מבזקים

רן פהאל בורנשטיין: הדין שכבר נחתם יגדל ועם ישראל בצר לו יזעק לשמים

תוכן עניינים

רוחות מלחמה: 5 ימים עברו מאז החל מבצע חרבות ברזל ולמלחמה, שמתנהל כרגע מול 2 חזיתות בישראל. בזמן שהעורף מלקק את פצעיו וסופג מידי יום טילים ורקטות בכל הארץ, ממשיכים הורים לחפש את ילדיהם הנעדרים, אלו שהצליחו לברוח ממסיבת הטבע בדרום והם נעדרים. מה מצפה לנו בהמשך והאם ישראל תצא למלחמה כפי שהכריז ראש הממשלה נתניהו לפני ימים ספורים? "עם ישראל חייב להתכונן ולהיערך לבאות", אבל איך עושים זאת? חזרנו למצפין הלאומי שלנו רן פהאל בורנשטיין כדי למצוא מעט נחמה ולהתרענן במסרים נוספים

רות קרייתי | כ״ז בתשרי ה׳תשפ״ד | יום רביעי 11 באוקטובר 2023 | מערכת ישראל ניוז

יום חמישי ללחימה מול רצועת עזה בדרום ובצפון מול חיזבאללה ששולח מחבלים בטפטופים לתוך שטח ישראל כאילו רוצה לומר: אנחנו כאן. ישראל מלקקת את פצעיה עם 1.300 הרוגים במספר לא סופי ועם 3.000 פצועים.

במקביל נערכת ישראל להקמת ממשלת חירום, נושאות מטוסים הגיעו מארה"ב ומסוקי הרקולס נשלחו ככוח עזר מבריטניה. מה עוד מצפה לנו?

המלחמה תפסה אנשים רבים בהפתעה אולם אלו שקראו את ההצפנות הקודמות שלך, יודעים שהזהרת מהבאות. כולנו נשמח לדעת כמה זמן תימשך המלחמה?

"זאת מלחמה שתמשך בערך 3 חודשים, אך זה תלוי במשיכת הדין, שיכול להתארך גם לשנה. כאשר נחצה את חצי שנת ה'תשפ"ד העולם וישראל יתחילו לשנות את פניהם ותהיה יציאה מהמלחמות. צריך גם לזכור שהמיתה תמשך. מצבי המיתה ימשיכו, אבל הכל יהיה בגדר של יציאה. זה אומר שאנחנו יותר מתפטרים מההגבלות ומדברים מגבילים, כי המצבים יכריחו אותנו לשנות את הסדר הרגיל – לסדר שונה. אנשים יתרגלו לצורת חיים אחרת, מקלה יותר מופחתת יותר ומאוחדת יותר. זאת המטרה של כל זה כי זה נקבע בסוף חתימת הדין, מה שזה אומר על הכרזת דין קשה ודורשת דרגה. זה 'בל יעבור', אין תשובה חזקה ומספקת.

הדין יגדל כי אין תשובה מספקת שתוכל לבטל את הדין. כי התשובה של רובם כבר גם ככה חלשה ולא הכוונה לה התכוון השם. לא נוכל להמתיק את הדין במשמעות גדולה, אלא הכל צר ומתוח עלינו. זאת תוצאת החתימה שהיא כובלת את התשובה ושינוי הגזרה למזערי ביותר, אחרת החתימות לא נחתמות ולא נראה גם גזרות לטובה או לרעה. המצב יקשה על שינוי ממשי בדין, מה שנגזר זה מה שיהיה,

המצב יביא אותנו לצעוק – לא צעקה של 'תעזור לי' בגלל הילדים, ההורים, האישה והבעל אלא צעקה של אמונה. צעקה שרק אתה אשם בדין וזה מגיע לי. אנא השם תרחם עלינו, תרחם על מעשינו, אשוב אליך באהבה וביראה גדולה, לך הגדולה, לך הגבורה, חטאתי באמונה ותועבה גדולה שאין אתה במקום ולא פניתי וביקשתי פניך ונשאתי פני למרום.

זאת הצעקה שצריכה להיות, כי יש צעקה אגואיסטית ויש צעקה אמונתית ורצונית לתודעה הלקויה באחדות ובקודש. לכן לא יהיה שינוי אם לא נגיע לצעקה הזאת, אלא נגיע להחמרת מצב. מה שישאר הוא היחס שלנו למצב ולמתן עזרה שניתן לאנשים, וכמה נסייע להם. זה מה שנשאר לנו לעשות, כי הדרגה של כל אחד נחתמה ושארית קטנה משאירים לראות, מה נעשה במצבים האלה ואיך נתאחד אליו. זה מה שייתן ביטוי מי ואיך הוא עומד במעמד הדין הזה, שיאפשר לו להגיע למשיח ולגאולה בצורה ראויה ומכילה את האור הזה".

המלחמה תימשך 3 חודשים
עם ישראל יזעק להשם

הזכרת את החטופים במספר פעמים ובכל זאת אשאל מה יקרה עם החטופים?

"במאמר שפורסם ב- 30 במרץ 2022 הכנתי אתכם לבאות והכל הוצפן. לגבי החטופים עם כל הצער של המשפחות, הצפנתי שחלקם ישוחררו, וחלקם ירצחו. הצפנתי לכם ממש בזמן שהתחילו לחטוף לפני כמה ימים. בגלל הרגישות אני לא רוצה לצער ולומר מה ראיתי, אך כבר חלקם כפי שראינו כבר נרצחו, מנוחתם עדן. אלו רגעים מצערים ולא מתעכלים כלל. לגבי השאלה האם הם ישוחררו, אז רק חלק ישוחררו, כן. גם הצפנתי וגנזתי מה יהיה לפי הקוד ובגלל המתח והצער איני רוצה להוסיף צער או להשלות, כולי תקווה שהחטופים כן ישוחררו וכמה שיותר מהר, אך לגבי הקוד את מה שראיתי אציג בהמשך בזמנים הנכונים והמתאימים לאירועים".

כבר הוצפן עניין החטופים
עם כל הכאב יהיה מחיר לגבי החטופים

 

מה קרה בשבת בבוקר בדרום ומי מהישובים מוצפן בקודים?

"כמה דברים על הקיבוץ בארי. כל מה שקרה שם פשוט הכל כתוב וגנוז. השם מהדין שם וזה מחובתי לפרסם מה הקוד ראה. כמובן שלא ראיתי לפני, אך לשם הראיה בקוד ועל הדיבור של השם בקוד ידע להעיד מה יקרה שם. הדין היה רשום. קיבוץ בארי ה'תשפ"ד כתוב: יפרוץ-אויב-פראי-בקרב-בירי. צרות קרב אויב. צרות-קץ. יהודי ישבו בשבי, יקברו, ישבו-בשבי".

הצפנה לגבי קיבוץ בארי

חתימת יום הדין

מתוך סרטון קוד חתימת הדין, דברייך לא הובנו לחלק מהאנשים. האם אתה יכול להסביר ולחדד?

"עכשיו אחרי שהדרגות נחתמו והתשובה ננעלה למזערית, לא הבנתם את הנאמר וכנראה שלא הסברתי מספיק טוב. התפילות לא יעזרו הרבה אם אין שינוי פנימי, לא שלא יעזור אף פעם, אלא התפילות יותר עונות כאשר האדם מתקדם במידות. אז התפילות עולות גבוה. סכין מונחת על צווארו של אדם אל יתייאש מן הרחמים, כי כאן מדובר על זמני משיח, גאולה והדין הגדול. זה אומר על שמציג זמני פדיה ומשיח והתשובה לשינוי תהיה למזערית. כי כבר הגיעו לימי העין, שרואים בעין. שאתה רואה בעין את סוף עולם ואת הדין הגדול וכל הדברים נראים וגלויים.

התשובה תתגמד ומה שישאר לך זה דרגה מינימאלית לעבור את הדין ומשהו שנותן לנו להבחן מתוך המצב, כי הדרגות כבר ננעלו זה חתימת הדין כי זמני משיח וגאולה צמודים ליום הדין. כניסה של דינים ויציאה ממנה והכל שם אחרת התשובה ננעלת למזערי בלבד, מתוך המצב, כמו שארית קטנה ואחרונה לתקן ולחזור לאבינו שבשמים".

"עוד היבט לגבי קוד חתימת הדין, על עניין התשובה ביום הדין. שימו לב טוב ותקראו כמה פעמים כדי להתמצא בדברים לפני ששואלים אותי לגבי התשובה. זה לא משנה אם אתם מסכימים או לא, להשם יש צדק, הכל בצדק, מה מוצדק לברור בבירור של התשובה ומה יחסי לגבי האור הנגלה אילך. זה כבר לא שייך לשנות או להתייחס לזה כתשובה גדולה כי המבחן ביחסי שלו מתגמד. כאשר הסתרה גדולה – התשובה גדולה יותר. מתי הכל נגלה לך ומתחיל לראות לך בעין. נושא סוף העולם, מלחמות, מחלות, רצח עם והשמדה. אתה מבין שהיחס לתשובה שלך מתגמד ומזערי ביותר ולכן בחתימת הדין ננעלו שערי תשובה ליחסי ומזערי.

זה יחס שונה לחלוטין, קשה לאדם להבין את זה, אז זה הצדק המוצדק הרבה שלא מבינים מה יחסי לצדק ומה מצודק לפי אותו אור הנגלה לעין. אני מקווה שזה הובן לכם היטב היטב עכשיו".

חתימת יום הדין

פעמים רבות קראת וביקשת מכולם לחזור הביתה, אך לא כולם חוזרים לישראל. מה יקרה להם?

"המצב המלחמתי שישראל נמצאת בו כעת גרם להגברת האנטישמיות מצד הערבים והישמעאלים בכל העולם, זה ברור. עכשיו ישנן הרבה הפגנות וגם האנטישמיות תגבר, זה הוצפן לכם. בכל מקום שהם נמצאים ירדפו אחר יהודים ולא ירפו, כי השם רוצה אתכם פה. השם מביא לגילוי ורוצה את בניו פה, לטוב ולרע, כי העולם ילחם מול הישמעאלים, עם כולם. זהו חתימת הדין, לא מבינים בציבור מה זה מלחמה שנפלה בחתימת הדין. זה משמעות סופית: כולם ילחמו בישמעאלים כי תם-בריתם על הארץ ותם עידן ממשלות ומדינות כמו שהכרתם. הכל הולך להשתנות ללא הכר. מי שלא מאמין אז שלא יבוא לכאן וזה מה שיהיה,

ואם אתם שואלים אבל איך נבוא? אז עכשיו זה מורכב ובעייתי אבל עוד מעט יפתחו קוים אוויריים ודרך האוניות, כי העולם יהיה בכאוס עצום ואין ישמעאלים שלא יעקרו, ישדדו, יאנסו וירצחו. כולם בסכנה, כי רוצה השם גם אתכם נלחמים ועוזרים, אחרת לא יהיה לכם חלק בבית המקדש. כולם יבנו ויתקינו לבנה בבית המקדש. אין לברוח מהזכות. אם השם רוצה להקים בית שליש קידה, הוא יחייב יהודים לבוא לכאן, לעזור, לתרום, לסייע ולהילחם. כל אחד לפי מה שהוא קבע לו, אחרת לא יזכו. אתם תראו – לא יזכו כלל וכלל.

יהודים יגיעו לישראל אוניות כי זו תהיה הכמות הגדולה והבטוחה יותר. דרך האוויר זה יהיה יותר מורכב. זה דין עולם וסוף, שונה ממה שהכרתם. גם לממשלה וגם למדינה יהי שונה בהמשך כי תקום מדינה חדשה. לא על השולחן הזה, אלא על שולחן מציית ומושפע מאותו מנהיג בסתר".

מה יקרה לאנשים שכבר נמצאים עשורים בחול' וקשה להם לחזור לישראל?

"לגבי אותם אנשים שמתרצים את הישארותם בגולה ולא חוזרים לארץ ישראל, ואומרים: אין לי אפשרות מלבד להיות בגולה. אני נכה, או מוגבל, או כל דבר שקשה ומקשה לחזור לכאן, מה יהיה איתי, אני לא יכול הרבה לעשות, אז לנסות לבנות מערכת שלא מנותקת מכאן, אלא לבנות מערכת שלאט לאט הייתה צריכה כן לחזור, אך כל עוד הדין אינו מתוך, אז אתם יודעים אבל מזלזלים. זכרו שהדין עצום ומתוח נו מה נגיד, הרי רק כאן צריך להיות, צריך להגן לעזור. לעשות מה שיכולים ולתת יד. לבנות מתוך הכישרונות שחסרים, אם אינכם יכולים לעשות כלום מלבד להישאר שם, בגלל כל מיני מחויבויות והגבלות אז בסדר גמור.

השם יודע מי כן יכול ומי לא, ומה ביד המשגת שלו לבנות תהליך לכאן והוא גם יעזור. אבל מי שאינו עושה דבר ויכול הוא ימצא דין שמחזיר אותו לכאן בבושת פנים ורדיפה וחבלה זה דרכו של השם. כולם צריכים לבנות מפלט לכאן וכל אלו שאינם יכולים באמת, אז להיעזר במי שיכול לעזור ולסייע. לא לישון בשקט כמו הינה חיי יסתיימו פה, כי השם רוצה אתכם כאן. יש לו תוכנית עבורנו עבור כולנו בלי פניקה, כי בשעת הדין יבינו בדיוק מה שקרה עם חמאס. הפתיעו אותנו כך יהיה שם בגולה יפתיעו פתאום אתכם ואמת השנאה תגדל ותכה אתכם. אתם לא מבינים עם מי יש לנו עסק ועם מי אתם מתעסקים. זה אל ישראל אלא קנא מקנא לבניו ולארצו שלו והבן זאת היטב".

קריאה ליהודים לעלות לישראל

אתה מרבה להכין את עם ישראל לקראת הגאולה. האם היא תבוא ברחמים או בדין?

"הכל מוכן ובשמים מחכים להולדת משיח שזה אומר גילוי שמו ברחמים, שזה תפנית אדירה להתפתחות הגאולה. עוד מעט הרוב יחרבו מה שלא שירת קודש אמיתי, יפול ומה ששירת קודש וטוב ישאר, כמו לא היה באירוע, כמו לא היה ולא נברא, העולם מקצה ועד סופו ילחם גם ללא קשר לישמעאל ילחמו אך עכשיו תבינו מה אומר עתיד ישמעאל, לעורר מלחמות גדולות בעולם. אך בגלל המצב של הבעתה גאולה בעתה, הגאולה לא תהיה מובנת לרבים, רבים לא יבינו מי ומה ולאן ואיפה משיח. אולי זה, ואולי פלוני וכמה משיחים יהיו אז מי הוא יריבו, מי משיח וכולם לשווא כי בעולם יתגברו ישמעאל. כי נלחם על השמיעה שהשם לא שומע לו. כי ישמעאל כתוב: עמי-לא-שלם. לא-שמע-לי. אז כתוב: אשמע-ישמעאל. אשמע-לאש-לעמי. אך גם כתוב: עמי-ישמע-לי. ישמע-אל. ואז כתוב: לא-אשמע-לאש-ישמעאל. לא לשמי, לכן כתוב" איסלאם סמ-אל. אמאס-סמ-אל. אל-ימאס-מיל. מה הכוונה אל ימאס מיל? הכוונה למילה, לברית המילה הפגומה שלו. זהו מסתיים מאסתי במיל. הכוונה במילה חזקה על הארץ וגירוש הגר בעולם, הכוונה למהגרים שקנאים ודורשים את היחס הנאבד".

האנטישמיות תיגבר בעולם

האם חיזבאללה יפתח בסופו של דבר חזית לחימה גדולה מול ישראל?

"כבר עניתי על זה שכן ובענק, ושימו לב טוב. חיזבאללה יכנס בהתחלה חלש וינסה להרוויח זמן, את התשישות של ישראל, אבל זה לא יעזור לו, כי כל המערכת שלוחה האיראנית נכנסה לתוקף לחימה. ואיך יודעם את זה? לפי הקוד המוצפן: כי חיזבאללה ה'תשפ"ד כתוב: חיל-לבד-לא-בא. לא-יבא. מה הכוונה חיל לבד לא בא לא יבא? הכוונה שהצבא החיילים שלו לא בא לאזור הלחימה, לא כמו שאר הלוחמים, הוא לבד. יש לו גישה אחרת, ככתוב: יחבל-לבד. יעשה את החבלות שלו לבד. אך רגע אחד זה לא הכל, חסן נסראללה חיזבאללה ה'תשפ"ד כתוב: פדין-שבי-פדתי-אסיר-שבי. יחדש-חיל רב-אש לישראל. כלומר, בשנת ה'תשפ"ד יחודש האש לישראל ויהיו לו גם שבוים ואסירים בשבי. להגביר ערנות ודריכות לנושא הזה שהוא בטח ידוע אצל הצבא אך הקוד לא רומז אם על ידוע, אלא הוא רומז על דין מוכתב ומאיים מאוד. למעשה ועל חידוש רב החיל ועל שבוים ואסירים יהודים. נתפלל שלא יקרה זאת. פדין-שבי, פדתי-שבי הכוונה חילוף שבוים רמז? בדוק לתקיפה וחטיפה".

חיזבאללה יכנס למערכה

נושאת מטוסים מארה"ב כבר הגיעה לישראל. האם זה אומר שצבא ארה"ב ילחם פיזית לצד צבא ישראל?

"ארצות הברית וישראל ילחמו ביחד בתקיפה באיראן, ואני רוצה לעדכן אתכם מה הצופן אומר, למרות שכבר הוצפן אני רוצה לחדד את המצב. על מדינת עם ישראל כתוב בשנת ה'תשפ"ג יגדל-האש, יגדל-הדין, יגדל-גיהאד, יגדל-ישמעאל. ואכן גדל ה'תשפ"ג. על מדינת עם ישראל בשנת ה'תשפ"ד כתוב וזה ממשיך מאותה שנת ה'תשפ"ג ימי-הדין, ימי השמדת אשמיד איראן, השמדתי, אשמיד גיהאד, השמדתי אנשי עמי, דם אנשי עמי. לכן תגבירו במעשים טובים והרבה. יש המון מידות רעות בעם, והגעתם-לסוף כלומר מצב מאוד קשה לכולם לחזור, גם לישראל. הרבה יושמדו וזה מוצפן בשנת ה'תשפ"ד ומי שיחשוב שישראל לא יהיה לה השמדה טועה, כי לפני הניצחון הרבה יושמדו. הניצחון יגיע מתי שיתעורר המנהיג הנסתר בפתאומיות, יתגלה ויעזור וינהיג למופת, כי השם איתו. הוא יבוא רק מתי שיתעורר משיח. זה למען להביא משיח. זוכרים שהצפנתי שהוא מתעורר מתוך-האש? כי ביאת המשיח כתוב: בא-באש, שזה קשור למלחמות עולם.

אתם חייבים להבין שכתוב: אשמיד-אנשי-עמי. דין-לעמי-עשה-רע. עמי עשיתם עדת רע. לכן הרבה מישראל יושמדו כי נחתם הדין ואם לא יגבירו טוב זה מוביל למקום הזה. אבל אומרים לי, אתה לא רואה שצה"ל משתלט ואנחנו עכשיו בסדר ונלחמים? אתם לא מבינים שכתוב שאיראן וכל שלוחותיה יקומו. כי ישראל תתקוף באיראן בגיבוי ארצות הברית. זה נכון אך הכל עכשיו יתגבר גם אם אתם רואים שאנחנו בשליטה, זה יביא להחמרת מצב לחימתי בהמשך. גם בתוכנו ואת זה אני מציג מעל 7 שנים ובזמן האחרון בשנים האחרונות שוב הזכרתי שהצפנתי מלחמת אזרחים ערבים יהודים. הכוונה אינתיפאדה והכל הסברתי לכם על אינתיפאדה גדולה, סופית, עוצמתית ואכזרית. ה'תשפ"ד הכל הוכן לכם והוצפן, ומה נשאר לנו לעשות זה תשובה, ומעשים טובים. אלו שיתעוררו עכשיו רק מינימלי, תשובה מינימלית. אלו שבנו כלים רוחניים יגבר להם הזכות והכיוון למשיח. כי ברגע שיגבר ההשמדה לכל הצדדים ארצות הברית, צפון קוריאה, איראן, ישראל ושלוחותיה, הכל הצפנתי לכם מתי שצפון קוריאה תתעורר עלינו ותאיים – זה הקץ הגדול. אני אומר שמחכה לישראל משיח בפתח ברחמים, אך זה יהיה לאחר השמדה גדולה בעם.

אני יודע מה שאני אומר זה מוצפן. מדינת ישראל בשנת ה'תשפ"ד כתוב: השמדתי אנשי עמי, כלומר זה הסוף. שנה קשה ביותר שהסברתי עליה לפני שנים רבות. רק טוב ענק, יחליש את הדין וזה לא קרה, כי עכשיו נלקחה מאיתנו הזכות שיכלה להיות. לאלו שמתעוררים עכשיו, יהיה להם קשה מאוד לחזור כי הם יצטרכו עוצמה של תשובה והכל מתגמד. הזכויות יתגמדו.

אני יודע שלא כולכם מאמינים לי או לדברים, זה בסדר אינני מבקש יחס יתר, אלא מבקש להציל ממה שאפשר, להציל את הנשכחים והרחוקים. אתם תראו מוות סופי להמונים מכל הצדדים, ומה צריך לעשות כדי לעמוד בדין הזה. צער על העבר הטמא, אהבת שמו בחסד. להתחיל להיות איש חסד שזה לצאת מעצמו ולהתחיל לחשוב הרבה מאוד על האחרים. לצאת מהנוחיות סביב הנוח שלי. הרבה חסד אמוני. לעזור בשבת למי שחסר לו דברים. שמירת השבת – תחייב לשמור כי זה ברית. יש שתי בריתות: ברית מילה וברית שבת. שבת מנוחה פשוט לנוח להכין הכל לפני להשתדל לא מלאכה יוצרת, לא נהיגה, לא אש. אך לפי המצב בבתים ובמקומות רצוי להשאיר פלאפונים פתוחים למקרה חירום ורדיו וזה לפי המצב הקשה".

מלחמה גדולה בדרך
ארה"ב תילחם לצד ישראל

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: