מבזקים

איך לבחור את כרטיס המתנה המושלם לכל מקרה ואירוע

תוכן עניינים

בחירת כרטיס מתנה או בשמו הפופולארי Gift Card אינה עניין של מה בכך. כיום תוכלו למצוא מבחר ענק של כרטיסי מתנה, לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלו. אנו החלטנו להרים את הכפפה, ולנסות להסביר לכם כיצד תעשו את הבחירה המושלמת. כך תביאו את עצמכם למצב בו אתם יודעים איזה כרטיס לבחור, בהתאם לסוג האירוע. בחירה מוצלחת של כרטיסי מתנה תוביל לכך שתראו למי שמקבל אותם כי הייתה מחשבת תחילה טרם הבחירה. לא סתם מצאתם גיפט קארד, והחלטתם להביא אותו – ולחסוך כאבי ראש. מבחינתכם בחירת Gift Card היא הרבה מעבר למה שאתם מסוגלים לעלות על הדעת.

התאמת הכרטיס לאדם ספציפי

לכל אחד מאיתנו יש העדפות שונות, זוהי הסיבה שבגינה חובה להתאים את הכרטיס למי שיקבל אותו. הרי מה שמעניין בן אדם אחד, זה לא מה שיעניין בן אדם אחר. מבחינתכם תרצו לדעת כי הכרטיס מתאים כמו כפפה ליד עבור מי שמקבל אותו. תחשבו באילו חנויות אותו אדם אוהב לקנות או מה עשוי לשמח אותו יותר בהשוואה לאלטרנטיבות. ברגע שמתאימים בין מי שמקבל את הכרטיס לבין הגיפט קארד מרוויחים יתרונות רבים. כאלה שאולי לא חשבתם שתהיו מסוגלים להרוויח קודם לכן. אל תביאו את עצמכם למצב בו אתם עושים בחירה שתגרום לכם להתחרט. עד שכבר יוצא לכם לבחור Gift Card, תעשו זאת לאחר מלאכת מחשבת אמיתית.

הסכום אותו תהיו מוכנים להשקיע

בעת בחירת כרטיס מתנה, חובה לחשוב מהו הסכום אותו תהיו מוכנים להוציא לטובת העניין. אם מדובר על אדם קרוב או על אירוע חשוב, לא מן הנמנע כי תוציאו סכום גבוה יותר. לעומת זאת ישנם מקרים בהם תהיינה מגבלות, כאלה שחובה עליכם לקחת בחשבון. הבינו מה אותו אדם יוכל לעשות בחנות או במקום אליו מיועד כרטיס המתנה עם הסכום שהקצבתם עבורו. אם אותו אדם לא יוכל לעשות דבר, סימן שיהיה עליכם לחשב מסלול מחדש. לחשוב על פתרונות אחרים או מצד שני להגדיל את הסכום אותו תהיו מוכנים להשקיע.

לכל אירוע מתאים Gift Card אחר

אל תשכחו כי המהות של האירוע גם היא עשויה להשפיע רבות על בחירת כרטיס מתנה. אם מדובר על יום הולדת, האפשרויות יותר מגוונות, תוכלו לתת Gift Card לכל חנות כמעט. אך אם אתם מחפשים כרטיסי מתנה לברית או בריתה, חשוב שהכרטיס יהיה מיועדת לחנויות של תינוקות. בכל פעם התאימו בין הכרטיס לבין האירוע בו אתם אמורים להעניק אותו. אם המתנה מיועדת לילד או ילדה, היא חייבת להיות כזאת המיועדת להם באופן אישי. זוהי הדרך שלכם להראות כי לא עשיתם את הבחירה הכי קלה שעמדה לרשותכם. חשבתם היטב מה יכול להתאים, ואיך להוציא את מירב התועלת מהעניין הזה.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: