מבזקים

אטרקציות בשכונה הכי לא צפויה בנתניה

תוכן עניינים

קילומטרים בודדים ממרכז העיר נתניה, במקום שהכי לא הייתם מאמינים שהוא קיים, בשכונה דתית קריית צאנז ישנם אטרקציות המיוחדות למגזר החרדי. אז מה יש לנו שם?

נתחיל בפארק יפהפה נושק לשכונה, ממוקם בטיילת על שפת הים ומושך אליו תיירים ונופשים רבים שבחרו לנפוש בבירת השרון, בנתניה. מהפארק נשקיף לחוף הים העשיר בנוף פראי, סלעים ומצוקים למרגלות הטיילת מרהיבה ביופייה. בקיץ תוכלו לרדת במדרגות הנוחות אל החופים המוכרזים ולרחוץ בין גלי הים.

מטיילת קריית צאנז נמשיך למלון גלי צאנז, מרחק נסיעה קצרה ממרכז נתניה וצמוד לטיילת על החוף ובקרבת שמורות הטבע והאטרקציות באזור.

מלון 'גלי צאנז' נחשב לנקודת יציאה אסטרטגית ומצוינת לטיולים בסביבה, במרכז ועד הצפון. מיקומו המרכזי של המלון יאפשר לכם ליהנות משלל האטרקציות באזור, או במרחק נסיעה קצר.

​שכונת קריית צאנז היא שכונה חרדית בצפון מערב נתניה. השכונה הוקמה ב- 1955 על ידי האדמו"ר מצאנז הרב יקותיאל יהודה הלברשטאם ומהווה את מרכז חסידות צאנז בארץ ובעולם.

בגבולה המערבי של השכונה ישנו חוף ים בו מוסדרת הפרדה מגדרית, עבור רוחצים דתיים, ובשטחה פועל בית החולים לניאדו.

העיר נתניה סמוכה לצירי תנועה ראשיים. ביניהם כביש החוף (כביש 2) וכביש 57.

חופי נתניה משתרעים על פני שלושה עשר וחצי קילומטר של חופים זהובים, מהיפים בישראל.
חופי נתניה משתרעים מצפון העיר לרגלי מצוקי הכרכר ודרומה עד לפתיחת פולג. רכס הכורכר ה"נושק" לחופים מעניקים לעיר נקודות תצפית גבוהה אל מרחבי הים התיכון. לאורך החופים – שבעה חופי רחיצה מוכרזים שאליהם נוהרים בימי הקיץ תושבים מנתניה ומהסביבה כולה ועשרות אלפי תיירים המגיעים אל העיר גם מחו"ל. בחופי הים מספר מסעדות, מתקני רחצה ואטרקציות שונות.

חוף הים של נתניה הוא מרכז לפעילות מגוונת: גלישת גלים, כדורעף חופים, כדורגל חופים, ספורט ימי וכמובן – מצנחי הרחיפה שהפכו מזמן לסמלה החזותי של העיר.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: