מבזקים

נתניהו לאיפא"ק: "אנחנו מוכרחים לנצח את המלחמה הזאת ולהישאר מאוחדים"

תוכן עניינים

ראש הממשלה נתניהו לחברי הנהלת איפאק: "אם נשיג את מטרות המלחמה, אזי ננחית מכה קשה על ציר הטרור האיראני שעומד מאחורי כל מה שאנחנו רואים היום"

שלום שי גיחז | ח' באדר ב' ה'תשפ"ד | יום שני 18 במרץ 2024 | מערכת ישראל ניוז

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ב'), 18 במרץ 2024, ח' באדר ב' תשפ"ד, עם חברי הנהלת איפאק, בראשות נשיא איפאק מייקל טוצ'ין, במשרד רה"מ בירושלים. ראש הממשלה שוחח עם המשלחת וסקר בפניהם את תמונת המצב של הלחימה בעזה, וכן ענה לשאלותיהם של חברי ההנהלה.

מדברי ראש הממשלה נתניהו: "אנחנו מגדירים את הניצחון בהשמדת היכולות הצבאיות והמשילות של חמאס, בשובם של החטופים. בזה אנחנו עוסקים עכשיו ובמניעת חזרתה של עזה מלהוות איום על ישראל בעתיד.

קיימת גם החזית הצפונית, שלשם אנחנו רוצים להחזיר את האזרחים שלנו בתנאים של ביטחון. לשם כך נדרשת נסיגה של חיזבאללה – זה גם חלק מהמטרות שלנו שלא נוותר עליהן, זה מאוד חשוב.

אם נשיג את המטרות הללו, אזי ננחית מכה קשה על ציר הטרור האיראני שעומד מאחורי כל מה שאנחנו רואים היום.

כולנו צריכים להבין את זה, זאת אינה רק מלחמתה של ישראל. אכן מדובר במלחמה על עתידנו, אך זאת גם מלחמה להביא ניצחון לציר ישראל, ארה"ב והערבים המתונים – נגד איראן.

אם לא נשיג את הניצחון הזה שעליו דיברתי, אז הובסנו. תבוסה תביא דברים איומים לעתיד שלנו, לעתיד של המזרח התיכון ומעבר לו. כי זאת מלחמה של ציוויליזציה נגד ברבריות, בין אלה שרוצים להחזיר את המזרח התיכון לתקופת ימי הביניים המוקדמות לבין אלה שרוצים לראות אותה צועדת לעבר המאה ה-21 שתהיה מאה של קידמה והתקדמות. זאת מהות המלחמה. זאת מלחמה גדולה מאוד".

עוד הוסיף ראש הממשלה: "התמונה שמוצגת בימים ובשבועות האחרונים בארצות הברית שונה לחלוטין מזאת שתיארתי. זה לא אחדות בעם. היכנסו לכל מונית או קניון, לכו ברחוב ושוחחו עם האנשים, הרוב הגדול יאמר לכם שהם תומכים במה שאמרתי עכשיו – במטרות שהציבה הממשלה.

זה לא מה שמתואר לכם, מתארים ראש ממשלה מנותק עם כמה קבוצות שוליים קיצוניות והם אלה שמכתיבים את המדיניות – זה אינו נכון, הייתי אומר שקר מכוון. הם יודעים שזה לא נכון, והשקר הזה מופץ והוא שגוי.

קיימת אחדות בעם והסכמה שצריך להשיג ניצחון כפי שתיארתי אותו. זה בהישג יד ואנחנו הולכים לעשות את זה, אמרתי את זה לנשיא ולאנשים שאיתם שוחחתי. הם אומרים כל הזמן שהפוליטיקה המקומית מפריעה לנו. הם אולי צודקים, אך באיזה צד של האוקיינוס?

אנחנו מוכרחים לנצח את המלחמה הזאת, עלינו לעמוד מאוחדים ולנצח את המלחמה הזאת. עלינו להיות מאוחדים כאן ועלינו להיות מאוחדים שם. משום שזה הדבר הנכון לעשות, משום שזה הדבר ההכרחי לעשות, משום שזה הדבר היחיד שיבטיח את קיומה, את עתידה ואת ביטחונה של מדינת ישראל".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: