מבזקים

הגבול הצפוני מתחמם בשלושת הימים האחרונים ומחכה לאיתות תקיפה מאיראן

תוכן עניינים

האם נסראללה וארגון חיזבאללה יכולים לשלוט בכל הפלגים הפלסטינים בדרום לבנון?

סמיר חלבי | ל׳ בתשרי ה׳תשפ״ד | מוצאי שבת 14 באוקטובר 2023 מערכת ישראל ניוז

אחרי הפלישה של החמאס על דרום הארץ ב- 7 לאוקטובר ומארות הזוועה וחטיפת נשים, ילדים, קשישים וחיילים וההכרזה הישראלית לצאת למלחמה ולטהר את עזה מארגון חמאס, דאע"ש הפלסטיני התחיל האיתות והאיום של נסראללה לתקוף את ישראל בכל הכוח האפשרי באמצעות טילים וטכנולוגיה וכלי טיס שלא הכרנו במלחמות קודמות.

צילום: סמיר חלבי ישראל ניוז

אחרי ההזדהות הבינלאומית מצד האיחוד האירופאי, נאט"ו וארה"ב שליחת סיוע צבאי למדינת ישראל, ככל הנראה איראן וחיזבאללה נרתעו ממתקפה נגד ישראל כדי להגן על עזה, והפנימו שהפעם הכוונת של ישראל, ארה"ב ונאט"ו לטהר את הגבול של ישראל אם זה בלבנון או בסוריה מכל ארגון טרוריסטי או איום זר כמו איראן שמנהלת את העניינים בגבולות של מדינת ישראל ולכן הם חיכו לתגובה הישראלית בעזה כדי לבדוק את הנכונות והמוכנות של צה"ל כלפי במלחמה.

לתדהמתם מכוח התגובה של ישראל, העוצמה שלה והאחדות של העם מכל הפלגים הפוליטיים שגיבו את ראש הממשלה נתניהו, בפעולה הצבאית לטיהור עזה מחמאס וזרועותיה. ומזה הם הגיעו לשיקול דעת שהם לא יצאו למלחמה בגבול בצפוני ואז הפלגים הפלסטינים באופן עצמאי ניסו לחדור לארץ ישראל ולבצע תקריות מול צה"ל בגבול הצפוני.

עד היום, 14 לאוקטובר אחרי נאום נשיא טוניסיה והזדהותו המלאה עם העם הפלסטינאי שהוא מוכן לסייע לפלסטינאים, במשפט אחד שאמר: כולנו שאהידים למען אל-אקצא וגם ההזדהות האלג'ירית נתנה אומץ לאיראנים ולנסראללה להפגיז את הר דוב היום. זאת אומרת שהתזוזה האיראנית יש לה איזה שהוא גיבוי מהצד השני של ארה"ב וישראל שזאת רוסיה שתומכת תמיכה מלאה באלג'יריה.

בזה אנחנו נגיע בתקופה קצרה מאוד להחלטה לטהר את כל האזור הצפוני מחיזבאללה ואיראן וזה בגיבוי גם של מדינות האיסלאם הסוני שנמצאים המפרץ הערבי.

האיתות כבר רומז שהצפון יבער למלחמת קיום ככל הנראה בכל הכוח של ישראל האמריקאים והקואליציה שלהם, בכדי להחזיר את המעמד שלהם במזרח התיכון, בכוח שלא נראה אי פעם בהיסטוריה.

בסרטון: קיס סעיד נשיא טוניסיה, נותן גיבוי מלא לפלסטינים ומוכן לסייע הומניטרית, צבאית וכל מה שצריך.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: