מבזקים

רן פהאל בורנשטיין על המשך המלחמה, גורל החטופים והסכנה הגדולה מצפון

תוכן עניינים

בזמן שכל ישראל רתוקים למרקע מידי לילה, עדים לפעימות לשחרור החטופים והמגעים עם החמאס נמשכים, שכחנו גם כי סכנה גדולה אורבת לנו ממקום אחר לגמרי. "המלחמה עוד לא הסתיימה והיא תמשיך כפי שהסברתי. עד סוף שנת ה'תשפ"ד אנחנו יוצאים מהמלחמות הקשות, אך עדיין יהיו מלחמות אבל יותר בגדר של שינוי והחלשות, ובתפנית עולמית מפוכחת. מלחמות איסלאם הוא עשיו ישראל"

רות קרייתי | ט״ז בכסלו ה׳תשפ״ד | יום רביעי 29 לנובמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

בזמן שבישראל רוחשות וגועשות הרשתות החברתיות, האם הסתיימה המלחמה? מזכיר הממשלה יוסי פוקס התבטא בציוץ נדיר בטוויטר והבהיר כי כל ידיעה המתפרסמת שבה מדווח על עסקה לשחרור חטופים שתוביל להפסקת הממשלה איננה נכונה. קוראיו הנאמנים של רן פהאל בורנשטיין אינם זקוקים לאישור או הפרכה לגבי המלחמה, או החטופים הנעדרים, כי יש להם את הצפנים שלו והוא מיידע אותם מידי יום ביומו מה הולך לקרות כעת.

 

לאן הגענו ומה קרה לנו בדרך, האם איבדנו את החטופים אצל החמאס?

"לעניין החטופים כבר הסברתי מה כתוב בקוד. צריך תפילות רבות כי החטופים ישוחררו וגם צה"ל יצליח לשחרר עוד חטופים. בנוסף גם הסברתי בתחילת המלחמה שכניסה רגלית תתחשב בלהשיב את החטופים הביתה. צה"ל יצליח לשחרר 1 ויהיה עוד שחרורים והצלה של צה"ל, אך לפי מה שמוצפן וכפי שהצפנתי בעבר, החטופים גם ישתחררו דרך פוליטית וגם צה"ל יצליח להציל, אך זה יהיה מעט מהכמות, כי הרוב יושמדו או כבר אינם בחיים".

תושבי ישראל עוקבים בדאגה ושואלים האם המלחמה התמסמסה והסתיימה בלי שנרגיש בכך?

"המלחמה לא הסתיימה והיא תמשיך כפי שכבר הסברתי. מלחמות ישראל יהיו 3 חודשים ולאחר מכן חיזבאללה בסמוך למלחמה מול חמאס, ינסה להראות שהוא הגיבור העיקרי וכולם מחכים רק לו. חמאס יורד וייחלש באופן סופי, גם ג'יהאד, חיזבאללה והחות'ים כולם יורדים ונחלשים ומשתנים למשהו אחר וטוב".

תוך כמה זמן זה קורה?

"הכל קורה בחצי שנה הקרובה ועד שנה, הכל תלוי ברחמי שמים ובשיפור הטוב והסרת הגזל בארץ סופית. במידה ונקדים אותם בטוב ובגמילות החסדים ונהייה מאוחדים ובמידה ולא, זה יתמשך זמן רב יותר. לגבי הגזל, בעקרון מתי שירדו המיסים והגזל שלא על ידינו מתוך השגה, זה יהיה מתוך מצוקת הזמנים הקשים, מצוקות נפש והגבלות קשות שגם יחד עם זה מידה מעטה של תשלומים ומיסים, אבל בתנאים קשים ומה זה שווה. לכן צריך להקדים בעשיית טוב מתוך דרגה זה הרבה יותר יוצלח ויעיל. צריך תמיד להקדים בחסדים וכך פני הדין ישתנו לטובה".

מתי יסתיימו המלחמות?

"עד סוף שנת התשפ"ד אנחנו יוצאים מהמלחמות הקשות, אך עדיין יהיו מלחמות אבל יותר בגדר של שינוי והחלשות, ובתפנית עולמית מפוכחת. עדיין יהיו מלחמות איסלאם הוא עשיו ישראל. יהיה סדר שונה בתפיסת הדתות בעולם, תפניות דת שונות יתהפכו כולל בישראל, וכבר הסברתי זאת. זה חלק מהגאולה להוריד את הדתות המוזרות כולל שלנו. כולם יהפכו לדבר אחר שיהיה נחוץ למשיח".

רן פהאל בורנשטיין: "המלחמה לא הסתיימה והיא תמשיך כפי שכבר הסברתי"

 

האם התחילה כבר מלחמת גוג ומגוג?

"לקראת סוף שנת ה'תשפ"ג הסברתי שחמאס חיזבאללה יורדים ובדיוק זה יוצא בחילוף השנה לה'תשפ"ד סוכות. חמאס יורד ובדרך חיזבאללה, זה מלחמת גוג ומגוג בשיאה הסופי בסולם 7 שנים משנת ה'תשע"ו עד שנת ה'תשפ"ג. בשנה השביעית זה יסתיים. הכוונה שבה'תשפ"ג הסתיים, ותתחיל חצי שנה של גוג ומגוג, מלחמות סוף בשיאם המוגבר. על זה נאמר: בשביעית מלחמות. שבע שנים התפתחות גוג ומגוג שבשנה הסופית המוגמרת לשבע שנים יתחיל הכל, כולל הכל. מלחמות סוף של ישראל והעולם ועכשיו תבינו לאן זה יוביל, כי מלחמת גוג-ומגוג גוג במילוי אותיות גימ"ל ו/או גימ"ל הכוונה כך: מלחמת גימל ו/או גימל כתוב: יתחיל-ימי-חג-חותם".

מה הכוונה יתחיל ימי חג החותם?

"הכוונה שיתחיל חג סוכות ביום חתימת הדין לכן זה גוג ומגוג שתתחיל בחג הסוכות. בעיקרון מלחמת גוג ומגוג היא מלחמת גוים, כי מלחמת גוג ומגוג, במילוי מגוג-מם-גימל ו/או גימל, כתוב: מלחמת-גוים. אז איפה ישראל כאן? זה כדי שנבין שמלחמת גוג ומגוג היא מלחמת איסלאם מול עשיו וישראל. עשיו ילחם לצידה של ישראל, חלק מעשיו כמובן. לכן הסברתי לכם "עת צרה היא ליעקב וממנה יושע", כי יושע כתוב" עשיו, שהוא יעזור לכל עניין הישועה המלחמתית של ישראל מול ישמעאל, שגם הוא יהיה באותו צלחת לגירוש, סילוק ולחימה מול ישמעאל. העולם כולו נלחם כי זה מלחמת בריתות. הכוונה לעוד סימנים לתם-ברית-ישמעאל, שזה נלחם לצד ברית של זה. כלומר: אומה כזאת תלחם לצד ברית של זאת".

רן פהאל בורנשטיין: "יום חתימת הדין זה גוג ומגוג שהתחיל בחג הסוכות"

רבות הזהרת מפני חיזבאללה שנושף בעורף ישראל, ללא תגובה רצינית מצדינו. איך הקוד מסביר את זה?

"לגבי חיזבאללה, אם צה"ל לא יקדים, הם יקדימו אותנו. אני חוזר ואומר, המלחמה לא על שקט וחשש מצה"ל וכמה הוא חזק, כי זה שוב על אותו עניין שצה"ל יפקיר את האזרחים בשנית, כי זה לא עניין של הרתעה, זה עניין סופי של ישמעאל להשמיד אותנו. מלחמת השמדה. לכן זה לא יתפוס שוב כח והרתעה מולם. אם נסמוך שוב בצורה הזאת על הרתעה הישראלית, ישמידו רבים מאיתנו. ישראל צריכה במיידי להשמיד את כל המחסנים ולתקוף באופן עוצמתי, מול היכולת של חיזבאללה ולהחליש אותם לעדי עד. לא משנה כמה ארצות הברית והעולם מתערבים ומנפנפים בדולרים, כי זה מהות כאוטית.

הגענו למהות הסופית הכאוטית איתם, ביחד עם עשיו. כאוס עולמי בפתח, הרבה יותר מהר ממה שמבינים. תם ברית ישמעאל והזעם האיסלאמי הוא ממדרגה ראשונה. הסברתי בדיוק מה כוונותיו של חיזבאללה ועל הנשק שצה"ל לא מכיר ולא לוקח בחשבון. ולקיחת שבויים יקרה בדיוק כמו שקרה עם חמאס. זה הנשק שלהם עכשיו גם בעולם. הם יחטפו וגם ינסו לחטוף".

קראת ליהודים לחזור הביתה לישראל וזה לא כל כך קורה. מה יקרה ליהודים בגולה?

היהודים לא מבינים שזה סוף דריכתם בגולה. מי שהשם בחר בבו להגיע לכאן, הוא יגיע בכל המצבים: מת, חי, פצוע, או יגיע בשמחה, בהכרה, בקדושה וצפייה למשיח. תזכרו טוב ממשלה שהגיעה לאן שהגיעה, לשפל הגדול של הפקרות, השם לא יתן לה ברכת ידיה והשם יביא לשמיטת ידיה, כי לקח ברכתו למדינה האחרת, לא זאת אלא למדינה אחרת שתבוא. הכל יקרוס ומלחמות סוף בדרך, ואחר כך לצמיחה מחדש".

רן פהאל בורנשטיין: "הגענו למהות הסופית הכאוטית איתם, ביחד עם עשיו"

 

תפילות

אנשים דואגים וסובלים מאוד ממה שקורה בישראל ובעולם ומתפללים ימים ולילות שהקב"ה יגאל אותנו עכשיו. איך אתה מסביר את זה?

"כל תפילה מקרבת אותנו. הנשמה היא המתפללת, היא המבקשת רחמים והנשמה באה מעולם הרחמים, לכן תפילה תקרב רחמים ממקור מחצבתה. התפילה תקרב דרגות השגה ליעוד שלך שאתה צריך להגיע לרמת השפעה המתקנת לך. לכן מתוך הנפילה לקליפות, שם מבקשים רחמים. לכן במילה תפילה, האות ה תגלה את האות נ ולכן נפלתי. כלומר נפלתי-לקליפות. הכוונה נפלתי לרצון לעצמי. לכן התפילה תשיל ממך קליפות מרחמיו כי האות י תגלה את האות ק ולכן תפילה תקלף-לי-קליפה, כי הקליפה אוטמת את אור החיים לכן תפילה באותיות: תפיל-ליה. כלומר תפיל-להשם-תפלתך ותקלף-קליפתך. זה החטאים לכן האות ת תתהפך לאות ט והאות י תגלה. האות א והאות פ תגלה את האות ח והאות ת תגלה את האות מ. ולכן חטאים, התפילה פותחת לך שערים כי התקרבת, ולכן אין התקרבות בלי תפילה.

האדם אינו יכול לגלות שום השגות רוחניים לנשמה שלו בלי תפילה. לכן האות פ תגלה את האות ח, ולכן תפילה-לפתיחה לכן אותיות מפתח-שפותח לך שערים, כי התפילה היא המלכות המבקשת רחמים. כלומר להתמתק ברוחניות שזה האלף. לכן תפילה האות י תגלה האות א כנזכר, ולכן פה אלף. הכוונה פה-מבקש-רוחניות. הרמז שרמז השם בעולם הזה המלכות, הוא הרחמים שצריך לבקש בעולם הדין הזה. לכן בעולם החומרי הזה גילה לנו שחומר אותיות 'רחם' כלומר גלו ותזעקו לרחמים בעולם החומרי הזה. תמתקו אותי כי עולם החומר אותיות עולם-רע. הכוונה עולם-רצון-עצמי שכידוע ראשי תיבות 'רע'. לכן עולם-רע הרוצה לעצמו, ולכן אותיות עולם-חולה, והמיתוק של העולם הזה הוא עולם-מוחל, הכוונה עולם-סולח".

רן פהאל בורנשטיין: "האדם אינו יכול לגלות שום השגות רוחניים לנשמה שלו בלי תפילה"

מה יקרה אחרי שלושת חודשי המלחמה מול החמאס?

"בדגש על המלחמה מול חמאס, שלושה חודשים, אך אחר כך זה יהיה מציאות חיינו, יהפוך למציאות צבאית יותר באיזור שלנו, ומנהיגות מינימלית. יהיו גם שינוים בממשלה וזה יגיע בהמשך כפי שהסברתי. אנשים לא עוקבים אחרי ההצפנות ושואלים כאילו זה לא נאמר. על כן אני מבקש, נא לעקוב אחרי ההצפנות ברשתות החברתיות כי אין באפשרותי להסביר כל יום אותו הדבר, דברים שנאמרו מאתמול ושלשום. הם לא עוקבים, אז הם לא יודעים".

רן פהאל בורנשטיין: "אחרי שלושה חודשים, זה יהיה מציאות חיינו"
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: