמן: "אני רוצה להביע זעזוע מהאירוע שהתרחש אתמול בת"א"

תוכן עניינים

יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן התייחס בפתח יום הדיונים לאירוע במהלכו רדפו עשרות מפגינים אחרי ראשי ארגון ראש יהודי והרב יגאל לוינשטיין: "מופע שאם היה מתקיים בכל עיר אחרת בעולם היינו מכנים אותו אירוע אנטישמי"

משה פריאל | ה' בתשרי ה'תשפ"ד | יום רביעי 20 בספטמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

יו"ר הוועדה ח"כ שמחה רוטמן: "אני רוצה להביע זעזוע מהאירוע שהתרחש אתמול בת"א כאשר תחת דגלי ישראל וזעקות על דמוקרטיה שוויון וליברליזם, התקיים מופע שאם היה מתקיים בכל עיר אחרת בעולם היינו מכנים אותו אירוע אנטישמי.

כאשר אני חווה את הבריונות באופן אישי, אני מקבל את רובה בשתיקה וסוג של סלחנות, לפעמים כן ולפעמים לא. במחאה מול אישי ציבור לפעמים עברו את הגבול אך אפשר להתמודד, אני מאובטח ברמת האיומים הגבוהה. אך כשדבר כזה קורה לפעיל חברתי שנים רבות בעיר, ברב שמגיע לדבר, זה דבר שאסור שיקרה בשום פנים ואופן.

מדובר במופע בריונות של סתימת פיות. לא מפתיע שאנשים החוששים חששות דמיוניים לדיקטטורה מפעילים דיקטטורה בפועל, מפתיע שאנשים הקופצים לגנות כל בדל של קצה מעשה מגיבים בשתיקה ועוברים על כך לסדר היום.

נקיים ישיבות בעניין כדי להבין איך מדינת ישראל אפשרה לקבוצות בריונים להטריד אזרחים ברחוב בשל אמונתם, דתם או דעתם. לא כך פועלת מדינת חוק ולא כך פועלת מדינה דמוקרטית ויהודית".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: