מבזקים

הורשעו הנערים המעורבים באונס הנערה במלון הים האדום באילת

תוכן עניינים

בית המשפט המחוזי בבאר שבע בהרכב השופטים יעל רז לוי, גילת שלו ואהרון משניות הרשיע היום את הנאשמים המעורבים באונס הנערה בת ה- 16 במלון הים האדום

משה פריאל | י"ג בתשרי ה'תשפ"ד | יום רביעי 27 בספטמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

11 נאשמים מעורבים באונס הנערה בת ה- 16 במולן הים האדום באילת, נשפטו היום ונגזר דינם. שני נאשמים ושני קטינים הורשעו באונס. ארבעה נאשמים הורשעו בסיוע לאונס ונאשם נוסף הורשע בשידול למעשים מגונים. הנאשם איסי רפאילוב הורשע בשני מעשי אונס, שתי עבירות של סיוע לאונס, מעשים מגונים ובעבירות פגיעה בפרטיות. הנאשם איליזר מאירוב ושני קטינים נוספים הורשעו בעבירות האונס ובאונס בצוותא עם אחרים.

ארבע נאשמים נוספים הורשעו בסיוע לאונס ושלושה מתוכם גם במעשים מגונים. נאשם אחד הורשע בעבירה של מעשים מגונים ונאשם אחד בשידול למעשים מגונים כולם בנסיבות מחמירות.

בתום הדיון מסרה עו"ד רותם יוחנני הר ציון, מפרקליטות מחוז דרום: "בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות והרשיע את הנאשמים הבגירים וקבע שהנאשמים הקטינים ביצעו שורה של עבירות מין חמורות: אינוס, סיוע לאינוס ומעשים מגונים במתלוננת בת ה 16 שמצאה את עצמה מוטלת בחדר מלון זר באילת, כשהיא ערומה ושיכורה, וחסרת כל יכולת אמיתית להסכים או להתנגד למעשים שבוצעו בה.

הנאשמים, בהובלתו של רפאילוב ביצעו את עבירות המין בזה אחר זה ולפעמים ביחד, וכל אותו הזמן אף אחד מהם לא הגיש לקטינה עזרה או הזדקק למחשבה האם היא מסכימה למעשים שעוללו לה.

הכרעת הדין שולחת מסר חד וברור, פעולה משותפת כחבורה, יש בה כדי להטיל אחריות על כל אחד מחבריה – גם מי שלא נגע פיסית בקטינה, אבל נכח בחדר בזמן שחבריו אנסו אותה, וצחק, שילהב ונתן לגיטימציה ורוח גבית למעשה, עובר עבירה של סיוע לאינוס. ומי ש"רק" הגיע והציץ, פעם אחר פעם, כשהוא יודע היטב מה הוא הולך לראות בחדר, עובר עבירה של מעשה מגונה".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: