מבזקים

כ-40,000 חניכי בני עקיבא צעדו ברחבי הארץ למען החטופים ולוחמי צה"ל

תוכן עניינים

137 ימים למלחמה, 135 חטופים שנמצאים ברצועת עזה: כ-40,000 חניכי בני עקיבא יצאו הבוקר לצעדות ברחבי הארץ בסימן חיזוק הרוח בעם ישראל, חיזוק חיילי צה"ל הנמצאים בחזית ולמען השבתם המהירה של החטופים לביתם ולניצחון של עם הנצח

שלום שי גיחז | י״א באדר א׳ ה׳תשפ״ד | יום שלישי 20 בפברואר 2024 | מערכת ישראל ניוז

החניכים צועדים עם דגלי ישראל ושלטים שהוכנו בסניפים כשהיום כולו שזור פעילות ערכית וחינוכית ועשייה של החניכים לאור השעה. במהלך היום יוכנו מארזים שיחולקו לחיילי צה"ל ומתקיימות תפילות וקריאת ספרי תהילים להשבת החטופים. בנוסף, היום כולו עוסק בנושא האחדות והוא כולל יוזמות שונות להנצחת גיבורים שנפלו במהלך המלחמה.

צילום: בני עקיבא

צילום: בני עקיבא

החניכים צועדים בשמונה מוקדים שונים: יער שוויץ, יער לביא, נאות קדומים, יער מגינים, יער בר גיורא, סטף שבהר איתן, מרכז שפירא ויער להב בדרום הארץ.

הצעדות מתקיימות היום, י"א באדר, היום בו הובילו חניכי התנועה בשנת 1946 את העלייה ההיסטורית ליישוב כחלק מהמאבק על ארץ ישראל טרם קום המדינה. זאת לאחר שהיו אמורות להתקיים במסגרת אירועי ט"ו בשבט בתנועה, ונדחו פעמיים עקב מזג האוויר הסוער שלא איפשר את קיומן. במסע משתתפים גם הסניפים מקהילות המפונים שחלקם קובצו מרחבי הארץ על מנת להשתתף יחד בצעדות.

מזכ"ל בני עקיבא יגאל קליין: מראשית המלחמה חברי התנועה עסוקים במשימות למען עם ישראל ובהרמת הרוח: מוקד "הנני" בסיוע לעורף, אוהל לימוד ותפילה בכיכר החטופים, חיזוק חיילי צה"ל ומשפחות המילואימניקים ועוד. אנו רואים היום את עשרות אלפח החניכים הצועדים ואת העוצמות הגדולות של הדור הצעיר שמחובר לשרשרת הדורות ולעם הנצח ומתחבר היום לארץ ישראל. הדור הזה מוביל את חיזוק הרוח והעם, פועל כל העת למען חיילי צה"ל ומתפלל לניצחונם ושלומם ולהשבת החטופים במהרה הביתה, חברי התנועה- אתם התקווה של כולנו!"

קרדיט: בני עקיבא

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: