מבזקים

מפקד מחוז דרום ניצב אמיר כהן הגיע לאילת להערכת מצב ביטחונית

תוכן עניינים

"ההישג הנדרש שלנו כמשטרה באילת מורכב יותר מכל מקום בארץ והוא יוכרע על ידי זמן התגובה והמענה המהיר של כוחותינו", כך סיכם את מפקד מחוז הדרום של משטרת ישראל, ניצב אמיר כהן, את הערכת המצב הביטחונית שקיים היום (ג') במסגרת הגעתו לאילת

יהודית רימון | ד׳ באדר א׳ ה׳תשפ״ד | יום שלישי 13 בפברואר 2024 | מערכת ישראל ניוז

בצילם של האתגרים הרבים עימם מתמודדת משטרת המחוז הדרומי בימים אלו, הגיע מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן לאילת וקיים הערכת מצב ביטחונית בהשתתפות ראש עיריית אילת, סגל הפיקוד של משטרת מרחב אילת, כלל נציגי גופי הביטחון והחירום במרחב העיר אילת ובהם: אוגדה 80, זירת ים סוף, נפת אדום, כב"ה מד"א, חבל אילות ועוד.

הערכת מצב | צילום: דוברות המשטרה

במהלך הערכת המצב סקרו המשתתפים בפני מפקד המחוז את האתגרים הניצבים בפניהם בימים אלו וכיצד הם משפיעים על פעילותם השוטפת, כל זאת בצילה של המלחמה והאיומים הביטחוניים המתמשכים על העיר אילת.

ראש עיריית אילת, מר אלי לנקרי, סקר בפני המשתתפים את האתגרים של אילת על רקע המלחמה ואת הפעולות שמובילה העירייה להנעת הכלכלה המקומית בדגש על עידוד תיירות לאילת. ראש העירייה הודה למפקד המחוז ולכל כוחות הביטחון, החירום וההצלה על הפעולות הרבות להגברת הביטחון השוטף באילת וציין את החשיבות בהמשך תגבור הכוחות במרחב בעת הזו וגם בתקופה העתידה לבוא.

מפקד משטרת מרחב אילת, נצ״מ אליהו שמול: ״מרחב העיר אילת הוא אתגר בטחוני משמעותי אשר המענה אליו דורש שילוב זרועות ותוכנית מבצעית משולבת של כלל הגופים, כל זאת כדי לתת את המענה המבצעי הנכון בשעה שנדרש לכך. השיח התכוף והקשב של כלל הגורמים יבטיח את המענה המהיר והאיכותי לתושבי העיר ואורחיה, ואנו עובדים כל העת על מנת לטייבו״.

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן: "ההישג הנדרש שלנו כמשטרה באילת הוא מורכב אף יותר מכל מקום בארץ, והוא יוכרע על ידי זמן התגובה והמענה המהיר של כוחותינו״.
מפקד המחוז הוסיף ואמר "לשם כך אנו פועלים כל העת לתגבור הכוחות בעיר- סדר הכוחות המשטרתי במרחב אילת גדל באופן משמעותי משנים עברו ומשטרת המרחב עתידה לגדול בעתיד הקרוב. כל זאת כחלק מתוכנית מבצעית שתתן מענה בטחוני ושירותי משטרה מיטביים ליישובי חבל – אילות. תוכנית שמקורה בהבנה כי תחושת הביטחון של האזרח במרחב הציבורי בהכרח תשפיע על תחושת ביטחונו האישי".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: