מבזקים

כבש את הרשת: אבי אילסון בשיר חדש ומרגש, הכל יעבור

תוכן עניינים

כבר שלוש שנים שהשיר החדש של הזמר אבי אילסון שיצא לאוויר העולם השבוע עמד על המדף, עוד מתקופת הקורונה. מה עומד מאחורי השיר, למה דווקא עכשיו ומה המסר ליום שאחרי. אבי אילסון בראיון קצר על הסינגל החדש הכל יעבור

מאיר אוליאל | כ״ד בכסלו ה׳תשפ״ד | יום רביעי 6 בדצמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

חודשיים עברו מאז הטבח הנורא והשואה החדשה שהייתה כאן. כאן ממש בדרום הארץ בעקבות כך פרצה מלחמת חרבות ברזל לאחר שכ- 1400 אנשים נהרגו ונרצחו רק בגלל היותם יהודים. בתקופה מאוד לא פשוטה זו אנו מחפשים נחמה, מחפשים ישועה ובעיקר רוצים לדעת ש-הכל יעבור.

בתמונה: כתבנו מאיר אוליאל תפס את הרגע עם הזמר אבי אילסון בין ראיון לעוד שמחת חתן וכלה אמש

 

את המסר הזה שהכל יעבור, דאג הכוכב המוזיקה החרדית אבי אילסון להעביר בצורה הכי טובה שיש. בדרכו המוזיקלית המצוינת שלו העביר את המסר בשיר שיצר, שיר שחיכה כל כך הרבה זמן על המדף, חיכה בדיוק לרגע הזה. השיר שוטף את תחנות הרדיו ללא הפסקה ואת לב השומעים. לקחנו את אילסון לכמה מילים על השיר המרגש

אבי תספר לנו על השיר המרגש שלך שיצא השבוע הכל יעבור

"לשיר הזה קוראים הכל יעבור ולמען האמת המילים של השיר לא נכתבו בגלל התקופה שבה אנחנו נמצאים למרות שהמילים כן מדברות על המצב הקיים. זה שיר שנכתב בתקופת הקורונה שהעם שלנו בכל העולם חווה את האיבוד קרקע היציבה, ואנחנו כיהודים מאמינים בני מאמינים יודעים שהכל יעבור והכל לטובה אז המילים היו לתקופה אז".

מה מנע ממך לא להוציא את השיר בזמן הקורונה?

"אין לי תשובה. הרגשתי שהקב"ה עוצר אותי ולא הבנתי איך 3 שנים השיר הזה עומד ועדיין לא יוצא לאוויר העולם. לפני מספר שבועות המלחין של השיר אמר לי 'אתה מבין למה זה לא יצא עד עכשיו?' ובהחלטה של רגע הבנתי שזה הזמן הנכון".

איך התגובות מהציבור?

"מדהימות ומחממות את הלב. אני מקבל אין ספור הודעות מאנשים על כך שהמילים נוגעות להם בלב כמו הכל יעבור, לחלום, להגשים, לבנות מחדש ועוד. אין ספק שזה שיר שיכול ללוות מצבים רבים של אנשים רבים במהלך החיים בפרט בתקופה הזאת וכן זה השיר שיצא בזמן הנכון לו".

כמי שמאפיין אותו לפרסם שיר בליווי קליפ מושקע מאוד כמו שאתה יודע לעשות, מה יש לך להגיד לקהל ששואל את עצמו איפה הקליפ בשיר הזה?

"שהתחילה המלחמה כל העם שלנו היה בהלם מוחלט ממה שקרה כאן בעיצומו של חג שמחת תורה, הרבה עצב והרבה מחשבה על העתיד הבנתי שאין זמן לעשות את הקליפ אלא ישר לפרסם את השיר כמו שהוא ולהעביר את המסר החשוב. אולי בהמשך נפרסם איזה קליפ ויז'ואל על המצב".

מילה לסיום לקוראים שלנו

"אנחנו יהודים מאמינים בני מאמינים, לולא החישבה הזאת לא יודע איך היינו עוברים את כל הרוע שהיה פה. אנחנו מאמינים שהכל יעבור ונגיע לימים של שמחה ואחדות בעזרת השם".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: