מבזקים

יש לכם טרקטורון? לפני שאתם בוחרים במוסך טרקטורונים, כדאי שתקראו את זה

תוכן עניינים
לשלוח טרקטורון אל מוסך טרקטורונים

בישראל שימוש ברכבי השטח נמצא במגמת עלייה, כמו גם הענף המספק מכירה ושירותי תיקון ותחזוקה לרכבים אלו. בשנים האחרונות, טרקטורונים ורכבי שטח הפכו לאטרקציה מסקרנת המשתלבת בצורה חלקה בתחום האירועים, התיירות והספורט. לכן, חשוב למצוא מוסך טרקטורונים המציע סיוע אמין ומקצועי ללקוחותיו, כדי להבטיח כי השימוש בטרקטורונים ימשיך להיות בטיחותי.

ניתן למצוא מספר הולך וגדל של אתרי אינטרנט המוקדשים לתחזוקה, תיקון ומכירה של טרקטורונים חדשים ומשומשים כאחד, אבל לא כל מוסך טרקטורונים ורכבי שטח בעל ניסיון וותק של 30 שנה  שיכול להתמודד עם עם כל תקלה או תיקון . כדי לקבל שירות נכון עבור הטרקטורון שלכם, עליכם לפנות למוסך מורשה המטפל בדגם הטרקטורון שלכם.

חלפים לטרקטורונים

כאשר מחפשים לקנות טרקטורון חדש או משומש, אנשים רבים תוהים איזה מוסך הוא האפשרות הטובה ביותר לתחזוקה והחלפת חלפים לטרקטורונים ורכבי שטח . עם זאת, זו לא תמיד בעיה, מכיוון ש'זום טרקטורונים ואופנועים' הוא מוסך מורשה לטרקטורוני Polaris , אופנועי KTM ורייזרים.

לא משנה מאיזה סוג ודגם תרכשו את הטרקטורון שלכם, וכמה הוא אמין וחזק, בשלב מסוים, תצטרכו לקחת את הטרקטורון שלכם לבדיקה ותחזוקה. במקרה של תאונה, בלאי רגיל או כל נסיבות אחרות, יכול להיות שתצטרכו אפילו התקנת חלפים לטרקטורונים. לכן, כדי לקבל את הטיפול הכי טוב שאפשר, צריך לבחור אך ורק במוסך מורשה בעל ניסיון רב בתחום, כמו 'זום טרקטורונים ואופנועים' הפועל משנת 1993.

חלפים /חלקים לפולריס

חלקי חילוף מתומחרים באופן שונה בהתאם לסוג החלק, זמינות המלאי ודגם הרכב. גם מדד המחירים לצרכן והקושי להשיג חלפים לפולריס עשויים לשחק תפקיד בקביעת התמחור ולשם כך,  אתם חייבים מוסך מורשה לפולריס. גורמים שונים נלקחים בחשבון בעת בחירת החלקים החלופיים.

האמינות, השירות ושביעות רצון הלקוחות הם חלק מהקריטריונים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מוסך המתמחה בהתקנת חלפים ואביזרים לפולריס. יש לבחור במוסך מורשה בעל ניסיון ומושג כללי לגבי איכות החלפים, פונקציונליות ואריכות החיים שלהם. המוסך המורשה מבטיח הזמנת חלקי חילוף העומדים בתו תקן ובפיקוח משרד התחבורה.

חלקים לטרקטורונים – חדש או יד שנייה?

הרבה מאוד אנשים מתלבטים האם לרכוש חלפים מקוריים וחדשים, או לרכוש חלפים מיד שנייה. הפיתוי הוא ברור – החלקים מיד שנייה זולים הרבה יותר, ולפעמים הם נראים ממש כמו חדשים. למעשה, בין אם מדובר על טרקטורונים או רייזרים, התשובה לשאלה הזאת היא לא חד משמעית. ישנם חלקים מסוימים שבהם אפשר להסתפק ללא שום חשש בחלקים מיד שנייה, ואין שום עניין להשתמש דווקא עם חלק חדש מהניילון שמחירו גבוה יותר. לעומת זאת, ישנם חלקים חשובים יותר בכלי שבהם כדאי לבחור דווקא בחלקים מקוריים וחדשים כדי להבטיח את תקינות הכלי. בכל מקרה, את ההחלטה הסופית על החלק חשוב מאוד לבצע רק לאחר התייעצות עם איש מקצוע בעל ניסיון בתחום אשר ידע להמליץ לכם מה הכי כדאי לעשות במקרה שלכם.

כמה עולים חלקים לרכבי שטח?

המחיר עבור חלקים לרכבי שטח הוא משהו שמשתנה מכלי לכלי ומחלק לחלק. ישנם טרקטורונים או רייזרים ממוסך רייזרים, שמחיר החלקים שלהם יקר יותר, וישנם כאלה שניתן להשיג עבורם חלקים בזול. אם אתם נמצאים לפני רכישה של כלי חדש, כדאי לקחת את השיקול הזה בחשבון ולבדוק האם המחיר של החלקים של הכלי שאתם רוצים לרכוש נחשב לגבוה מהממוצע או סביר. כמו כן, כדאי גם לקחת בחשבון את זמינות החלפים ולהבין שהזמנה של חלק מחו"ל יכולה לקחת הרבה מאוד זמן ולהשבית לכם את הכלי לזמן יחסית ארוך.

היכן אפשר לרכוש חלקים לפולריס?

גם הטרקטורונים החזקים והאמינים ביותר לא חסינים מפגיעות וכמובן גם דורשים תחזוקה, כולל החלפה של חלקי חילוף לטרקטורונים ותיקונים מדי כמה זמן. במוסך הטרקטורונים של 'זום טרקטורונים ואופנועים' תמצאו את כל השירותים המוצעים על ידי אנשי מקצוע מוכשרים ובעלי ניסיון של 25 שנה בתחום. אתם יכולים לסמוך על כך שהם יתנו לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר, ויספקו לכם חלקים לפורלריס, KTM ופיג'ו העומדים בתו תקן הנדרש.

על מנת להעניק ללקוחות את השירות הטוב ביותר שניתן, 'זום טרקטורונים ואופנועים' מחזיקים חלקים לפולריס מקוריים באיכות הגבוהה ביותר. במוסך מורשה 'זום טרקטורונים ואופנועים' יודעים שאתם צריכים טרקטורון שלא רק תקין, אלא גם חזק ואמין, כדי שתוכלו לרכוב עליו בשטח או לעבוד בביטחון.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: