מבזקים

פורום העצמאים למשרד האוצר: "המילואימניקים מגנים עלינו בחזית, ואתם מפקירים אותם בעורף"

תוכן עניינים

רמי בז'ה, יו"ר פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות, בעקבות הדיון שהתקיים בוועדת הכספים על מתווה הפיצויים בעקבות מלחמת חרבות ברזל: "האוצר מסרב לקבל החלטות ולתמוך במנוע הכלכלי של המשק"

שלום שי גיחז | י״ז בטבת ה׳תשפ״ד | 29 בדצמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

רמי בז'ה: "חודש דצמבר עומד להסתיים ואף על פי הצהרת שר האוצר בצלאל סמוטריץ' כי מתווה הפיצויים יוארך גם לחודש דצמבר, גם בדיון שנערך בנושא בוועדת הכספים, לא התקבלה החלטה שכזו, והדיון הסתיים בלא כלום.

רמי בז'ה | צילום: דוברות

דיון ועדת הכספים היום מאפשר הצצה נוספת לביזוי אותו עוברות מיליון משפחות העצמאים שממשיכות גם לאחר כ-80 ימים בצל הלחימה, לראות את חייהן קורסים, ולחיות בחוסר ודאות.

עוד ועוד אנשי המילואים המשרתים בעומק הרצועה נאלצים לסגור את עסקיהם והאוצר מסרב לקבל החלטות ולתמוך במנוע הכלכלי של המשק.

משרד האוצר ממשיך בחישובי קילומטרים, בעוד הקריסה של העורף הכלכלי של מדינת ישראל כבר כאן, נשבר ונשחק וטובע בים של ביורוקרטיה. עסקים רבים אף לא הצליחו לקבל את המענק שכבר אושר על אוקטובר, לא ניתן להגיש עוד בקשה למענק עבור נובמבר, לא הוחלט רשמית מה יקרה עם דצמבר, ואנחנו כבר בפתחה של השנה האזרחית החדשה, שהולכת להיות עצובה מאוד עבור העצמאים בכלל, ועבור בעלי העסקים בעוטף בפרט.

אנשי המילואים העצמאים ומשפחותיהם דומעים מול מציאות שקורסת יחד עם חיי חבריהם שנהרגו בקרבות, נרצחו או נחטפו. ומשרד האוצר ממשיך להבהיר להם את מקומם בסדר העדיפויות החברתי של מדינת ישראל. הם מגינים עלינו בחזית, ומשרד האוצר מפקיר אותם בעורף".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: