מבזקים

ערנות השוטרים באילת הביאה למעצרו של פצצת זמן מתקתקת, עבריין תנועה סדרתי

תוכן עניינים

עבריין תנועה סדרתי שנהג ללא רישיון נהיגה, תחת פסילות חוזרות של בית המשפט וסיכון חייהם של נהגים והולכי רגל, ניסה להימלט מהשוטרים תוך ביצוע עבירות נוספות, ונתפס

אהרון קלפה | כ״ו בשבט ה׳תשפ״ד | יום ראשון 4 בפברואר 2024 | מערכת ישראל ניוז

אתמול (שבת) בעת פעילות מבצעית לאכיפת עבירות תנועה ברחבי העיר אילת, הבחינו צוות מיחידת השיטור העירוני במשטרת מרחב אילת, ברכב שתוקף רישיונו פג וסימנו לנהג הרכב לעצור.

משהבחין נהג הרכב באיתותי הניידת, האיץ את המהירות וניסה לחמוק מהשוטר והפקח העירוני כאשר בזמן זה הוא מגביר מהירותו, מאיץ ברכבים אחרים, סוטה מנתיב נסיעתו ועולה על מעגלי תנועה, מתנגש בניידת וגורם לה נזק, מבצע עקיפות אסורות – כל זאת תוך שהוא מסכן את משתמשי הדרך שהיו באותה העת בסביבתו.

תוך כך, מיהר השוטר לדווח על כך בגל הקשר המשטרתי, כוחות של משטרת מרחב אילת ביניהם שוטרי סיור ולוחמי יס"מ הוזעקו לסייע באירוע החריג ומיהרו לחסום את נתיב מילוטו של הרכב החשוד.

תוך זמן קצר, בניסיון נוסף להימלט מהשוטרים, כשהוא מתעלם מתמרור עצור וממשיך לסכן את תנועת הרכבים, עצר נהג הרכב את הרכב בשולי הכביש (בכביש העוקף) והחל לרוץ לעבר ההרים, בתום מרדף רגלי קצר בשטח הוא נעצר.

סרטון המתעד את המרדף כפי שתועד במצלמת הרכב של ניידת השיטור העירוני

מששללו השוטרים כי מדובר באירוע בטחוני בעת בדיקת פרטיו, הבין השוטר כי ככל הנראה הסביבה להימלטותו נעוצה בכך שהוא נוהג כשהוא לא הוציא מעולם רישיון נהיגה, וזו הפעם התשיעית כי נתפס בעבירה זו.

עוד נמצא כי הנהג נמצא תחת פסילה של בית משפט בפעם השמינית. כל זאת כשהוא נוהג ברכב שרישיונו פקע מלפני כתשעה חודשים.

החשוד הובל לחקירה, בתומה נעצר. במהלך היום יובא לבית המשפט השלום באילת שם תבקש משטרת מרחב אילת להאריך מעצרו.

רס"מ איוון שניידר, שיטור עירוני אילת: "זהו אירוע חריג מאוד. החשוד נהג ברכב כשהוא יודע שאסור לו לנהוג בכלל וברכב הזה בפרט, כל זאת תוך שהוא מסכן את כל ציבור הנהגים והולכי הרגל שהיו בסביבתו כשהוא מתעלם במופגן מהנחיות השוטרים, מהנחיות בימ"ש ותקנות התעבורה".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: