מבזקים

בחירת של כלי תחבורה

תוכן עניינים

ו׳ באדר א׳ ה׳תשפ״ד | יום חמישי 15 בפברואר 2024 | בשיתוף עם רשת רוזן ומינץ

כלי תחבורה

בחיי היום יום כל אחד מאתנו אמור להגיע בכל יום למקומות קרובים עבור קניות וסידורים, או למקומות מרוחקים יותר כמו למסגרות החינוך ולמקומות העבודה. בהתאם לגיל וליעד ההגעה כל אדם בוחר כלי תחבורה שיעניק לו את כל היתרונות הקיימים. הרצון הוא להגיע תוך פרק זמן קצר ככל האפשר לנקודה הרצויה וזאת באופן בטוח. לאור עומסי התנועה הרבים בישראל הן בתוך הערים והן מחוץ לערים הסואנות, יש ישראלים שבוחנים כמה אפשרויות מתוך ההיצע הקיים, כדי לבחון את האופציה המיטבית ולהשתמש בה מדי יום.

אחת האפשרויות הפופולריות ביותר הן קורקינטים חשמליים שאפשר לראות בכל כביש ובכל פארק. עבור ישראלים רבים הן צעירים והן מבוגרים זהו הפתרון האולטימטיבי לאור הנוחות המקסימלית של כלי תחבורה זה. באמצעותו הם חולפים על פני כל שורת הרכבים בפקק ברחובות הצרים של תל אביב ומהר מאד הם מגיעים לקצה הרחוב ויכולים להמשיך בדרכם ללא עיכובים. זוהי אופציה מצוינת גם עבור העובדים במשרדים בתל אביב ובערים אחרות אשר אמורים לצאת באמצע היום לפגישות עסקיות באחד הרחובות הסמוכים. במקום להוציא את הרכב מהחניון ולאחר מכן לחפש מקום חניה אחר דבר שהוא כמעט בלתי אפשרי, הרבה יותר פשוט לנסוע על הקורקינט החשמלי ותוך פרק זמן קצר להגיע לישיבה.

כלי תחבורה למרחקים ארוכים

האפשרות של שימוש בכלי תחבורה זה או אחר היא גורם מכריע בקבלת ההחלטה על מקום העבודה. מי שגר במרכז הארץ ומקבל הצעת עבודה מעניינת בדרומה, או מי שגר בצפון ומעוניין לעבוד במרכז בוחן את האפשרויות של הגעה באמצעות הרכבת. אם יש קווים סדירים ונגישים שמאפשרים הגעה מהירה עד מקום שהוא קרוב מאד לתחנת הרכבת, זה עשוי להיות פתרון מעולה. אם המשרד אינו כה קרוב לרכבת, אפשר לנסוע באמצעות הקורקינט החשמלי מהבית לתחנת הרכבת, להעמיס את כלי תחבורה על הרכבת ולאחר הירידה ממנה לנסוע כברת הדרך עד ההגעה למשרד.

אין כמו רכב פרטי

אפשרות נוחה מאד ואהובה על הישראלים היא נסיעה ברכב הפרטי. אפשר לראות בפקקי התנועה טורים ארוכים של מכוניות צבעוניות אשר בכל אחת מהן יש בדרך כלל נהג ואין נוסעים נוספים. הסיבה לכך היא שכל אדם מעוניין להגיע ברכבו עד המקום הקרוב ביותר ליעד ולכן כיוון הנסיעה לא תמיד מתאים לנוסעים נוספים שעובדים רחוק מאזור זה.

הרכבת הקלה בגוש דן

תושבי גוש דן מתרגלים לאט לאט להימצאותו של כלי תחבורה חדשני והוא הרכבת הקלה בשכונות מסוימות בעיר והם כבר למדו כיצד להשתמש בה ונהנים מהנסיעות האלה. מאד נעים לעלות על הרכבת הקלה בדרום תל אביב ותוך פרק זמן קצר יחסית לרדת בפתח תקווה. זה פותר בעיה מהותית לעובדים רבים שעובדים בעיר זו ועד עתה לקח להם הרבה מאד זמן להגיע בכל יום למשרד באמצעות הרכב הפרטי.

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: