מבזקים

יכ"ל מכשירה כלבנים למערך הגנה ואיתור נעדרים בחריש

תוכן עניינים

בעקבות ריבוי האירועים הביטחוניים, יכ"ל מכשירה כ- 15 כלבנים חדשים בחריש, למערך של הגנה ואיתור נעדרים עם כלבים. משה בן זיקרי: "אני שמח שיכ"ל התגייסו למאמץ ורואים בחריש מקום להשקיע בו"

מאיר אוליאל | ט׳ בשבט ה׳תשפ״ד | יום שישי 19 בינואר 2024 | מערכת ישראל ניוז

לאור המצב המלחמתי בישראל, והמתיחות הגוברת בכל הגזרות, הוחלט ביכ"ל, ביוזמתו של המועמד לראשות עיריית חריש, מר משה בן זיקרי, להקים סניף חדש של יחידת הכלבים לישראל בחריש.

על סניף יחידת הכלבנים לישראל בחריש, צפוי לפקד משה בן זיקרי, המועמד לראשות העיר.

רבים מתושבי חריש הצטרפו ליוזמה החדשה בשיתוף המקצועי של יכ"ל, לאלף כלבים שידעו לתת מענה לכל תרחיש הן בתחום הביטחון, והן בתחום איתור נעדרים.

אחרי אירועי השבעה באוקטובר הפקנו לקחים, ולמדנו שיש להכין מאגר לאומי של כלבי הרחה שיודעים לתת מענה לכל תרחיש חרום לאומי, בדגש על איתור והגנה עם כלבים.

מיכ"ל נמסר: "לאחר האירועים הקשים בשבעה באוקטובר – 2023, עם מאות נעדרים, ועשרות חדירות לישראל, אין ספק באשר לצורך הקיים. אנו בטוחים כי ההכשרה כעת תוסיף כוח מקצועי שישולב באירועי חרום. אנו מברכים את מר משה בן זיקרי על היוזמה המבורכת".

ממשה בן זיקרי המועמד לראשות עיריית חריש נמסר: "אנחנו ממשיכים להגביר ולהעניק ביטחון בעיר לכלל התושבים במגוון פעילויות שאנחנו עושים. מה שהתרחש בשביעי לאוקטובר זוהי נקודה אזהרה חשובה לכולנו . כולם מבינים שתפיסת הביטחון בחריש חייבת להשתנות מהקצה לקצה והדרך עוד ארוכה. אנחנו פועלים סביב השעון, שחריש תהיה עיר בטוחה להתגורר בה. הביטחון לכל תושב גם בתקופה המורכבת הזאת, וגם בשאר ימות השנה זה המפתח להצלחת העיר שלנו. אני שמח שיכ"ל התגייסו למאמץ, ורואים בחריש מקום להשקיע בו. בעזרת השם שלא נצטרך".

למעבר לדף הבית של משה בן זיקרי: מקור

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: