מבזקים

קרם הגנה, מקדם הגנה? למה זה חשוב?

תוכן עניינים

כדי לשמור על עור בריא, צעיר וחלק שלא רואים בו את סימני הזמן, מומלץ להשקיע בשגרת טיפוח הכוללת שימוש תדיר בקרם ומקדם הגנה לאורך השנה (כן, אפילו בסתיו ובחורף). אז איך משפיעות קרני השמש על העור שלנו ומשנות אותו? באיזה SPF מומלץ להשתמש ואיך הכי נכון להשתמש במקדם ההגנה? על כל אלה ועוד נענה במאמר הבא.

 

מדוע כל כך חשוב להישמר מקרינת השמש?

מלבד האטת קצב הזדקנות העור (וזו סיבה מספיק טובה בפני עצמה), קרם הגנה עם מקדם SPF מתאים עוזר לכם לשמור על עור הפנים מפני פיגמנטציה, רפיון עור, קמטים ובמקרים אחרים אף מסרטן העור. ככל שנאמץ בגיל צעיר יותר את שגרת הטיפוח הזו, נשיג תוצאות טובות יותר. למעשה, לעולם לא מאוחר מדי ללמוד ולאמץ את ההגנה הטובה ביותר לעור ולפתוח בתהליך שיקום ומניעה לעתיד. לחברת ביופור מוצרים רבים שיכולים להשתלב בשגרת הטיפוח היומית באופן טבעי, אשר יספקו את ההגנה וההזנה הדרושה לעור הפנים.

 

להישמר מהשמש – 365 ימים בשנה

במהלך חודשי יולי אוגוסט הלוהטים אנו מוצפים בפרסומות לתכשירי ההגנה השונים, באופן טבעי. אבל מה אם היינו אומרים לכם שכל אחד ואחת מאיתנו זקוקים להגנה מהשמש 365 ימים בשנה? נשמע מוזר, אבל גם אם אנחנו לא מרגישים את השמש בכל רגע נתון, היא תמיד שם, גם כשהטמפרטורות יורדות והשמים מתכסים בעננות קרירה. למעשה, קרני השמש באמת מתרחקות מאיתנו בחודשי החורף, אך זווית הקרניים שלה נעשית חדה יותר ובפועל, הן מכסות יותר משטח הקרקע בהשוואה לקיץ. קרינת UVA ו – UVB עדיין נוכחות וההמלצה להישמר מהן מקבלת משנה תוקף.

 

לבחור את הטוב ביותר עבור עור הפנים

רגע לפני שמתחילים, חשוב להקדיש רגע של מחשבה לבחירת קרם ההגנה המתאים ביותר. הדבר הראשון שנסתכל עליו יהיה מספר מקדם ההגנה מפני השמש, כלומר – מספר ה-SPF. המספר מציין כמה זמן אנו מוגנים מנזקי השמש. ההמלצה היא לבחור במקדם SPF30 לפחות, ולהתאים את סוג התכשיר לסוג העור שלנו, כלומר, התאמת הקרם לעור שמן, מעורב או יבש. לא בטוחים איזה סוג עור יש לכם? בקליניקה אונליין של https://galshemesh.co.il/ ניתן לקבל ייעוץ גם מרחוק.

 

כך נשתמש נכון בקרם ההגנה

בחרתם את הקרם המתאים ביותר לסוג העור שלכם ועכשיו – רגע האמת! כך תוודאו שאתם משתמשים בתכשיר באופן הטוב ביותר, שיגן על עורכם מקרינת השמש.

  • בוחרים בקרם ומקדם הגנה עם סינון UVA+UVB עמידים במים
  • מורחים את הקרם כ-30 דקות לפני היציאה מהבית
  • משתמשים בכמות מספקת על פי הוראות היצרן
  • במהלך היום, מומלץ לחדש אותו כל שעתיים ולזכות בהגנה מיטבית
  • מקפידים למרוח את מקדם ההגנה על אזורים רגישים כמו העפעפיים, הצוואר והחזה

שמירה על עור הפנים רענן ובריא יכולה להיות ממש בהישג ידכם. אז בין אם אתם מתמודדים עם השמש הקופחת בקיץ, או נשמרים מקרינה ביום סגרירי של החורף הישראלי, קרם ההגנה הוא החבר הכי טוב שלכם, 365 ימים בשנה.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: