מבזקים

ישראל מתנהלת באופן בזיוני בכל הקשור לבטחון המדינה

תוכן עניינים

מי שמנהל את המערכה המלחמתית חרבות הברזל הם אותם אנשים כביכול שהביאו אותנו למצב הזה פחות או יותר, בעשור האחרון, הנגועים בעיצוב מוטעה

אלי ששון | ז׳ בכסלו ה׳תשפ״ד | 20 בנובמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

קבינט המלחמה מורכב מ- 5 אנשים ובהם כלולים גם 2 משקיפים. ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני גנץ, שר הבטחון יואב גלנט והשר גדי אייזנקוט וכולם היו נגועים כביכול בעיצוב וסירוס הצבא ובקונספציה המוטעית.

צילום: שחר יורמן תקשורת שר הביטחון

 

האחד שדחה את הקץ וצ'יפר את האויב בתקווה שיחמול עלינו ויקנה לנו שקט. השני קיצץ דרסטית בצבא כשחשב שאנו חיים באירופה ולא במקום שמוקף ב- 5 זירות. השלישי אחראי למינוי כל המטכ"ל הנוכחי כאשר הרמטכ"לים האחרונים ידועים בדעותיהם הפוליטיות, והאחרון היה אחראי למינוי כל שרי הביטחון שנבחרו תמיד לא מקרב הימין.

כרגע כולם ממשיכים לנהל את המערכה ומה שמצחיק זה זימונם של 2 בכירים מהאופוזיציה (גנץ ואייזנקוט) להצטרף לקבינט.

הצלע החמישית בקבינט הוא רון דרמר, השר לנושאים אסטרטגיים של ישראל שאיש לא שמע עליו ואיש לא מכיר את שמו וכוחו בקבינט הוא לקישוט בלבד, כאשר את ייתר חברי הקואליציה הוא טרח להשאיר מחוץ לקבינט המלחמה, בדרג הביטחוני אותם אישים עם הקונספציה המוטעית הם שממשיכים לנהל את המלחמה. (מעניין שלא נמצאו אישים ראויים לקבינט המלחמה "שאינם נגועים" במחדל וקונספציה המוטעית

כל זה יכול לגרום למלחמה להתמרח לאורך שנה ויותר, כדי לדחות כביכול את סיומה ואת פתיחת וועדת חקירה שכידוע כל הצמרת הביטחונית והמדיני כולל הלשעברים יצטרכו לתת תשובות בבוא היום שהוא נראה עדיין רחוק.

לגבי ההטבות ההומניטריות, לא זכור לי שבנות הברית סיפקו דלק ואמצעים נוספים נאצים גם לאחר השמדת דרזנר. גם לא זכור לי שהאמריקאים נתנו סיוע ליפן לאחר הפצצת עריה בגרעין, כמו גם שלא נתנו סיוע לצפון ווייטנאם בעת מלחמה איתם.

יש לעשות הכל! אבל הכל עד מה שניתן, כדי להביא לשחרור החטופים אך לא לפני שנקבל תמונת מצב של החטופים מתועדים בסרטון שלהם, ולאחר שהצלב האדום יבקר אצלם וידאג לתרופות חיוניות למי שצריך שם.

עד אז אין לספק להם בעזה אפילו לא פרור אחד של דלק. לגבי תרופות ומזון בהחלט מתבקש לספק לאזרחי עזה. לגבי העברות הדלק והרקטות יש למנוע זאת באמצעות השתלטות על מעבר רפיח והשמדת המנהרות רחבות הידיים, אשר משם ניתן להבריח ולדעתי מבריחים גם היום רקטות ארוכות טווח דלק, מלט ועוד אמצעים לשימוש צבאי וכל זה כאמור רק על קצה המזלג.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: