מבזקים

האם עיריית אילת בפשיטת רגל ובגירעון של מאות מיליוני שקלים?

תוכן עניינים

האם הסוד הגדול שראש העיר של אילת, אלי לנקרי מסתיר מתושבי אילת הוא שהעירייה נמצאת בגירעון ענק של 400 מיליון ש"ח? ולכאורה הכנסותיה והנכסים של העירייה משעובדים לעוד הרבה מאוד שנים קדימה

רות קרייתי | כ׳ בתשרי ה׳תשפ״ד | יום חמישי 5 באוקטובר 2023 | מערכת ישראל ניוז

לדעת מקורות יודעי דבר אומרים שעיריית אילת על סף פשיטת רגל כתוצאה מבזבוז יתר, ממינויים פוליטיים ובנוסף עיריית אילת משלמת לספקים שוטף 120 יום ולדעת אותם מקורות, גם 140 יום.

האם עיריית אילת בפשיטת רגל? | בצילום: אלי לנקרי, מאיר יצחק הלוי, ברוך קבלו ואבי כהן

ובנוסף, אותם מקורות מוסיפים שכאן לא מסתיימות הצרות של אלי לנקרי, אותם מקורות מוסיפים שהאינטרסים של מאיר יצחק הלוי וברוך קבלו נובעים מכך שמאיר יצחק הלוי וברוך קבלו מקדמים ונותנים ייעוץ לפרויקטים ענקיים באילת במאות מיליוני שקלים ולדעת אותם מקורות במידה ולנקרי לא יזכה בבחירות הפרויקטים ירדו לטמיון.

והצרות של אלי לנקרי ממשיכות

לפי אותם מקורות יודעי דבר מטה הבחירות של אלי לנקרי מפוצל ל- 2 פלגים כאשר הפלג של מאיר יצחק הלוי, אבי כהן וברוך קבלו לכאורה השתלטו על המטה כולו, בניגוד מוחלט לדעתם של בכירים נוספים במטה הבחירות ולמעשה לפי אותם מקורות לכאורה, מטה הבחירות של לנקרי מתפורר. במטה הבחירות של לנקרי הם נואשים והם החלו באסטרטגיה של הכפשות על היריבים ופרסום הסקרים, שלדעת המקורות מדובר לכאורה בסקרים שהם פייק.

מקורות יודעי הדבר יודעים את כל הנעשה במטה הבחירות של אלי לנקרי. בקרוב תחקירים על מאיר יצחק הלוי ועל ברוך קבלו.

צפו בסרטונים שהפיץ ופרסם דובי כהן בפייסבוק בתאריך: 31/10 בשנת 2018, הנתונים של למעלה מ- 300 מיליון ש"ח גירעון מדברים בעד עצמם. מאז לכאורה הנתונים הלכו והחמירו. אלי לנקרי כמחזיק הכספים במשך 20 שנים הוא לדעתי אחראי על הכישלון והנתונים מדברים בעד עצמם.

https://fb.watch/nuO6mqcNw0/?mibextid=j8LeHn

https://fb.watch/nuQ4VwehU-/?mibextid=j8LeHn

https://fb.watch/nuQ89Y1FuE/?mibextid=j8LeHn

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: