מבזקים

3 דברים שלא ידעתם על חתולים

תוכן עניינים

אם אתם מגדלים חתול בבית, מוטב כי תכירו אותו כמו שצריך. ישנן כמה עובדות מעניינות על חתולים, שככל הנראה לא יצא לכם להכיר קודם לכן. זוהי הזדמנות מצוינת להכיר את חיית המחמד אותה אתם מגדלים, וללמוד עליה רבות. ישנו סיכוי סביר כי בזכות האינפורמציה שתקבלו כאן, המון דברים יהפכו להיות ברורים והגיוניים. לכל חיית מחמד יש את האופי שלה, דברים שמבדילים אותה משאר חיות המחמד. מי שמתלבט האם להכניס חתול אל תוך הבית, צריך להכיר את הדברים שמבדילים אותו מכל השאר. מאוד יכול להיות כי אחרי שתכירו את הייחודיות של החתולים, תכניסו רק אותם לביתכם.

החתולים ישנים רוב חייהם

החתול שהכנסתם לבית אוהב לישון? זה לא אומר שהוא חולה או שאינכם מעניקים לו את תשומת הלב הרצויה. כמו המון חיות מחמד אחרות, גם חתולים אוהבים מאוד לישון. מחקרים מראים כי חתול ממוצע מבלה 2/3 מחייו בשינה, נתון מדהים במיוחד. רוב שעות היממה החתול שלכם אמור לישון, זה מה שמעניק לו אנרגיות להמשך. בחישוב פשוט אם ביממה יש בסך הכל 24 שעות, החתול אמור לישון 16 שעות לסירוגין. אם אתם מבחינים כי בשעות הערות החתול מגלה סימנים מדאיגים, זה בהחלט מצריך בדיקה. אך אין לכם מה לדאוג מהעובדה שהחתול שלכם ישן כמעט בכל הזדמנות שיש לו.

עדיף לגדל יותר מחתול אחד בבית

לגדל חתולים זוהי יכולה להיות משימה לא פשוטה, בטח אם אין לכם ניסיון קודם. אז מה אתם יכולים לעשות כדי להקל על עצמכם? במקום להכניס חתול אחד לבית, להכניס חתול נוסף. הכנסת שני חתולים ומעלה הביתה תאפשר לכל אחד מהם להשתעשע זה עם זה, ולהפיג את השעמום בשעות שאינכם בבית. העובדה הזו רלוונטית לבעלי חיים נוספים, כאלה שמחפשים תעסוקה כאשר הם ערים. מבחינתכם ההוצאה הכספית אולי תגדל, אך המאמץ סביב החתול יפחת פלאים. תוכלו למצוא את עצמכם ממשיכים בשגרת החיים, למרות שיש לכם חתול בבית.

חתולים רואים מצוין גם בלילה

אתם נוהגים להשאיר אור דולק על מנת שהחתול שלכם יראה לאן הוא הולך? אתם יכולים להפסיק לעשות זאת. חתולים רואים מצוין גם ביום וגם בלילה, עובדה שחשוב להכיר ולהיות מודעים אליה. לפי המון מחקרים ניתן להגיע למסקנה כי הראות של החתולים בלילה דומה לזו של החתולים ביום. מבחינתכם, העובדה הזו יכולה לשנות את כל מה שנהגתם לעשות עד לאותה נקודת זמן. כמובן שאתם יכולים להשאיר לחתול אור דולק, אם זה גורם לכם להרגיש טוב יותר. אך עבור החתול אין בכך הבדל, ההרגשה וההתנהלות יהיו בדיוק אותו הדבר בתנאים הללו. אתם בעצמכם יכולים לבדוק את העובדה הזו, ולראות כי היא אכן נכונה, אמינה ומדויקת.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: