מבזקים

רן פהאל בורנשטיין: "השלב הבא, מלחמה מול חיזבאללה. ישראל תתעורר ותשנה את פניה"

תוכן עניינים

לפני שלושה חודשים הציג שר הבטחון יואב גלנט את שלושת השלבים של תוכנית המלחמה בעזה ואתמול הוא הודיע קבל עם ועדה "השלב הזה הסתיים" אמר. גם הגזרה הצפונית מתחממת ממש כפי שהצפין רן פהאל בורנשטיין. חזרנו למצפין הלאומי שלנו כדי לדעת מה עוד צופן לנו העתיד הקרוב והרחוק: "ישראל תתעורר ותשנה את פניה וגם העולם כבר התעורר ופניו אלימות, אפוקליפטיות מוחלטת".

רות קרייתי | ו׳ בשבט ה׳תשפ״ד | יום שלישי 16 בינואר 2024 | מערכת ישראל ניוז

אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם. וַעֲתִידִים בְּנֵי יִשְׁמָעֵאל לְעוֹרֵר מִלְחָמוֹת גְּדוֹלוֹת בָּעוֹלָם, וְיִתְאַסְּפוּ בְּנֵי אֱדוֹם עֲלֵיהֶם, וְיַעֲרְכוּ עִמָּהֶם מִלְחָמָה, אַחַת עַל הַיָּם, וְאַחַת עַל הַיַּבָּשָׁה, וְאַחַת סָמוּךְ לִירוּשָׁלַיִם, וְיִמְשְׁלוּ אֵלּוּ עַל אֵלּוּ, וְאֶרֶץ הַקְּדוֹשָׁה לֹא תִּמָּסֵר לִבְנֵי אֱדוֹם.

עברו 3 חודשים למלחמת חרבות ברזל וקרה ממש כפי שהוצפן מילה במילה על מלחמת חרבות ברזל, על חמאס ועל חיזבאללה. והנה הגענו לשלב השלישי של הלחימה בעזה אחרי 3 חודשים. פנינו לרן פהאל בורנשטיין ושאלנו אותו

מה יקרה בהמשך?

"כפי הסברתי לאחר 3 חודשי מלחמה עם חמאס, המלחמה איתם תתייצב ויהיה בשליטה. עם חיזבאללה יגדל האש ברמות גדולות כי דינם דין חמאס. המחסנים שלהם חייבים להתרוקן כמו שכתוב חסן-נסראללה-חיזבאללה, כתוב צה"ל-יחסל, חיסל-ארס-אירן. אלו הזמנים השנה, עד אמצע השנה אין חמאס ואין חיזבאללה אבל זה גם יקח המון מישראל ומבתי ישראל. התפילות, מעשים טובים מוגברים, גזל חייב לרדת ומהר, כי הדין לפי הגזל היוקר והשיקוץ החוגג".

שלושה חודשים למלחמה
לחימה מול חמאס

 

 

נסראללה מרבה לשלוח איומים לישראל וגם טילים. מה צופן הקוד לאזור הצפוני של מדינת ישראל?

"המלחמה מול חיזבאללה זה עניין ה-3 חודשים מול חמאס, הוא עיצוב לחימתי כמו אופי הלחימה. עיצוב לחימה והתארגנות מולו, עד החלשות גמורה הוא 3 חודשים ואז זה לא נגמר. אחרי 3 חודשים חמאס כבר יראה אחרת ולכן כתוב 3 חודשים, אבל עדיין יהיה חמאס ועדיין יהיו משלחות לחימה אך תשומת הלב תעבור למציאות לחימתי אזורית, וחיזבאללה יתעורר בכל הכח אחרי 3 חודשים. כלומר לקראת שנת 2024 והלאה הוא יתעורר לסופו. גם ישראל תתעורר ותשנה את פניה וגם העולם כבר התעורר ופניו אלימות, אפוקליפטיות מוחלטת".

הוצפן ב- 29 בנובמבר 2023

בימים האחרונים אנחנו רואים שהאחדות שראינו בתחילת המלחמה, נסדקת בין הימין והשמאל. הפגנות השמאל ממשיכות באמצע המלחמה. מצד שני מה יקרה לרצועת עזה אחרי המלחמה?

"אין כבר שמאל או ימין. יש חכם או טיפש דעת, חולה, או דעת בריאה. עוד מעט מה שקורה עם חמאס, יקרה גם לחיזבאללה, האזורים האלה יחזרו אלינו בדרכים שכרגע לא נראות או נתפסות אך זה יגיע אלינו, כל מה שנלקח ונכבש, המלחמה תכריע אומות שכנות רבות. עוד מעט נראה בקריסת הממשלה היא לא תחזיק מעמד, אך המלחמות ימשכו. עזה תהפוך לעיר אחרת, עיר יהודית ויהודים יגורו שם. בהתחלה ינסו לעשות סדר ולהתקין הנהגות שונות, אך הכל יתבטל, ימשיכו לנסות וזה יתבטל ויקרוס, עד שיגיע זמן שהממשלה והמדינה החדשה יחליטו לשכון לעיר יהודים. בידי מגורי יהודים.

לשם כך השם מחריב הכל, כדי לבנות חדש על אדמת אדם יהודי. כך גם בלבנון ובסוריה. בכל חלקיה ישכון אדם יהודי. כרגע זה לא נתפס, אבל בהמשך זה יקרה מול עינך. כי המלחמה תחרוג גבולות ואתה תגיע לשם, המלחמה תכריח אותך להגיע לשם לאזורים שהם שלך במקור. אתה עדיין לא מבין לאן זה מוביל המצב. עדיין לא מבינים שרבים מישראל הפכו לתרבויות שונות ורחוקות ממה שאתה צריך להיות מול אביך קונך.

התרבויות שחדרו לכאן יכחדו, השם מכחיד אותם כי אחרת לא נפטר משום תרבות זרה שחדרה לכאן. לכן הסכנה היא מאנשים אחוזי תרבויות שהחדירו לעם ישראל, לא פשוט לאדם האחוז להבין מה גרם או למה הוא גורם, אבל זאת המציאות, כדי לא להיות אחוז בתרבויות זרות.

צריך להתקרב לעזרת האנשים ולשמור על השבתות והחוקים ולהתקרב אל תורתו ואמונתו. אל תעשה מסיבה לפני מלחמה, או לרקוד ולשמוח בטלוויזיה ומחר אתה בחזית. אל תתגאה מידי ותהפוך לגיבור. צא בשקט ובחרדת קודש להגן.

אפריקה כבר נגדך וזה לא סתם. הכל מתחיל עכשיו. תזכרו את ההצפנות על קוריאה הצפונית, ושכתוב צפון אפריקה איתו. אל תשכחו זאת כי אפריקה מוצפנת בקוריאה הצפונית שכתוב גם-אפריקה-איתו. כלומר אפריקה באופן כללי, אומות מאפריקה צפון ודרום איתו. זה כבר מתאסף עלינו כי דרום אפריקה כתוב: יפרדו-ימרדו-יהודה. ידם-פרא-אדם. יקראו-פירוק-יהודה.

הכוונה ירצו לפרק את היהודים וידם לפרא אדם. הכוונה ידם לישמעאל הנקרא פרא אדם. כתוב: יקראו-יד-קוריאה-פרקי-יהודה.

הכל זה עניין של אפריקה איתו. עוד מעט גם מדינות צפון אפריקה יתחילו וגם קוריאה הצפונית. הכל תבנית אחת ללחימה מול ישראל ואמריקה, כי דרום אפריקה כתוב: אמריקה-יד-יהודה-ימרדו-האו"ם-איום-קוריאה. כלומר" יתנו יד ליהודה ומרדו באו"ם ומהווים איום לקוריאה הצפונית".

אין שמאל ואין ימין, עזה תהפוך למשהו אחר

סרטון: מה המכה של גרמניה: סרטון מתאריך 5/10/2018

 רבים מקוראיך שאלו אותך לא פעם מה יקרה עם החטופים שלנו בעזה, ובמיוחד עם משפחת ביבס שסיפורם של האם והתינוקות הג'ינג'ים, נגע בלב של כולנו

"לגבי משפחת ביבס פנו אלי המונים בשאלה, האם זה נכון שהם מתים. לפי הבשורה של חמאס הם כבר אינם בין החיים. אז מה הקוד אומר? זה קשה לי לעשות קוד כזה כאשר תקווה גדולה עומדת כאן. לכן אני בוחר לא להכריע את הקוד ולתת אפשרות גם אחרת.

אז קודם אתחיל בחיובי, למשפחת ביבס כתוב: תחפשם, הכוונה: צריך לחפש אותם. כלומר מידע לא ברור לגבי מקום המצאם והקוד מעודד כן לחפש אותם. או: אם יש מידע על המצאם תחפש בשבי. הכוונה: הם בשבי כתוב: סביבת-בשבי-חמס. כתוב: תחפשם-סביבת-בשבי-חמס. בשבי-בסיס-חמס. כלומר: חמאס יודע בוודאות את מקום המצאם.

ומה לגבי מותם? כי משפחת ביבס כתוב: חשיפתם-סביבת-חמס-בחיים. הכוונה: הם בחיים, אך גם כתוב: חמס-יתפסם-ימית-בשבי. כלומר: כתוב ל-2 אפשרויות, לכן נתתי גם אפשרות אחרת, חיובית, שהם בחיים, אך אינני יכול להתחייב כשכתוב לי: ימית-בשבי, אך גם כתוב: בחיים-בשבי-חמס. לכן אינני רוצה להכריע ולתת לזה דרור בעל סיכוים שהם גם בין החיים".

לבקשת קוראיו של רן פהאל בורנשטיין הוצפנה התשובה בתאריך 1 בדצמבר 2023

 לפני כשבוע דרום אפריקה תבעה את ישראל על רצח עם, בבית הדין בהאג. האם על פי ההצפנות והקודים ישראל תנצח, או תפסיד במשפט בהאג?

"משפט ישראל בהאג כתוב: האש-יגבר. ישאל-מי-אשם. מי-ישלוט-שם. משטר-מגביל. הכוונה בזמן שהאש תגבר ישאלו מי אשם? ומי ישלוט בישראל? כתוב גם: מי-למשטר-מגביל-שם. הכוונה מי יביא שוטרים לשם וישלוט ויגביל את ישראל שם. ואז כתוב: יגאל-גאלם. הכוונה לסימני גאולה. מתי יחליטו מה לעשות כאן ומתי מאשימים אותך ומנסים להביא לכאן פיקוח משטרי, או ידונו בדבר כזה וזה הגאולה. מתי מחליטים, או מנסים להחליט עליך ומתאספים עליך. ולשם זה מגיע. אבל זה הגאולה. תדע שאתה עומד להיגאל. כתוב: לגרש-מגרש-שרים. עניין השרים יעלה בדיון שם לגרשם, ובכלל גירוש שרים בין ישראל והאומות הטוענות לפשעי מלחמה, את הכל עושה השם. לגרש לך שרים רעים ומתערבים ומאשימים. עוד חלק מהגירוש הוא לגרש את התרבויות הזרות כאן שמפריעות לך ומאשימות אותך".

משפט ישראל בהאג

ברשותך, אני רוצה להתייחס גם לכוכב ניבירו וגם לבניית בונקרים, ממש כפי שהצפנת בתאריך 20 באוגוסט 2020. והנה נודע לנו בחודש דצמבר 2023 שמרק צוקרברג בונה בונקר בהוואי. למה בונים בונקרים בעולם, מה הם מסתירים?

"אכן כפי שהוצפן, בונים בונקרים ומסתירים את זה, כי עוד מעט תהיה בעיית מראות הכוכב כאשר יתגלה לכולם ולא בסתר. על בונים בונקרים כתוב: מניבירו, הכוונה: בונים בגלל סיבת אימה מכוכב ניבירו. עוד מעט הכוכב יתגלה לעולם ולא בסתר, או לעתים, אלא כל הזמן. ואז יפחדו כולם ויראו אותו כולם ויברחו המונים ויסתתרו ממנו. כוכב ניבירו יביא מטאורים ויביא חושך לעולם בחלק מהאזורים בעולם הלילה לא יפסק וישבש סוללריה ורק לישראל ישאיר כיס אור קטן, אבל לא תהיה תקשורת סלולרית".

בניית בונקרים
מרק צוקרברג בונה בונקר

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: