מבזקים

צפו: שוטרי מרחב אילת עושים מעשים טובים למען התושבים והקהילה ביום המעשים הטובים

תוכן עניינים

אתמול 19/3 יום המעשים הטובים, שוטרי מרחב אילת הצטרפו ועשו מעשים טובים לטובת תושבי אילת החל ממבצע תרומת שיער ודם, חלוקת תשואות למאושפזים בבית החולים יוספטל ואריזת משלוחי מנות למען חיילי צה״ל

יהודית רימון | י׳ באדר ב׳ ה׳תשפ״ד | יום רביעי 20 במרץ 2024 | מערכת ישראל ניוז

את היום החלו השוטרים במבצע תרומת שיער ודם: רס״ב משה כהן, חובש בכיר במשטרת אילת בשיתוף מד״א ועמותת זיכרון מנחם, פתחו במבצע התרמת שיער ודם, ואישרו גם לציבור הרחב להגיע ולתרום. במסגרת המבצע נתרמו מעל 100 מנות דם ע״י שוטרות, שוטרים לוחמי מג״ב, סוהרים מתנדבי משטרה ואזרחים.

צילום: דוברות המשטרה

3 תרומות שיער, ביניהן שתי תרומות מרגשות במיוחד של שני ילדים – יוסף יצחק מנוס בן ה-3 ונויה חן בת ה-10, שניהם ילדים של קצינים המשרתים במשטרת מרחב אילת, שהגיעו במיוחד והחליטו לתרום את שיערם.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

במקביל, מפקד נקודת המשטרה בבית החולים יוספטל, רס״מ אופיר איטח, בסיוע הצוות הרפואי, חילק תשורות למאושפזים השוהים במחלקות השונות בבית החולים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

בצל הלחימה המתמשכת, לא פסחו השוטרים על חיילי צה״ל, רס״ב ארז רומי, ראש צוות בילוש במחלק הנוער, יחד עם תלמידי כיתה י״א 7 והסגל החינוכי בבית הספר רבין, אספו מצרכים וארזו אותם למשלוחי מנות אותם יעבירו לחיילי צה״ל המשרתים בבסיסים הסמוכים לאילת.

נצ״מ אליהו שמול, מפקד משטרת מרחב אילת: ״ככל שנה, בשנה זו במיוחד, בצל המלחמה, טרם הספקנו לעכל את אובדנם הכבד של חברינו – עשרות השוטרים – שחירפו נפשם כשהגנו על תושבי הדרום, לא פסחנו על יום המעשים הטובים, וציינו אותו יחד עם תושבי אילת ולמען הקהילה. היום עצמו מצטרף לשורה ארוכה של מעשים טובים אותם עושים השוטרים, אם בעבודתם ואם ע״ח זמנם הפרטי, לאורך כל ימות השנה ואני גאה בהם ומוקיר להם תודה על כך״.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: