מבזקים

שוטרי המחוז הדרומי מסייעים בהעברת אספקת ציוד הומניטרי לרצועת עזה

תוכן עניינים

שוטרי המחוז הדרומי, לוחמי מג"ב ויחידות ארציות נוספות של משטרת ישראל, ממשיכים לסייע לצה"ל לאבטח את העברת אספקת הציוד ההומניטרי לרצועת עזה במעברים, בצירים ובשטחים הפתוחים הסמוכים, תוך שמירה על הסדר הציבורי, זאת בהתאם להנחיית הדרג המדיני ביטחוני

אהרון קלפה | ט״ז באדר א׳ ה׳תשפ״ד | יום ראשון 25 בפברואר 2024 | מערכת ישראל ניוז

שוטרי המחוז הדרומי, לוחמי מג"ב ויחידות ארציות נוספות של משטרת ישראל, ערוכים בכוחות גדולים, על פי המדיניות של מפכ"ל המשטרה וממ"ז דרום, לאבטח את העברת אספקת הציוד ההומניטרי לרצועת עזה במעברים, בצירים ובשטחים הפתוחים הסמוכים, תוך שמירה על הסדר הציבורי, זאת בהתאם להנחיית הדרג המדיני ביטחוני.

מדוברים באזורים המהווים שטחים צבאים סגורים והנסיעה בצירים ובשטחים הפתוחים, לרבות השהות שם, אסורה על פי צו אלוף.

בנוסף, במרחב המעברים קיימים איומי צליפה וירי תל"מ והשהות במקום מהווה סכנה לפגיעה בחיי אדם, כאשר על פי הנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף, כרם שלום שבעוטף עזה וישובי סמוכי גדר הינם אזורים שזמן ההתגוננות בהישמע התרעה- הינו 15 שניות בלבד.

כוחות המשטרה וצה"ל ערוכים במרחב ובמעברים על מנת לאכוף את צו השטח הצבאי הסגור ולמנוע כניסת אזרחים לאזור, לאפשר מעבר תקין של אספקת הציוד ההומניטרי לרצועת עזה במטרה לעמוד במשימה שהופקדה בידם תוך שמירה על הסדר והביטחון.

אנו פונים בכל לשון של בקשה, להישמע להנחיות השוטרים וצה"ל בשטח, ובימים רגישים אלו, על כל אדם הלוקח חלק במחאה, לגלות אחריות ולהימנע מהפרת החוק והסדר.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: