מבזקים

אחרי שהוקפץ לגזרה הדרומית המשפחה והחברים ארגנו לו חתונה בהפתעה

תוכן עניינים

חתונה בהקפצה: רס״ל במיל׳ מ׳, לוחם ביחידה מיוחדת, וליאור היו מתוכננים להתחתן בעשרה בנובמבר באחוזה בבית חנן. בעקבות המצב החליטו לערוך את החתונה במדים, בקיבוץ משואות יצחק. הזוג מתגורר בימים אלו בתל אביב, אולם מ׳ גדל והתחנך בעיר באר שבע וליאור בקיבוץ דן

אהרון קלפה | כ״ט בחשוון ה׳תשפ״ד | יום שני 13 בנובמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

כבר ביום הראשון למלחמה מ׳ הוקפץ לגזרה הדרומית, בהמשך עבר לצפונית, ובימים האחרונים חזר יחד עם חבריו לצוות להגן על הגזרה הדרומית. המשפחה והחברים ניצלו את ההזדמנות לארגן לזוג חתונה מיוחדת במינה, ולהגיע לשמוח ולחגוג יחד עם הזוג את אהבתם.

מ׳ לחם יחד עם חבריו לצוות בצוק איתן וקיבל אות הצטיינות אוגדתית במערכה. הצוות איבד שלושה מחבריהם וכעת חוזר יחד להילחם על הבית בגזרה הדרומית, עם רוח לחימה, אמונה גדולה ותחושת אחדות עצומה.

שני רוט, מפיקת אירועים במקצועה, הפיקה את האירוע כולו בהתנדבות מלאה ומעוררת השראה. "היא דאגה להכל, מקצה לקצה, במהירות ובמקצועיות. עשתה הכל בשיתוף עם בעלה אילן, חבר בעמותה של למען אחי, שתורמים גם כן המון לחיילים ולמפונים", מספרת ליאור, אשתו הטרייה של מ'.

"הכרנו בתואר לרפואת שיניים שאותו סיימנו ממש לפני תחילת המלחמה, שפרצה יומיים לפני המבחן הסופי של התואר. אנחנו מכירים 6 שנים וחצי, הקשר שלנו התחיל מתוך חברות טובה ולאחר שנתיים של היכרות הפכנו לזוג, כיום אנחנו 4 שנים וחצי יחד. ביום שבת, השבעה באוקטובר, ציינו את יום הולדתו ה-30, ובאותו היום כבר גויס. היה לנו חשוב לערוך את החופה בתאריך בו היינו אמורים להתחתן עוד לפני פרוץ המלחמה. חתונה מסמלת עבורנו המשכיות של החיים ושייכות לעם, כמו גם הקמת בית. זה הניצחון הקטן שלנו – אנחנו בונים בית חדש בישראל. יש אנשים מיוחדים וטובים במדינה המיוחדת שלנו, במיוחד בזמנים קשים אנחנו מרגישים בבית. אין לי ספק שהתקופה הקשה הזו תסתיים ואנחנו נצא מחוזקים ממנה", אומרת ליאור. "אני כל כך גאה בו, בשבילי הוא הכי הכי בעולם. הלוואי שכל הגיבורים בחזית יחזרו בשלום ובמהרה. כוחנו באחדותנו, עם ישראל חי וקיים", מסכמת.

צילום: ישראל ווייל

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: