מבזקים

משטרת מרחב אילת השלימה היערכותה לאירועי השנה האזרחית החדשה באילת

תוכן עניינים

בצל המלחמה, המצב הביטחוני ובמסגרת היערכות משטרתית מיוחדת, עשרות שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים יתפרסו החל משעות הערב באופן גלוי וסמוי ברחבי העיר אילת: בשכונות המגורים, במוקדי הבילוי ובמקומות הומי קהל, כל זאת במטרה לאפשר לציבור שירותי משטרה מיטביים תוך פעילות מניעה ואכיפה של פשיעה

אהרון קלפה | י״ט בטבת ה׳תשפ״ד | יום ראשון 31 בדצמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

משטרת מרחב אילת תפעל לשמירה על ביטחונם ושלומם של כלל תושבי אילת ואורחיה במהלך אירועי השנה האזרחית החדשה שיחלו היום בשעות הערב ואשר צפויים להסתיים בשעות הקטנות של הלילה.

שוטרי מרחב אילת בשיתוף פעולה עם לוחמי מג"ב אילת, מתנדבים ועיריית אילת, יפעלו למניעה ואכיפה של עבירות מכירת אלכוהול לקטינים ושימוש באלכוהול בקרב קטינים, ויגלו אפס סובלנות כלפי אלימות, מעשי ברינות ועבירות תנועה, כל זאת על מנת לאפשר לציבור לבלות בבטחה ולחזור לביתו בשלום.

במסגרת ההיערכות המקדימה, קיימה המשטרה בקרות רישוי במועדונים, פאבים ובתי עסק וכן מקיימת כל העת ותקיים במהלך הערב פעילות הסברה לשם מניעת עבירות נהיגה תחת שימוש באלכוהול ו/ או סמים מסוכנים.

כמו כן, בכניסה למוקדי בילוי יוצבו בדיקות שכרות לנהגים טרם הנהיגה והסברה בנושא זה, ולצד זה יפעילו השוטרים מחסומים לאכיפת נהיגה תחת שכרות/ סמים ועבירות נהיגה מסכנות חיים.

לאור המצב הבטחוני, משטרת מרחב אילת שבה ומזכירה לחוגגים לפעול במשנה זהירות:

• יש להישמע להוראות פיקוד העורף. במקרה של התראה יש להיכנס למרחב מוגן ולהתרחק מכל פריט אמל"ח אשר עלול להימצא במרחב הציבורי.

•בכל מקרה חריג או חשוד יש לדווח באופן מידי למוקד 100 של משטרת ישראל.

צילום: דוברות המשטרה

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: