מבזקים

מחדל המקלטים של עיריית אילת בראשות אלי לנקרי

תוכן עניינים

בעקבות האיומים של איראן והחותים בתימן לתקוף את ישראל, אילת עלולה להפוך לשדרות של הדרום, ולהיחשף למתקפת טילים מונחים על ידי החותים בתימן

רות קרייתי | ה׳ בחשוון ה׳תשפ״ד | יום חמישי 19 באוקטובר 2023 | מערכת ישראל ניוז

הפעיל החברתי האילתי, בוריס יאמפולסקי העלה פוסט מדאיג בפייסבוק בו דיווח כי תושבי אילת, בפרט מהשכונות הוותיקות אינם מוגנים מאחר והמקלטים שלהם אינם כשירים, ללא חיבור למים, ללא חשמל, ולא נקיים. הפעיל החברתי לקח יוזמה להכשיר את המקלטים באמצעות תושבים מתנדבים.

מקורות יודעי דבר עימם שוחחתי מפנים אצבע מאשימה כנגד ראש עיריית אילת אלי לנקרי וחברי הנהלת העירייה שהם מפקירים את תושבי השכונות הוותיקות מאחר ובאחריותה ובסמכותה של העירייה היא לדאוג שהמקלטים הפרטיים בתוך הבניינים, ואלו הציבוריים מחוץ לבניינים יהיו תקינים, מחוברים לחשמל, מים, נקיים ומוכנים לשעת חירום.

אותם מקורות טוענים שישנה הזנחה של 20 שנים וזלזול משווע בתושבי השכונות הוותיקות מאחר וגם במידה שהתושבים לא לקחו יוזמה במקלטים הפרטיים, מחובתה ואחריותה של העירייה ובסמכותה לדאוג ולוודא שהמקלטים תקינים.

בנוסף, אותם מקורות מדגישים שישנם גם מקלטים במוסדות החינוך שאינם תקינים ולדבריהם הזלזול בבטיחות הילדים עובר כל גבול.

אותם מקורות טוענים שראש העיר אלי לנקרי והנהלת העירייה הנוכחית מאבדים נכסי צאן ברזל בשורה של נושאים חשובים ואת האינטרסים של תושבי אילת והעיר אילת, וזה לא הזמן ולא המקום לדבר עליהם כרגע, אך בנושא המקלטים והבטיחות של התושבים והילדים לא תהיינה פשרות.

אותם מקורות מבקשים מראש העיר שבמקום להצטלם ולעשות יחצנות זולה בזמן מלחמה, שיטפל במקלטים ובבטיחות תושבי העיר.

המערכת תפנה לעיריית אילת לקבל את תגובתם ותפרסם זאת במידה ויתנו את תגובתם.

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: