מבזקים

ניצב אמיר כהן מפקד המחוז הדרומי הגיע למרחב אילת על רקע הלחימה והירי בדרום

תוכן עניינים

מפקד המחוז הדרומי של משטרת ישראל, ניצב אמיר כהן, הגיע למרחב אילת, על רקע הלחימה המתמשכת והירי הרקטי לעבר יישובי הדרום הבוקר

אהרון קלפה | י״ד בטבת ה׳תשפ״ד | יום שני 25 בדצמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

את תחילת יומו הקדיש ניצב אמיר כהן להערכת מצב שנערכה במשטרת מרחב אילת בראשות סגל פיקוד המשטרה ובהשתתפות כלל גורמי הביטחון, החירום וההצלה במרחב העיר אילת, לרבות בעלי תפקידים באוגמ״ר 80, פיקוד העורף, מפקד זירת ים סוף של חיל הים, מפקד כב״ה, מד״א ונציגי רשות עיריית אילת.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

בסיכום הערכת המצב הבטחוני הודה מפקד המחוז לכלל המשתתפים על העשייה המשותפת למען בטחונם של האזרחים השוהים במרחב העיר אילת וציין כי הוא מתרשם משיתוף הפעולה יוצא הדופן של כלל הגופים עם המשטרה, "אנו עובדים בשיתוף במשולש הכוחות צה״ל, משטרה ורשות עיריית אילת, כל זאת כדי להקנות תחושת ביטחון אישי לציבור המפונים שעבר חוויה מורכבת ולכלל הציבור אשר גם להם המציאות בה התרגלו לחיות השתנה כאחת. משטרת ישראל מחויבת לפעול לשמירה על בטחונם האישי של כלל אזרחיה ישראל ופועלת לילות כימים על מנת להבטיח זאת".

מיד לאחר מכן פגש מפקד המחוז בשוטרים ובני משפחותיהם שמתגוררים ביישובי הדרום ואשר שוהים באילת מזה יותר כחודשיים במסגרת פינוי יישוביהם לאילת.

במסגרת מפגשו עימם האזין מפקד המחוז לסיפוריהם עוצרי הנשימה של מרגעיה הראשונים של מתקפת הפתע האכזרית ב7.10.23 ואמר להם כי משטרת ישראל עומדת לרשותם של השוטרים ובני המשפחות בכל צורך וכי חוסנם של השוטרים מושפע באופן ניכר מחוסנן של המשפחות הניצבות איתן מאחוריהם. מפקד המחוז ביקש להודות באופן אישי לרשות עיריית אילת על אופן קליטת משפחות המפונים בכלל ומשפחות השוטרים המופנים בפרט.

עוד בהמשך יומו הקדיש מפקד המחוז הדרומי לפגישה מקצועית עם מפקד עוצבת אדום, תא״ל איתמר בן חיים, לשיחה עם שוטרי ומפקדי משטרת מרחב אילת וסיור רגלי בריכוזים הומי קהל באילת בהם קניון ״מול הים״ וטיילת התיירות.

את ביקורו חתם מפקד המחוז בנקודת המשטרה בנמל התעופה ע״ש אילן ואסף רמון.

בתום סיורו בנמל התעופה אמר: "צרכי שדה התעופה רמון, הן בשגרה והן בחירום, מחייבים תחנת משטרה חזקה עם כוחות מעובים אשר תיתן מענה לאירועי סדר ציבורי, פח״ע, פשיעה, הסדרי תנועה לרבות מענה לתיירות החוץ והפנים הצפויה לפקוד את הנמל. מפקד המחוז הוסיף ואמר כי ״מצופה מרש״ת לפעול בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל במרחב אילת, כל זאת על מנת שתעמוד במשימותיה לרבות שמירה על שלומם ובטחונם של הבאים בשערי נמל התעופה רמון".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: