מבזקים

המרוץ בדרך לראשות: הדר מילר מתמודדת למועצת העיר לוד

תוכן עניינים

פרויקט המרוץ בדרך לראשות מביא בפניכם קוראינו היקרים את המועמדים והמועמדות בדרך לכס ראשות העיר והרשויות האזוריות מהדרום ועד הצפון, כל הדרך עד הקלפי ועד תוצאות האמת. הדר מילר: "אני מקווה שאצליח לעשות שינויים חיוביים בעיר, ולהביא טוב לכל התושבים"

מאיר אוליאל | י״א בתשרי ה׳תשפ״ד | יום שליש 26 בספטמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

הדר מילר, בת 34 נשואה לאיתן אמא ל- 4 ילדים, אשת תקשורת, בעלת עסק. הדר גרה 14 שנים בעיר לוד "אוהבת אותה מאוד ואת החום האנושי שבה" אומרת הדר לישראל ניוז.

הדר מילר לראשות העיר לוד | צילום: אוסף פרטי

העשייה הציבורית שלה החלה במאי 2021 אחרי שניסו לרצוח אותה בפרעות ב"שומר החומות". התחילה להופיע בתקשורת יותר ויותר ולייצג את הקול שמדבר על הצורך בשינוי מקצה לקצה בכל הנוגע לביטחון האישי של כל אזרח ואזרחית בישראל ובכלל בלוד- וזה גם הדבר שדחף אותה עכשיו לרוץ למועצת העיר לוד ולהחיל את השינוי מבפנים.

מה העקרונות שלא תוותרי עליהם במהלך השירות הציבורי?

"העקרונות שאני לא אוותר עליהם הם: שמירה על הביטחון של התושבים, ותחושתם שהם לא אזרחים סוג ב. חינוך ברמה גבוהה, שיאפשר לכל ילד וילדה למצות את הפוטנציאל שלו. פיתוח וחדשנות של העיר, לטובת כל התושבים".

איזה הישגים יש לך מהקדנציה האחרונה?

"אני חדשה במועצה, אבל אני יכולה לומר שהעשייה שלי למען העיר בתקשורת הצליחה להזיז דברים משמעותיים. הצלחתי להביא יותר תמיכה ממשלתית, יותר עשייה של המשטרה, וכן לשנות עמדות של אנשים".

למה לך פוליטיקה ועד כמה אפשר להשפיע דרך המקום הזה?

"אני באה לפוליטיקה מתוך מקום אמיתי של רצון לשנות. אני מאמינה שדרך המועצה המקומית אפשר להשפיע רבות על חיי התושבים, ולקדם נושאים חשובים כמו חינוך, ביטחון, ופיתוח".

מה דעתך בנושא הסטטוס קוו? יחסי חרדים חילוניים?

"אני מבינה את הרצון של הציבור החילוני שהציבור החרדי יישא בנטל למדינה, כמו שירות צבאי או שירות לאומי. עם זאת, אני חושבת שכדאי להסתכל על זה מפרספקטיבה של תרומה לחברה, והציבור החרדי תורם לחברה פי כמה וכמה מגודלו – גמ"חים, ארגוני סיוע, ארגוני תמיכה לחולים ועוד הרבה מיזמים מדהימים שלא היו קיימים בלעדיהם. בכפייה דברים לא יזוזו, לכן אני מקווה שלאורך זמן נוכל להגיע לעמק השווה ולהסכמות. מחאה אגרסיבית ותוקפנית לא תביא תוצאות. להפך".

מילה לסיכום

"אני מקווה שאצליח לעשות שינויים חיוביים בעיר, ולהביא טוב לכל התושבים".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: