מבזקים

חברים לא באותו ראש: תמונת מצב בבני ברק חודש לבחירות. אין מתחים בין המועמדים והרבה כבוד הדדי

תוכן עניינים

אמש (יום א) התקיימה שמחת בית השואבה והקבלת פני רבו כמנהג המסורת רבת השנים לרב העיר הספרדי, הרב מסעוד בן שמעון שליט"א, כאשר הפתעת הערב הייתה לא אחר ממפגש הדדי בין שני הטוענים לכתר

מאיר אוליאל | י״ח בתשרי ה׳תשפ״ד | יום שני 2 באוקטובר 2023 | מערכת ישראל ניוז

ח״כ אוריאל בוסו נחשב דמות חזקה בפוליטיקה הארצית, עד לפני מספר שבועות סגן יו"ר הכנסת ובכלל בפוליטיקה לקראת הבחירות המוניציפליות. כמו כן, כיהן בוסו במשך שנים כנציג ש״ס בפתח תקווה.

צילום: מאיר אוליאל ישראל ניוז

בצד השני, חנוך זייברט מי שהיה ראש עיריית בני ברק במשך 5 שנה ומכהן כמ״מ ראש עיריית בני ברק וכמזכ״ל אגודת ישראל הארצית מטעם חסידות גור.

מטבע הדברים והמגזר שאליו הם משתייכים יצא להם לעבוד ולהתראות הרבה, קשר טוב היה בין השנים במשך השנים. הטוויסט בעלילה מגיע שגור יחד עם שאר החסידים לא הגיעו להסכם עם ש״ס בתמיכת מועמד ש״ס באשדוד ואריה דרעי כנקמה החליט להצניח את בוסו מהכנסת לריצה ראש בראש מול זייברט בני ברק.

בתחילה בוסו הגיע עם הרבה תקווה לניצחון אך מיום ליום פוחתים סיכוייו באופן דרמטי לנצח בגלל תמיכת דגל במעומד גור (זייברט).

בימים האחרונים, על פי יודעי דבר, דרעי מחפש עץ בכדי להסיר את מועמדות בוסו לראשות העיר לאחר שדגל הביעו תמיכה פומבית. יש לומר שבעניין זה בוסו נלהב יותר מאריה דרעי להשאיר את ההתמודדת כפי שהיא

ואם כל זה לא הספיק לדרעי, אזי שאמש הרב הספרדי של העיר בני ברק הרב מסעוד בן שמעון שליט״א החליט, שמכיוון שההלך רוח הוא שזייברט יקבל את ראשות העיר ובשביל לשמור על קשרים טובים הקיימים ממיילא עם זייברט, החליט בסימן של שלום להזמין לשמחת בית השואבה את שני המעומדים הידידים משכבר הימים.

לאחרונה זייברט התראיין לאחר 10 שנים שהוא לא דיבר בתקשורת כלל. בראיון מיוחד לרדיו ׳קול חי' על יריבו, בוסו: "אני חבר של בוסו הרבה שנים. אם בוסו היה מצביע חופשי אני בטוח שהוא היה מצביע לי. אני מאחל לו בהצלחה להיות שר במשרד הבריאות".

הטענה לפי יודעי דבר, שאריה דרעי הבטיח לבוסו שאם הוא לא יצליח לכבוש את ראשות העיר בבני ברק הוא יקבל את התפקיד.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: