מבזקים

רן פהאל בורנשטיין: "מבצע חרבות ברזל הוא צער גדול לישראל וזאת רק ההתחלה"

תוכן עניינים

שבועיים אחרי ראש השנה ה'תשפ"ד, בשעה 6:30 בבוקר שבת וחג שמחת תורה, כאשר רבים מאיתנו עדיין מנמנמים במיטה, או מתפללים בבתי הכנסת, אזעקות של צבע אדום הקפיצו אותנו על הרגלים. מטח טילים כבד נורה לעבר העוטף מרצועת עזה ולא רק זה

רות קרייתי | כ״ג בתשרי ה׳תשפ״ד | יום ראשון 8 באוקטובר 2023 | מערכת ישראל ניוז

לאט לאט החלו להגיע לאוזננו שמועות קשות על התפרצות של מאות מחבלים לשטח ישראל דרך רצועת עזה מהאוויר, מהים ומהיבשה. במשך 5 שעות לא שמענו מכוחות הביטחון ולא מהממשלה כולם נעלמו מהשטח מפקירים את אזרחי ישראל ואת הצבא להתמודד בעוטף עזה עם מחבלים צמאי דם שטבחו ולקחו איתם חטופים בשבי חזרה לעזה.

מעולם לא חוותה מדינת ישראל אסון ושבר דמים שכזה, אך היה אחד שהצפין, הזהיר וכתב כבר לפני מספר שנים על האסון שמגיע: "מדינת ישראל כתוב, אש-דם-אדם, היא-תשמד, וגם המילה תפדה. הכוונה היא שהשנה נחווה אש, דם, אדם בישראל שפירושו ניסיון השמדה של ממש. הרבה מאוד אנשים ימותו כי אלו הם 'זמני פדי'".

כמי שעוקבת באדיקות אחרי דבריו של רן פהאל בורנשטיין ומאוד משתדלת ליישם את המלצותיו, על פי הקודם הצפונים, זכור לי היטב כי רן פהאל הזהיר את קוראיו מפני הבאות והנה אנו נמצאים כעת במלחמה עליה הזהיר ואמר. אשר יגורתי בא לי בא.

במשך שנים רבות הכנת את הקוראים להתכונן לימי מלחמה קשים מול אויבינו שיפרצו מכל החזיתות. איך הצופן בתורה מקדד את הקוד המלחמתי הזה?

"אכן מזה שנים רבות אני מכוון את הקוראים לימי המלחמה הקשים ומכין אותם כיצד לצלוח את הזמן הזה בשלום. לגבי השם 'מבצע חרבות ברזל' כתוב: עת רוב-ברחו, עת-תברחו, רוב-תחורב, רוב-חבול, עת-צרות, עת-חזבל. הכוונה היא לזמן וגם לחיזבאללה. הרוב יברח מהסכנה המאיימת ומחרבת עלינו ורובם יהיו חבולים ופצועים. והרוב כואבים ככתוב: צער-רב-בעם.

הכוונה צער גדול יהיה בעם ישראל וזה ממש רק ההתחלה. כתוב: רוח-זר-תחרב. הכוונה רוח זרה תחרב את הארץ, כי המטרה היא להחריב אותה, את הרוח הזרה בארץ. זה חלק מהדין שלנו, אך גם כתוב: רוח-מזרח-זורח. הכוונה למשיח. רוחו של משיח הזורח על עם ישראל במלחמה הזאת".

רוחות מלחמה | רן פהאל בורנשטיין

ומה לגבי החטופים? שאלתי, ורן פהאל בורנשטיין ענה: "לגבי החטופים אשים את זה בצורת קוד: חח לל קק םם יי רר צצ חח וו". אז למי שכבר מכיר איך עובדת השיטה ואיך מצפין רן את הקוד, מיד יבינו שיש לחבר את האותיות וכך נקבל 2 מילים שהן התשובה לשאלה: חלקם ירצחו.

קוד ההשרדות

בשעות קשות אלו שעם ישראל עומד בניסיון הכי קשה שלו, לפני מלחמת הגאולה, מה צריך לעשות כדי להינצל, האם תפילות יעזרו?

"גם על זה הסברתי בכתביי ללא הפסקה. אנשים חושבים מה צריך לעשות, והאם הם יתפללו זה יעזור? הם לא מבינים שהתפילות לא יעזרו אם לא יהיה סיוע בנוסף. כלומר לצד תפילות הם צריכים לסייע לעזור אחד לשני. להושיט יד לעזרה. זה המבחן שלנו, להתאחד. התפילות לימדו אותנו שזה החשוב, אך זה כן חזק מתי שגם הדרגה שלך מתפתחת למתן עזרה באופן תמידי ולא רק בזמן של מלחמה. גם במצבים של בעיה ומחלה, התפילה לא תעזור אם לא יראו שאתה נותן יותר מעצמך לזולת. לתת להורים, לילדים, לשכנים, נתינה והקשבה. הכוונה לתושיה. שום דבר לא יספיק גם לא תפילה אם הם לא יראו שהדרגה שלך מתפתחת, ולכן חסד רב בכל המובנים גם התפילות יגיעו וישנו את המצב".

תפילות יעזרו?

"כל מלחמה נקבעה בחתימת הדין וזה יום הדין הגדול והנורא, מלחמת גוג מגוג, משיח. כל מה שקשור לחתימה מי לחיים מי למוות. מי יראה משיח, מי לא ומי יראה משיח ויצטער ומי יראה משיח ויתעודד. כל מה שקורה עכשיו הוא חתימה. כלומר בל יעבור גם למנהיגים גדולים ולאנשים חשובים ייחתם להם הדין. צדיקים ורשעים כאחד. אלו שלא תרמו ממש כאן, נחתם להם הדרגה כי זה יום החתימות הסופיות. זה סמל החתימות, ולכן תיראו איך הכל נחתם ונסגר ומתחילים ימים אחרים. השם ישמור על חיילנו ועל יקרינו ועל כל עם ישראל ישמור מכל משמר ויצילנו מידם".

חתימת הדין

האם חיזבאללה גם יכנס לתמונה?

"כן. חיזבאללה יכנס למערכה בגדול ובענק. גם בתים יהיו בסכנה, בתים שאין בהם אמונה מספיקה הם יחרבו. גם של דתיים וגם של חילונים. בתים יחרבו כי לא הדתי ולא החילוני באמת שונים. ומה כוונתי? לזה אין אמונה ולהוא אין אמונה כי כל עוד הם נפרדים, הם לא הבינו את הביחד ולכן כפרו בעיקר".

מלחמה גדולה בדרך

הדבר הכי מדוייק שראיתי אי פעם היה הדיוק המופלא של קוד ההצפנה לגבי חגי תשרי ובמיוחד סוכות. האם אתה יכול להסביר?

"כמו שדיברתי והצפנתי, וחזרתי על דבריי אתמול בצאת השבת, מלחמה קשה בדרך בדיוק לקראת חילוף השנה ולאחר סוכות. ועכשיו תבינו בגירוש הגדול שמחמיר שיחמיר והכל הוצפן לכם. תתחזקו באמונה כי המלחמה הזאת תביא את כל החזיתות. זאת מלחמת ניצחון אבל לפני הניצחון יאבדו רבים מישראל כי יום הדין הגדול הוא כאן. יום הדין החתום כאן ולכן תיראו המונים מתים, המונים נאבדים ויחד עם זאת חורבן יהיה לחמאס, לג'יהאד ולחיזבאללה.

מלחמה בכל החזיתות

זאת מלחמת הימים של ישראל שנחתמה בסוכות. מה שרומז לכם שזה גם חתימת גוג ומגוג בשיאה. וזה ימשיך עד אמצע ה'תשפ"ד ולאחר מכן יתחילו לגלות את האיש, יתחילו להבין את דבריו, יתחילו להבין ימים במעבר, למעבר אחר, שונה וריק מאותם כמויות מוצפות ראינו. זה נחתם בסוכות שזה התגברות השיא של מלחמת גוג ומגוג. וזה יגרש המוני מחבלים ויגרור אינתיפאדה שלא ראינו עד כה ומעולם.

הכל הוצפן והאמונה והחסד זה במתן עזרה וסיוע. זה המבחן הסופי של כל אחד מאיתנו והתפילות והבכיות יעזרו, אך רק ביחד עם חסדים ומתן עזרה לכולם. אם לא יעזרו וייסעו לזולת בכל, לא ישרדו.

זה מבחן ענק לנו וגם סוף המדינה והממשלה. תהיה התקומה למדינה חדשה וכל זה יקרה תוך חצי שנה. העולם יראה עצמו נלחם גם הוא לסוף עולם. השם עושה זאת. השם מביא זאת עלינו בגלל פשעינו, חטאינו והריחוק ממנו. עכשיו תבינו למה רמזתי לכם מעל שנתיים, לאגור מזון וזה עוד כלום. אתם תראו המונים הולכים, המונים נאבדים, קרבות עולם ובענק. גם לנו תהיה חתימת הדין הסופית והיא כבר נחתמה. אם לא תהיה תשובה עצומה, הדין לא יחלש אלא רק יתחזק. אבל אתם צריכים לזכור שסופם של התנועות הוא חורבן ראשים. חורבן מנהיגים".

"חורבן לעזה כתוב חרב ברזל הכוונה למבצע חרבות ברזל"

חרבות ברזל

בהצפנותיך דיברת על המחבלים שיתנהגו כמו דאע"ש ואכן אתמול ראינו את אכזריותם מול רצח החיילים והאזרחים בעוטף עזה

"אכן הצפנתי שהמחבלים יהפכו להיות כמו דאע"ש ויעשו מעשה זוועות. הכל הוצפן, אך מי היה מאמין ומי חשב שיגיע היום? וזה קורה, כל מה שנאמר והוצפן באופן ברור. ועכשיו הצעקה של העם היא שתעזור להם, ולא הממשלה שעליה כבר אמרתי בעבר רבות. הממשלה איננה מגנה ולא תגן באמת עלינו, כי אין לה את היכולת לראות בטובת העם, אלא בטובת עצמה בלבד וזה הולך וגדל עם השנים. הם חושבים רק על עצמם וטובתם האישית. שידאגו להמשיך ולטפח את חוזקה מול העם וינדו את עצמם מולנו ויעשו בחירות כל שני וחמישי ויבזבזו כספי הציבור. מדינת גז? והגז עולה, מדינת אנרגיה ושמש? והחשמל עולה.

העם לא מרוויח משום אוצרות הטבע שיש למדינה ולא מנצל, רק משלם ומשלם יותר ומעלים את המיסים, הכל לטובתם האישית כדי לשלוט ולקיים את היניקה בנו. זה תמיד היה כך. ועכשיו בשעת מלחמה הפקרות כזאת לא ראינו שנים רבות. הרדמות, שאננות וחוסר מודעות למצב ולכוונות של האויב. לחשוב במציאות שאינה כזאת מול האויב הלומד אותנו היטב, הוא חוסר אחראיות וחוסר אכפתיות כלפי העם והציבור. לא פלא, הרי היא הכלי להיות אשמה בכך הרי היא נבנתה ככה. עזרנו לה להבנות כך ולתת לנו הרגשה שעושים משהו בשבילנו, ושאנחנו מוגנים.

לחטוף בכזה קלות אזרחים, ילדים, הורים וזקנים. ככה לחדור ולחטוף ולרצוח אזרחים. כל הצבא היה צריך לעמוד על הרגלים ולשחרר אותם. לעשות הכל על מנת להשיב את החטופים ולחסל את המחבלים.

העם אשם, העם יושן וזה כתם של אי אחראיות והפקרות של כולנו. המצב אמור לאחד את כולם ולשנות פני המדינה וזה יוביל לכך. הכל עומד להשתנות בחצי השנה למדינה שמעולם לא הכרתם. מגדלי עזריאלי בסכנה ומגדלים אחרים גם הם בסכנה וכך הכל יהיה כפי שכבר הוצפן בעבר".

המחבלים יהפכו לדאע"ש

אינתיפאדה ישראל כתוב שימו לב ה'תש"פ/א דת-פרא שזה אומר שהשנה יתחילו באינתיפאדה בכל הארץ וזה דבר שאני חייב לבשר, כי זה יהיה אינתיפאדה אחרונה, המשמעותית ביותר והמכריעה לשנים רבות. עלינו להיזהר בה מאוד כי היא השלב לפני פדיה, כי על אינתיפאדה כתוב בקוד: פדיה-זה- יביא-לשחרור, אך קודם לזה תהיה אינתיפאדה קשה ביותר המדברת על ישמעאל פרא-אדם. אינתיפאדה ישראל כתוב: הר-הבית-תפדה. אני מכין אתכם לבאות, כי יהיו בכל הרחובות.

 

המצב בהחלט מדאיג והראיתי לכם את הצפוי. על ישמעאל ואינתיפאדה כתוב: יפעל-לדם-עד-ה'תש"פ/א/ד. זה שוב על אותו קוד שהאינתיפאדה תגיע פעילות עד לשנת ה'תשפ"ד שזה השנה וזה התחיל בשנת ה'תשפ"א רק עם הפסקות, וממשיך עד ה'תשפ"ד".

מה אתה צופה לנו בזמן הזה?

"יהיו זוועות והממשלה תיפול עוד מעט. הם יתחילו בגדול ואנחנו נהיה במצב מורכב מאוד איתם. עוד מעט הכל יושבת וזה יתחיל בקטן אך יגדל לענק. השם מתחיל לזעזע את דריכת אדמתם, כי בן ישי בדרך.

הממשלה לקראת שינוי. יתחילו לגלות מצב שחברי הממשל הערבי יודחו, יפוטרו ויסולקו מהממשלה ומהכנסת. אנשים לא מאמינים לי כשאני אומר זאת. אך עכשיו עוד מעט יאמינו. זה כתוב ותרשמו את זה.

הנרצחים יהיו קורבנות מלחמה וכך נקבע יעדם בימים אלו. הם הרוגי מלכות. ומה יהיה בהמשך לגבי סילוקם. וזה דווקא אנשי שמאל יבינו. מצד השמאל יתחילו עניין הסילוק תנועות השמאל יעודדו לזאת לסלקם. עדיין גנץ בסיכוים הרי קיבל לידו 3 הזדמנויות להנהגה אך לא בשלו התנאים לכך. הוא בנימין האחרון לקראת מדינה חדשה אחריו מדינה חדשה. לצד משיח אך עדיין לא ידעו שזה הוא אך המדינה החדשה תשוכנע שזה הוא. רק חלקים ידעו, כי יראו את סימני אליהו".

מה הם סימני אליהו?

"אלו כמה סימנים שרק סימן אחד מהן מותר לגלותו על משיח ועל הסימן השני מותר לגלות רק חצי גילוי, הוא האירועים שידבר עליהם, הדברים שיצאו ממנו ויוסברו ועכשיו הם מתקיימים ומתגבשים.

אך איזה הוא האדם הנכון, כאשר הרבה מדברים ואומרים שיכולים להימצא כמצליחים בדבריהם. ובכן את זה ניתן לזהות על ידי הבחנתם של רצף הדברים שלו, עקביות שלו ומקור דבריו חדשים לבקרים, ללא כל התערבות של אחרים בדבריהם. זה סימן גדול של האדם שרק הפיקחים חדי לב יבחינו. השאר יהללו וילכו אחר דברים כוזבים עם הרבה חזון ובלי כיסוים.

גם זמנים של אי אחדות בדרך. יקומו תנועות מרד בכל עניין ודבר וחוסר האיחוד ילך ויחמיר כי האיחוד חמק מהיד. כולם נפרדים ומורדים כי הכל מוביל לזה במטרה להביא את בן ישי, להביא לו את היד, את יד האחד".

גירשתי ישמעאל

 

 

 

ב- 25 באפריל 2021 כתבת דברים מדהימים שקורים ממש עכשיו ועל מה שקרה אתמול, מבצע חרבות ברזל

"הזהרתי שיבוא יום ועליכם להיזהר בדרכים ובמקומות בהם שורצים הישמעאלים. זאת שנה של יציאתם בזעם של הישמעאלים, כאשר יעידו על תופעת סיום הברית. כבר שנה אני מזהיר. על שנת ה'תשפ"א עם-ישראל כתוב אש-ישמעאל, הר-פרא וזה מוצפן לזהירות רבה מאותו ישמעאל, אפילו יותר מתמיד. אלו הם ימי הדין הקשים ביותר כאשר אנשים יוכלו לעבור בדרכים ויהיו בעיות אזרחים במרד הישמעאלים. ממש סכנת נפשות, אך כל זה נעשה כדי להביא לגירוש ישמעאל מאותו הר השיקוץ. כשיש שני שוכנים בהר צדע, רק הטומאה שוכנת. כשיש ממד, הקדושה שוכנת ובאותו הר שוכן גם טומאה ורק הטומאה שוכנת. הקדושה מסתתרת ואינה נעלמת כי שורש ומקור וניזונים הם מאותו הצינור, אך הבליטה והשליטה היא למראית עין בלבד. אך השפע בסתר נטמן ומזין את המן, הר השיקוץ בסוף הימים, כי מסגד אל אקצא כתוב סמ – אל משקץ.

הר הבית הוא בשיקוץ ואינו עומד בקדושה כי קדושה וטומאה אינם שוכנים זה לצד זה לעולם. אם הטומאה עומדת לציד קדושה אז היא שולטת ותזהרו בכל קירבה אל הקיצונים ובכפרים וסמטאות אלו ימיו שלו שמתפרע ופראי ומפריע לסוף הימים, עד לגירושו של ישמעאל וזה יגיד לך על ברית תם-קיטרוג שלמותו".

זהירות בדרכים

מי שחושש מאוד מדבריו של רן ואינו יודע איך להינצל, כל מה שעליו לעשות זה לקרוא את הצפנים כי שם גם נמצאות התשובות. ובמילות נחמה הוא מסיים: "תזכרו, הר הבית שוב יהיה בידנו לחלוטין".

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: