מבזקים

רן פהאל בורנשטיין: הכניסה הרגלית, חיסול סינוואר, לחימה מול חיזבאללה וממשלה חדשה

תוכן עניינים

ישראל סוגרת חודש ימים למלחמת חרבות ברזל ועדיין לא רואים את הסוף. "המלחמה תימשך זמן רב מאוד" אמר רן פהאל בורנשטיין לקוראיו בצפנים הנדירים שהוא מקודד, מהספר הכי קדוש לעם ישראל, כי שם כבר כתוב הכל. מה היה, מה יש ומה יהיה. בימים מתוחים אלו כשכולנו רוצים לדעת מה יקרה, במיוחד בזמן שהחמאס ממשיך לירות טילים מידי יום ובצפון חיזבאללה ונסראללה מחממים מנועים ונושפים בעורפנו

רות קרייתי | כ״א בחשוון ה׳תשפ״ד | יום ראשון 5 בנובמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

מתוך הצפנים של רן פהאל בורנשטיין מלפני מספר שנים, שגם חזר עליהם השבוע, הוא הזכיר את הכניסה הרגלית לעזה, את חיסול סינוואר, את הלחימה מול חיזבאללה ואף ציין שתקום ממשלה חדשה. מידי פעם אנו מתעדכנים שלעיתים זה מתעכב ולא תמיד מבינים מדוע זה קורה. כעת הוא מסביר

"לגבי כניסה רגלית הראיתי לכם צפנים לפני שנים לגבי כניסה רגלית לעזה על חמאס ישראל כתוב רמס-ראשם. מה הכוונה רמס ראשם? עם הרגלים רומסים וזו הכוונה לכניסה רגלית, רמיסה רגלית לראשם.

לגבי חיסולו של יחיא סינוואר כפי שהוצפן בעבר, לעתים היעד מתעכב אך זה לא אומר שהיעד נעלם, אלא שהוא רק מתגבר. הצפנתי זאת וגם את חיזבאללה שיכנס לתמונה מאוחר יותר. חיזבאללה פועל לבדו כמו לוחם עיקרי שהעין עליו, מחכים לכבודו ולאיום נשקו. הכל מבחינת כבוד ויחס לחימתי שפניהם של ישראל עליו, כאילו אומר חכו לי שאתעורר עליכם, מתי שאחליט. עוד הצפנתי לגבי חיזבאללה שיש לו נשקים שצה"ל לא יודע עליהם וגם נשק ציד מתוחכם והוא מסוכן מאוד לחטיפת ישובים וחיילים. כך כתוב וגם חידוש הטילים. זאת מלחמת חורמה עד הסוף, וילחמו בנו כולם".

הוצפן ב- 14 באוקטובר | רן פהאל בורנשטיין

בעבר הזהרת מפני אנטישמיות והתעוררות המוסלמים, והנה אנחנו עדים שזה קורה עכשיו בכל העולם.

"הזהרתי שהישמעאלים יתעוררו בעולם והיהודים יצטרכו לברוח. אני מסביר את זה במשך שנים. הכנתי אתכם שאין הרבה זמן ואנשים לא הבינו אבל עכשיו יבינו ויברחו לכאן המונים. בהתחלה במטוסים ואחר כך באוניות, הרבה אוניות.

ישראל תנצח, אבל תאבד הרבה אבדות בגדר השמדה, שזה המון מישראל וזה תלוי מאוד מאוד באחדות ובירידת הגזל לחלוטין. הממשלה תרד לחלוטין, לא עכשיו אלא בהמשך. כתוב: תמה-ממשלה. על ביבי נאמר בשנת ה'תשפ"ג ה'תשפ"ד במתו-נפוגה-נמוגה. בשנת ה'תשפ"ד כבר לא תתקיים ממשלה כפי שאתם מכירים. הכל ייהפך למשהו חדש.

בלחימה מול חיזבאללה חייבים להוריד אותם מנשקם ולנפץ מחסנים רבים. אם צה"ל לא יקדים – הם יקדימו אותנו. לגבי חמאס מדובר בסיום הארגון אבל סיום חמאס יביא לעוד חזיתות ובריתות, כי זה מלחמה על חייהם".

השבוע ימלאו 30 יום לאותה שבת השחורה ואנשים מאוד דואגים. מה יקרה בשלבים הבאים של המלחמה?

"השלבים הבאים הם שממשלת ישראל תיפול, משום שלא יתאפשר לה להתקיים. מערכת המשפט גם היא תקרוס וכל המשפטים הגרועים יקרסו כי העם יקום, כי הם סיכנו את העם. סרגל הצדק שלהם יקרוס וכשזה קורס אז אין לה מה לחפש שם.

הממשלה תיפול והיא תכריז על ממשלת צבא כלומר מדינה צבאית, או מסגרת צבאית מדינית משולבת שלא כמו עכשיו. יהיה משהו עם הרבה נוכחות צבאית שולטת משלנו ולא של זרים, כי יהיו בעיות בהמשך. הממשלה והשלטון יקבלו תפנית מדינית, או שיקבלו מנהיג זמני. יהיו בעיות של מסגרת חירום צבאי עם מנהיגות מינימלית ביותר".

הוצפן ב- 14 באוקטובר | רן פהאל בורנשטיין

מראות שואה

"לא להאמין שקיבלנו שוב מראות שואה. קשה לעכל, שזה הגיע מתחת לאפינו וגדל שנים לידנו. חמאס גדל וגידל לוחמים עם נטייה פסיכוטית ויש עוד הרבה כאלה שם בסביבה, זה לא לוחמים ושכירי חרב, אלא זה תת אנשים פסיכוטיים, עם תאוות דם. זה דרכו של העם הפלסטיני, הסובל מתת אנושיות, אשר מאבחנת אותו לעם עם פסיכוזה, לעם עם נטיות פסיכוטיות מטורפות במלוא המילה.

מעשים שמצבעים על מחלות נפש מהקשות והחמורות ביותר, התאווה לרצוח ולדם, הוא מנת חלקת העם. היום כבר קשה להתייחס אליהם כאל איזה אידאולוגיה ערכית ועקרונית לדאגת העם ולעצמם, שיודע מה טוב לו. הנטייה של העם הזה, להרס עצמי והיזק המוני, שרק רוצה לרצוח ילדים, נשים, זקנים והמונים, לא יכול להיקרא יותר אדם, עם חשיבה רציונלית והגיונית.

כושר ההסברה שלהם כרגע בלקטוע אברים, להתעלל, לאנוס נשים, לערוף ראשים ולקחת שבויים. אנחנו כעם נאור ונבון צריכים להגדיר מחדש את העם הזה, שרובו כזה ועכשיו כדי להתמודד עם המציאות שם.

צריך להיערך מחדש, ולהבין עמוק את תפיסת עולמם של העם הפלסטיני, הפסיכוטיות הלא כשרה להנהיג אומה ואי היכולת לנהל את חייהם בתבונה אנושית, והבנה רגשית. שגעון מתחולל שם, ושגעון רצחני. צריך לבדוק גם בתוכנו את האזרחים תומכי תנועת החמאס התומכים בהם. לדעת ולאבחן מה מספרים להם במסגדים ומה מחנכים את הילדים. להתחיל להפוך כיסאות ושולחנות למידה ולבדוק מה מתחולל שם. להסיר אותם מדרך החינוך. אלו תכנים הם מלמדים ואיזה דוגמאות הם מדגימים. להרחיב דעתנו מול מי האויב בחיינו שגדל למטורף וצמא לדם.

צריך להבדיל בין עקרון אנושי, לבין עקרון בפסיכוזה, כי בסופו של דבר זה מה שקורה. אנשים מהסוג הזה שנכנסים ויורים באזרחים בתל אביב ובמקומות אחרים ודפק לנו על הדלתות, והדקירות באנשים דקרו הרבה אנשים לפני הירי, והפיגועים. עוד הרבה לפני שקרה כל זה, היה צריך לסמן לנו תזהרו הדת שהם מייצגים חולנית פסיכוטית כאוטית. ההרדמות של הממשלה, של בג"ץ ושל העם ירד יחדיו בתהום הנשייה, כי הנטייה שלנו לחזור לשגרה ולהמשיך ברעה. כשהכל כבר נרגע לספר לעצמנו נצחנו במגע, אך הזיכרונות מהכאב והטראומה מהאויב חלחלו עמוק בנפשנו.

האבל הלאומי ילך לצדנו אם לא נסיק מסקנות כלפינו ונלמד היטב מהטעיות. אם נמשיך עוד להתפלג במפלגות, אם לא נלמד, הכל יחזור לאותו מצב תוך זמן קצר, כי לא נשאר הרבה זמן ומתוך הזמן הקצר צריך לבנות ולאחות את התאים לוולד עוברי ללידה אחדותית בעם, כי הגענו לימים שאין עוד סליחה למלחמות ולהפקרה".

הוצפן ב- 16 באוקטובר | רן פהאל בורנשטיין

הרבה העלו חשש לנוכח נושאות מטוסים ואלפי לוחמי מרינס שהגיעו לישראל, האם אמריקה מתכננת להקים שתי מדינות לשני עמים בישראל?

"לאמריקה יש הרבה תוכניות כאן, אבל תמיד כשהיא ניסתה להתערב בעניין ארץ ישראל היא קיבלה מכות כמו סופות הוריקן קשות ובעיות פוליטיות של נשיאים. אסור לשום מדינה להתערב כאן ועל זה כתוב בספר ויקרא: והארץ לא תימכר לצמיתות כי לי הארץ. כי גרים ותושבים אתם עמדי. האם אתם מבינים כי שלו הארץ והיא לא תימכר לעולם? אנחנו רק האורחים שלו.

עוד מעט יקרו גם לאמריקאים אסונות ומלחמות. זה הסוף. לא לאבד לרגע את החשיבה שזה סוף עולם.

לגבי חלוקת ישראל לשתי מדינות, אין דבר כזה שהארץ של השם תחולק לעוד מדינה. השם אמר שהארץ לא תימכר ולא תחולק וכל מה שימכור, יביא לעונש, קרע וחורבן שיחזור לבסוף אליו.

כל מה שקורה עכשיו זה בגלל משיח ואתם חייבים להבין את זה. זה קורה כך בגלל שלא חושבים שזה לקראת משיח. בגלל שלא מאמינים שמשיח מתעורר ומגיע. אנשים לא מאמינים כי הם חושבים שהכל לפי תוכנית אדם, או סדר עולמי, וכך האמונה נאבדת אבל כמו שראיתם שמלחמות עולם מתעוררות וישראל בסכנת השמדה קיומית,

מה עוד צריך כדי שאתם תתעוררו ותבינו שזה הסוף. ומי ישלוט כאן? ממש לא אמריקה זה הטעות של אנשים. מי שישלוט כאן היא ארץ ישראל במלוא חלקיה עם הנהגה חדשה וחזקה. השם פועל כאן ומתכנן להכין את הארץ שלו לארץ המובטחת בכל פירוטיה. השם מתכונן ולהעניק לישראל גאולה, ומי ששם ידו בארצו – יכחד ממש. כך יבואו עליהם אסונות ומלחמות והשמדה, כל הצרות עד שיושמדו. יקום משהוא אחר, כן זה השמדה של הקודם. אין דבר כזה 2 מדינות בארץ יה, אין דבר כזה למכור כך את הארץ ואם כן ינסו, הכל יחרב. תזכרו, הר הבית יהיה שוב בידינו".

הוצפן ב- 26 באוקטובר | רן פהאל בורנשטיין

 

אמרת גם שאנשים שדואגים מהסדר העולמי החדש של האילומינטי לא מבינים שהסדר העולמי שייך לימי הגאולה ובואו של המשיח. האם אתה יכול להסביר?

"רבות הסברתי גם בעבר על האילומינטי ועל ערים חכמות, במיוחד לגבי החשש מעיר 15 דקות. הדבר לא יתאפשר. יהיו לחצים צבאיים אך זה לא יקרה במסגרת ערים חכמות. המלחמה שיבשה כל תוכנית אפשרית עולמית, כי המלחמה היא סופית ועולמית, כדי לעורר את הנהגה בישראל לטובה ולמדינה חדשה. אין ולא יהיו ערים חכמות בישראל ולא יהיו צבא פימה. אין לאנשים מספיק אמונה והבנה מה זה גאולה ומה הכוונה של השם להביא משיח. כולם כמו עדר ודעתם נלקחת מרשתות חברתיות. אין להם מושג מה השם מכין ומביא והאמונה שלהם אבדה. דעתם לכודה והם לא יבינו בגאולה ולא יראו בהתגלמותה זה עונשם של ליקוי אמונה".

הוצפן בתאריך 31 באוקטובר 2023 | רן פהאל בורנשטיין

מה יהיה עם חיזבאללה?

"בזמן שחיזבאללה יתעורר, הגולן והגליל יהיו בבעיה אבל צריך לדעת שזה גם יימסר לנו, חלקים גדולים שכרגע נמצאים בידי האויב. אם לא היתה פורצת המלחמה לא היינו מקבלים כלום. בגלל שהמלחמה היא סופית של ישראל, הם חיזבאללה, חמאס, ג'יהאד וכל אלה שהראיתי לכם על זמן קשה לישראל מה שנאמר בספר בראשית: היאספו ואגידה לכם מה יקרה אתכם באחרית הימים. כפי שכבר הסברתי רבות על האספו ואגידה לכם, כתוב: ג'יהאד-יגדל. שאהיד-יגדל. כל עניין הג'יהאד שהידים יגדלו, באותם זמנים וגם בצירוף היאספו ואגידה לכם מה יקרה אתכם באחרית הימים, נצרף בהיאספו ואגידה לכם אחרית כתוב חמאס-יגדל. ולכן כל אלה יגדלו עד מאוד עלינו בזמן אחרית הימים והפתרון הוא להתאסף, הכוונה היאספו, הכוונה להתאחד".

הוצפן ב- 18 באוקטובר | רן פהאל בורנשטיין

לאן יגרשו אותם?

"מצרים לא רוצה אותם ושום אומה לא רוצה לאן יגרשו, סבלנות לא לשאול כל רגע אבל כך וככה, להמתין ישראל תהיה במצב בלתי מתקבל על הדעת כרגע כולם בהלם ולא יודעים לאן הפנים מופנות לאיזה רמת זעם המדינה, האזרחים תמיד יופקרו כך נבנה שנים בצורה הזאת כי גם מיון יום הדין החל אך להבין העולם יגרשו וגם אנחנו לאן יגרשו חכו ותראו מה שכרגע לא נראה יראה בהמשך ומה שכרגע לא מתקבל יתקבל בהמשך ובגדול".

הגירוש הגדול

"ישמעאל מתחיל לצאת בעולם ויתחילו לגרש אותו, כי כשהעולם מתמודד עם ישמעאל זועם, אז זה יתחיל להיות כמו דאע"ש ויפעילו כוחות גירוש. כרגע הוא זועם ויוצא והעולם יבין לגרש וכך גם בישראל יתחילו לגרש כי זה תם-הברית. תמיד תזכרו תם הברית שלו ויהיה בעיות בהר הבית ואינתיפאדה קשה ואלימה ואכזרית הכל הוצפן, אך לא כמו בשואה כמו בקיבוצים ובפסטיבל נובה, שואה כזאת לא יהיה יותר, כי הם יודעים היטב שהם רק יושמדו מהר יותר.

לא יהיה יותר שואה ומראות זוועה מעבר למה שקרה וראינו וזעזע את עולם, אך לא יחסכו להילחם בנו ולהרוג בנו. כאן בארץ הכל במסגרת התמודדות נוכל להתמודד עם המצב היטב, מול העולם, כי העולם לא יתמודד כלל ושם יעשו שואה מעשי שואה כי מי שעשה שואה לישראל יקבל שואה כי השוואה כתוב שואה הכוונה השוואת המעשים שעשו לישראל.

לכן על היהודים להכין את פיניהם לכאן ומי שחושב שזה לא יגיע אליו טועה. זה יתפרץ בכולם והכל הוצפן לכם, על שזה יצא ישמעאל בכל העולם ומתי שבעולם מגרשים אז גם אתה תוכל לעשות ולגרש ויבינו אותך, עם מה התמודדת כל השנים.

הממשלה לא תחזיק מעמד בהמשך ותרד והכל הוצפן, השם מביא לסוף ולשינוי מהפכני לטובה. אסור לשכוח את המסר החשוב זה לטובה ולטובת הגאולה וביטול תוכניות סדר עולם אשר לא יצליח בתוכניותיו. מתוך הצפנים שאני מביא אינני מאשר כלל מה שאומרים אחרים לפי השאלות ששולחים לי האם ישלטו עלינו הערבים 9 חודשים? הם לא ישלטו עלינו בכלל. מקסימום ישביתו זה כן, יאיימו כן, ישבשו כן, אך לא ישלטו כלל וכלל.

שאלו אותי האם האמריקאים ישלטו? כן, הם ינהלו מערכות בהמשך על מי תשלוט על סוריה יחד עם ערב הסעודית ועוד חלקים מישראל. יתחילו דיונים למי תימסר, לאחר סוף המלחמות, או להרגעתם. יתחילו לדון למי תימסר חלק מסוריה ועוד חלקים ימסרו בידינו לידינו. כרגע זה מוקדם, אבל ערב הסעודית נגדנו ואיך זה מסתדר? ערב הסעודית חלק ממנה לרעתנו כי שם גם יש חלוקה שאיתנו וחלוקה שנגדנו לפי אותם עמים מעורבבים שם. לא כולם ישמעאלים חלק מערב הסעודית בשורש הם ישראל שנשבו באיסלאם והתאסלמו מסיבות שונות והם נשמות שורש ישראל, שהוכנו לזמנים האלה שהם פתאום ישתנו וילחמו גם הם בסוריה ובכלל יעברו כל מיני תהפוכות ויבינו שגם להם יש בעיה של דאע"ש. יהיו סכסוכים ביניהם והם יבינו ויתעוררו. השם מכין הכל: מי לישראל ומי לאבדון. השם יעורר אותם להנהיג ולהתנגד. לבוא אל מול ישראל ויתעוררו לטובתנו, כי השם יודע את השורש שלהם וכל מי שהוא שורש ישראל הוא יחזור לכאן, או ינהל סוגיה להשבת הארץ לחלקיה.

את זה תבינו היטב, את סוד הגאולה כאן שמחזיר לנו את שנלקח מאיתנו, לכן צריך לשים לב למתרחש ולהתעודד מהמצב. צריך להיזהר בכל מקום שבהם הם שורצים ואם זיהית שנאה ואיום, אל תקרב אצלם יותר, ואין לסמוך עליהם".

איך מתאר הקוד את דאע"ש ומה יהיה סופם?

"על לוחמי דאע"ש כתוב: שדים, שדי אדם. כתוב: אשמיד אדם, אך גם כתוב עליהם: שמדו, יושמד, כלומר לבסוף הם יושמדו. אנשים אומרים לי: אתה כל הזמן אומר שהמצב ככה וקשה וכל מה שאתה מציג, אז איך יהיה כדאי לבוא לכאן ושרק כאן הכי כדי? ואולי עדיף להישאר שם בגולה. אז עוד מעט תראו למה כדי להישאר כאן. השדים-לדם יהיו בכל מקום ויותר גרוע. נראה זוועות עולם שלא ראינו. ראינו הקדמה אצלנו, אבל בעולם יגיעו למצב שאוכלים בני אדם, צדים אותם למאכל, ואת זה הסברתי רבות. במקום להבין ולדעת שהשם מייצב ומכין עידן גאולתי כאן, העולם חושב שהוא רק צופה ומתייסר עלינו, אז שידעו שהם היעד הבא. הם יגיעו למצב שהכל מהכל זה שדי-אדם והשם ישמיד אותם".

הוצפן ב- 12 באוקטובר | רן פהאל בורנשטיין

הזהרת את היהודים בגולה להגיע לישראל כי רק כאן זה הכי בטוח אחרי שהאנטישמיות תגבר

"הזהרתי את כל היהודים אשר בגולה. בהמשך יצאו המוני ישמעאלים בעולם ויעשו מעשי דאע"ש. ירצו לאכול אנשים, ובכלל הרעב יגדל והזעם על היהודים יגיע לממדי גודזילה. אם היהודים לא יבינו ויתחילו לשוב לכאן, וזה כולל את כולם, גם לספורטאים אשר בגולה ולמאמנים. כי הישמעאלים יזעמו עליהם ולא יעזרו להם והישמעאלים יעשו מה שעשו לנו, לכן לא לחשוב שבישראל לא כדאי לבוא, אלא עוד מעט רק בישראל יהיה הכי כדאי להיות למרות הכל. במיוחד הדבר לגבי מדינות ישמעאליות שיהפכו אתכם לטרף. זה יתחיל בשנת ה'תשפ"ד ולכל אורכה".

הוצפן ב- 12 באוקטובר | רן פהאל בורנשטיין

האם ישראל יכולה להתמודד מול שני זירות קשות, חמאס בדרום וחיזבאללה בצפון?

"צה"ל מגיע להחריב את ביירות, כדאי שתברחו. מבצע חרבות ברזל ה'תשפ"ד כפי שכתוב: צה"ל-מחרב-ברות-תברחו, כלומר צה"ל מגיע להחריב את בירות תברחו יברחו המונים. זה זמן בריחה גדול לבירות כי גם שם יברחו וימלטו. חיזבאללה חסן נס(צ)ראללה ה'תשפ"ד כתוב: צה"ל-אחריב-חירבתי-בית-לחיזבאללה. גם להם זה מלחמת חורבן וגם לנו יהיו מצבים קשים וסכנת הרג המונים. הצפנתי שזה כתוב. הצפנתי: אשמיד-אנשי-עמי לפי מה הצפנתי לכם זה משטרים שחייבים לרדת, אחרת ישראל לא תוכל להתקיים כי עד שמשיח יצמח מתוך ההרס הרב, ייקח עוד זמן. בינתיים יש סכנת השמדה המונית וגם לאויב. איך ניצלים? כל אחד צריך להגביר טוב, והרבה. לעזור לקשישים, לתרום, לסייע לניצולי שואה קשישים, לשכנים, לעשות כל מה שצריך ולהתאחד. להפסיק את הפילוגים, זה מגביר את הדין כי ישראל חיה בזכות השלום. אין שלום ביננו? אין ישראל. וחיזבאללה וחמאס וג'יהאד כולם ילחמו ויושמדו גם אם נראה שלא יקרה השנה, בשנת ה'תשפ"ד מסתיים הכל".

הוצפן ב- 17 באוקטובר | רן פהאל בורנשטיין

מול אויבים כה רבים מסביבנו, האם ישראל תנצח במלחמה?

"אם ישראל תפעיל כל עוצמתה מול חיזבאללה, נצליח לצמצם אבדות וחטופים רבים, אך אם זה לא יקרה, חיזבאללה יקדימו אותנו בנשק המתוחכם שלהם ויצודו חיילים ואזרחים, כי כתוב על חיזבאללה וחסן נסראללה בשנת ה'תשפ"ד: צרה-יחדש-אש-לצה"ל, ציד-חדש-יביא-חיל-לשבי. המלחמה תהיה מול כולם איראן לא תוותר היא תעשה בריתות. לישראל אין לה צבא חזק כלל כי הצבא קטן והמדינה מוגבלת. אין להם אסטרטגיה של לחימה, כי היום המנהיגים לא אוהבים את האזרחים. התקשורת שולטת בכולם והמדינה הביאה את עצמה לפירוד ופילוג. העם נתן יד לכל זה ולכן רק זעקה להשם והכרה מי הוא השם ומה דרכו, זה החוזק של ישראל. כשישראל יותר מאוחדת, ישראל תנצח. אם ישראל תהיה מפולגת, ישראל תפסיד. זאת מלחמת קיום שתביא את הרבים להבנה והפקת לקחים מאוחרת שתיצור משהו חדש. הזעקה של כולם אל השם, הצער וההלם של מה שקרה, זה מה שיביא לניצחון.

אל תחשבו שזאת מלחמה רק של ישראל. הלחימה תעורר את כל העולם כמו שראיתם. צפון קוריאה ועוד מדינות ברית איתה, איראן וסוריה לדוגמא כי הלכנו לאבדון, עם אבוד. והשם מביא זעמו כי הכל זה זעם זעמו של השם על עמו. על העיר עזה כתוב: יה-יזעם-עמי, עמי-זימה, הכוונה עמי-בזימה-בה. הכל קורה לנו כדי שנדע להפיק לקחים".

הוצפן ב- 14 באוקטובר | רן פהאל בורנשטיין

 

 

 

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: